۰

آماری از صادرات گاز طبیعی مایع آمریکا

صادرات گاز طبیعی مایع آمریکا به آسیا ۶۷ درصد در سال گذشته میلادی افزایش داشته و حدود نیمی از کل صادرات گاز این کشور یعنی حدود ۳.۱ میلیارد فوت مکعب را تشکیل داده است.
گاز طبیعی مایع آمریکا | میز نفت
گاز طبیعی مایع آمریکا | میز نفت
 به گزارش میز نفت ، صادرات گاز طبیعی مایع آمریکا به آسیا 67 درصد در 2020 افزایش یافت. اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد کل صادرات گاز طبیعی مایع این کشور 32 درصد علیرغم کاهش تقاضا و قیمت‌ها در تابستان 2020 در نتیجه همه‌گیری ویروس کرونا، بالا رفته است.

 آمریکا در ماه‌های نوامبر و دسامبر 2020، در صادرات گاز طبیعی مایع رکورد زد. این کشور 9.4 میلیارد فوت مکعب گاز در نوامبر صادر کرد و بعد در ماه دسامبر این رکورد را تا 9.8 میلیارد فوت مکعب افزایش داد.

 کل صادرات  گاز طبیعی مایع آمریکا در 2020 علیرغم همهگیری ویروس کرونا به طور متوسط برابر با 6.6 میلیارد فوت مکعب بود که 32 درصد نسبت به 2019 افزایش داشت.

 صادرات گاز طبیعی مایع آمریکا به آسیا 67 درصد در سال گذشته میلادی افزایش داشته و حدود نیمی از کل صادرات گاز این کشور یعنی حدود 3.1 میلیارد فوت مکعب را تشکیل داده است.

بیشترین صادرات گاز آمریکا به منطقه آسیا به چین بوده است. چین واردات گاز طبیعی مایع از آمریکا را پس از پایین آوردن عوارض بر واردات گاز از 25 تا 10 درصد، افزایش داده است. وقتی عوارض در 2019 برابر از 25 درصد بود، تنها دو محموله گاز طبیعی مایع از آمریکا وارد چین شد.

 هند و ژاپن هم واردات گاز طبیعی مایع از آمریکا را افزایش داده‌اند. هند از قیمت پایین گاز طبیعی مایع در فصل بهار و تابستان 2020 استفاده کرد و صادرات از آمریکا را افزایش داد. ژاپن هم صادرات خود از آمریکا را در پاییز 2020 بالا برد.

 صادرات گاز طبیعی مایع آمریکا به اروپا هم در سال گذشته میلادی 0.6 میلیارد فوت مکعب در روز افزایش یافت و به متوسط 2.5 میلیارد فوت مکعب رسید. صادرات این کشور به ترکیه، انگلیس، اسپانیا، یونان و لیتوانی افزایش یافته است.




منبع : تسنیم
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 29569
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *