۰

پایکوبی ضد انقلاب از کاهش بهای نفت

کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی و به تبع آن کاهش درآمدهای نفتی با پایکوبی رسانه های ضد انقلاب همراه شده است به طوری که شبکه صهیونیستی صدای آمریکا به شیوه خاصی از تشدید رکود تورمی در ایران خبر می دهند!
پایکوبی ضد انقلاب از کاهش بهای نفت
به گزارش «ميزنفت»، تشديد رکود اقتصادي در ايران بدنبال کاهش بهاي جهاني نفت کاهش بهای جهانی نفت در چهار ماه گذشته از بشکه ای حدود ۱۱۰ دلار به ۸۰ دلار بهانه ای شده است تا تلویزیون صدای امریکا با مستمسک قرار دادن آن به نقد وضعیت اقتصادی ایران و واکنش دولت حسن روحانی بپردازد .

تلویزیون صدای آمریکا با اشاره به تهیه و تنظیم بودجه سال جاری دولت بر اساس قیمت یکصد دلاری نفت در هر بشکه وانمود می کند کاهش ناگهانی آن دولت حسن روحانی را با چالش بزرگی در بودجه ریزی و عدم تحقق منابع لازم مواجه کرده است به گونه ای که در وضعیت فعلی راه برون رفتی نیز برای دولت نمی توان تصور کرد .

این در حالی است که پیشتر محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت تاکید کرده بود برای مقابله با این وضعیت مناسب ترین راه کاهش هزینه ها است، با این حال رسانه بیگانه روی آوردن به انضباط مالی و کاهش هزینه های جاری را نیز بدلیل تبعاتی که برای آنها متصور است، امکان پذیر نمی داند.

به عبارتی دیگر وانمود می شود دولت با نوعی انفعال و بی عملی در ساختار تصمیم گیری مواجه است چرا که به زعم بیگانه دولت در حالت عادی نیز با مشکل کمبود نقدینگی و کسری بودجه مواجه است و با توجه به سهم بالای دولت در اقتصاد و میزان بالای تعهدات دولتی ، کاستن از هزینه های دولتی نیز امکان پذیر نیست.
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 3402
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *