۰

آتش سوزی در پالایشگاه تهران تایید شد+ عکس

تیم‌های امدادی هلال احمر برای امدادرسانی به پالایشگاه تهران اعزام شدند.
آتش سوزی در پالایشگاه تهران | میز نفت
آتش سوزی در پالایشگاه تهران | میز نفت
به گزارش میز نفت ، محمدی، معاون عملیات سازمان امدادونجات با تایید آتش سوزی در پالایشگاه تهران گفت: تیم‌های ارزیاب هلال احمر برای پشتیبانی از حادثه و امدادرسانی اعزام شدند.

در همین زمینه:
تصاویری از دود غلیظ در مناطق جنوبی تهران
 




شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت:

در پی وقوع آتش سوزی در پالایشگاه جنوب تهران، با توجه به مسکونی نبودن منطقه‌ی حا‌دثه امدادگران هلال‌احمر شعب ری، تهران و ورامین به همراه تیم واکنش سریع استان تهران به حالت آماده باش درآمده و دو تیم ارزیاب هم اعزام شده اند.

ستاد فرعی فرماندهی و هماهنگی عملیات اضطراری در شهرری با حضور مدیرعامل و معاون امداد هلال احمر استان تهران و رئیس هلال‌احمر شهر ری نیز تشکیل شده تا با فرض ادامه داشتن آتش سوزی و عدم اطفای آن تا فردا، اقدامات لازم برای ادامه عملیات نیرو‌های هلال‌احمر بررسی و در دستور کار قرار گیرد.

با توجه به مسکونی نبودن محل حادثه و نداشتن مصدوم، تاکنون فرمانداری شهرستان ری و اداره کل بحران استانداری درخواست کمکی از هلال‌احمر نداشتند.

اعزام اورژانس به محل حادثه و رسیدگی به مصدومان​



 
تصویری هوایی از آتش سوزی پالایشگاه تهران

 



توضیحات اورژانس در مورد آتش سوزی پالایشگاه تهران

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه حریق در پالایشگاه تهران رخ داده است، گفت: تیم‌های آتش نشانی در حال اطفا حریق هستند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: تا این لحظه ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اعزام شدند و بیمارستان های حوالی پالایشگاه در آماده باش هستند.

خالدی در خاتمه عنوان کرد: احتمالا نشت خطوط گاز مایع عامل این حریق است.اعزام ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به پالایشگاه تهران

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با میزان اظهار کرد: حریق در پالایشگاه تهران رخ داده است.

وی افزود: تیم‌های آتش نشانی در حال اطفا حریق هستند و تا این لحظه ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اعزام شدند.

خالدی ادامه داد: بیمارستان‌های حوالی پالایشگاه در آماده باش هستند و احتمالا نشت خطوط گاز مایع عامل این حریق است.نشست گاز و انفجار در لوله‌های یکی از خطوط انتقال گاز مایع دلیل آتش سوزی در پالایشگاه تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به وقوع آتش سوزی در جنوب تهران گفت: آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران درپی نشست گاز و انفجار در لوله‌های یکی از خطوط انتقال گاز مایع رخ داد.

وی افزود: تا این لحظه تلفات جانی نداشتیم و ترددکنندگان از انسداد مسیر منتهی به پالایشگاه خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه آتش هنوز به طور کامل مهار نشده است، افزود: آتش‌نشانان درحال لکه‌گیری هستند.


منبع : میزان 

 
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب: 30095
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *