۰

دورخیز شرکت‌های آمریکایی برای افزایش تولید

مؤسسه بیکرهاگز اعلام کرد: شرکت‌های نفتی آمریکایی طی هفته گذشته تعداد سکو‌های نفتی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دادند.
صنعت نفت آمریکا | میز نفت
صنعت نفت آمریکا | میز نفت
به گزارش میز نفت، مؤسسه بیکرهاگز اعلام کرد: شرکت‌های نفتی آمریکایی طی هفته گذشته تعداد دکل‌های نفتی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دادند. در واقع افزایش هفتگی تعداد دکل‌های نفتی در آمریکا از ژانویه سال جاری بی‌سابقه بوده است.

به گزارش رویترز، افزایش قیمت نفت طی هفته‌های گذشته شرکت‌های نفتی آمریکایی را به سمت افزایش تولید سوق داده است. طی هفته‌ای که گذشته شرکت‌های آمریکایی ۱۳ دکل نفتی و گازی به دکل‌های خود افزوده و تعداد آن‌ها را به ۴۳۰ دکل رسانده‌اند.

البته تعداد دکل‌های نفتی و گازی آمریکا در شرایط کنونی نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۳۵.۲ درصد پایین‌تر است.

در ماه آگوست سال گذشته تعداد دکل‌های فعال نفتی آمریکا به ۲۴۴ واحد رسید که کمترین میزان از سال ۱۹۴۰ تا کنون محسوب می‌شود. اما پس از آنکه روند افزایش قیمت نفت آغاز شد طی مدت ۸ ماه شاهد روند افزایشی تعداد دکل‌های نفتی و گازی در آمریکا هستیم.

قیمت نفت آمریکا در سه ماهه نخست سال جاری ۲۲ درصد رشد کرده و دلیل آن نیز تأثیر آغاز و اکسیناسیون سراسری در بسیاری از کشور‌ها از جمله آمریکا بوده است که چشم‌انداز تقاضا برای نفت را مثبت کرده است.
جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب: 29615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *