۰

تداوم بلای کاهش قیمت نفت برای اروپایی ها

کاهش بهای نفت در جهان به شرکت نفتی نورکو نروژ خسارت مالی وارد کرده است.
تداوم بلای کاهش قیمت نفت برای اروپایی ها
به گزارش «ميزنفت»، شاخص بهای نفت دریای شمال در بازار جهانی از ماه ژوئن با کاهش بیش از ۴۰ دلار در هر بشکه به حدود ۶۲ دلار رسیده است. 

مدیر اجرایی شرکت نوروکو گفت: هزینه بالای تولید نفت و قیمت پایین آن در بازارهای جهانی، اوضاعی را برای این شرکت فراهم کرده که لازم است در طرح های توسعه این شرکت بازنگری شود. 

وی روز دوشنبه در بیانیه ای تاکید کرد :« وضع مالی شرکت نورکو و چشم انداز پیشرفت آن با توجه به کاهش مداوم بهای نفت و افزایش هزینه های عملیاتی جهت اکتشاف و تولید نفت درحال وخیم شدن است.» 

نورکو اعلام کرد پیش بینی می کند تا پایان امسال میزان درآمدهای این شرکت در مقایسه با پیش بینی قبلی با کاهش ۲۱ میلیون دلاری روبرو شود. 

این شرکت همچنین اعلام کرد میزان بدهی هایش تا پایان امسال به ۱۹۰ میلیون دلار کاهش خواهد یافت. 

مدیر اجرایی شرکت نورکو همچنین خاطر نشان کرد :« در حالیکه ما به دنبال فرصت هایی برای افزایش ارزش سهام این شرکت برای سهامداران آن هستیم، همزمان لازم است به تلاش خود جهت بازسازی منابع مالی آن سرعت بخشیم.»
به گزارش یونایتدپرس، در حالیکه بهای نفت همچنان در بازارهای جهانی در حال کاهش است ، شرکت های بزرگ نفتی از جمله بریتیش پترولیوم و ماراتون انتظارات خود را در زمینه بهبود اوضاع مالی خود کاهش داده اند.
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 4354
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *