۰

بیشترین سی ان جی کجا مصرف می شود؟

استان تهران با مصرف ۳۸۹ میلیون متر مکعب گازطبیعی فشرده (سی ان جی) در نیمه نخست امسال، بیشترین سهم بهره گیری از این سوخت پاک را به خود اختصاص داده است.
بیشترین سی ان جی کجا مصرف می شود؟
به گزارش «ميزنفت»، مدیر طرح احداث جایگاه سی ان جی شرکت ملی ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به شانا گفت: هم اکنون به طور میانگین، ۱۸,۷ میلیون متر مکعب سی ان جی در کل کشور مصرف می شود که استان تهران در میان دیگر استانهای کشور، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.
امیر وکیل زاده تصریح کرد: مصرف این سوخت پاک (سی ان جی) در استان تهران با توجه به مبنای محاسبه (۶ ماه نخست امسال) بیش از ۲,۱ میلیون مترمکعب در روز بوده است.
به گفته وی کمترین مصرف سی ان جی نیز در نیمه نخست امسال در مجموع با ۱۷ میلیون مترمکعب به استان ایلام مربوط می شود.
مدیر طرح احداث جایگاه سی ان جی درباره بیشترین ساعت کارکرد کمپرسور جایگاههای سی ان جی نیز گفت: استان خراسان رضوی با روزانه ۱۰ ساعت کارکرد کمپرسور، بیشترین و خراسان جنوبی با روزانه ۳ ساعت کارکرد کمپرسور، کمترین سهم را به خود اختصاص داده اند.
وکیل زاده، افزایش سهم سی ان جی در سبد سوختی و تمایل به استفاده از این سوخت پاک را از دیگر شاخصهای مهم برشمرد و اظهار کرد:استان آذربایجان شرقی (منطقه ارومیه) با ۳۵ درصد بیشترین و هرمزگان با ۷ درصد کمترین سهم مصرف سی ان جی را در سبد سوخت داشته است.
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 4348
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *