۰

تولید پالایشگاه هشتم پارس جنوبی چقدر است؟

مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه فازهای ۲۰ و ۲۱ در بهترین شرایط عملیاتی در حال تولید محصولات گازی هستند، گفت: این پالایشگاه تا پایان مهرماه نزدیک به ۳۶۰ هزار تن پروپان تولید کرده است.
پالایشگاه هشتم پارس جنوبی | میز نفت
پالایشگاه هشتم پارس جنوبی | میز نفت
به گزارش میز نفت ، هادی چابوک با بیان اینکه تاکنون پالایشگاه هشتم ۱۰۰ درصد تعهدات خود را در زمینه تولید انجام داده است، اظهار کرد: میزان بوتان تولیدی این پالایشگاه در این بازه بیش از ۲۶۵ هزار تن بوده است.

مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی به تولید محصول با ارزش میعانات گازی در فازهای ۲۰ و ۲۱ اشاره کرد و افزود: این فازها در این مدت نزدیک به ۱۴ میلیون و ۸۴۲ هزار بشکه کاندنسیت نیز تولید کرده‌اند.

چابوک با بیان اینکه برای افزایش کیفیت و کمیت تولید محصولات همواره برنامه‌های بهبود در پالایشگاه هشتم در حال انجام است، گفت: راه‌اندازی سیستم Polishing محصولات پروپان و بوتان در جهت افزایش کیفیت محصول استراتژیک LPG در سال جاری انجام شده است.

به گفته وی تکمیل راه‌اندازی واحد سردسازی و ذخیره‌سازی LPG و ذخیره سازی کامل محصولات پروپان و بوتان نیز از جمله اقدامات مؤثر در بهبود تولید این محصولات با ارزش است.




منبع : ایسنا 
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 29097
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *