۰

هر وقت اصلاح‌طلبان به قدرت می‌رسند قیمت نفت کاهش می‌یابد

نماینده مردم ارومیه با اشاره به اینکه هر وقت اصلاح‌طلبان به قدرت می‌رسند، قیمت نفت کاهش می‌یابد، گفت: چرا دولت به اصطلاح تدبیر در این باره تدبیری نمی‌کند.
هر وقت اصلاح‌طلبان به قدرت می‌رسند قیمت نفت کاهش می‌یابد
به گزارش «ميزنفت»، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در نطق میان دستور با اشاره به برگزاری مراسم پرشکوه اربعین اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا و مراسم دهه آخر ماه صفر در مشهد مقدس گفت: متاسفانه فردی در مشهد قبل از اقامه نماز جماعت، پشت تریبون رفته و از آذری زبانان انتقاد کرده بود و از نیروی انتظامی خواسته که اجازه ندهد، عزاداری کنند، در حالی که شاه ملعون و پدرش نتوانستند عزاداری آذربایجانی را متوقف کنند و رهبر معظم انقلاب هم فرموده اند آذربایجان همیشه پشتیبان انقلاب است.

این نماینده مجلس با اشاره به کاهش قیمت نفت ادامه داد: هر وقت اصلاح طلبان به قدرت می رسند، قیمت نفت کاهش می یابد، چرا دولت به اصطلاح تدبیر، در این باره تدبیری نمی کند؟ دولت سرگرم مذاکرات بی نتیجه شده است.

قاضی پور تصریح کرد: لایحه بودجه سال ۹۴ باید بر اساس اقتصاد مقاومتی نوشته می شد، در حالی که آقای جهانگیری اعتبار دفتر خود را از ۲ میلیارد به ۱۰ میلیارد افزایش داده است، این امر به چه منظور است؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: حقوق کارگران ۱۴ درصد افزایش می یابد، اما آیا تورم هم ۱۴ درصد است؟ آنقدر که شما به فکر سرمایه داران هستید، آیا به فکر خانواده های مستضعف و تحت حمایت بهزیستی هستید؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دریاچه ارومیه گوشت قربانی شده است. ملت ایران خواستار احیای تالاب ها هستند، اما هیات رئیسه، استیضاح وزیر را اعلام وصول نمی کند
يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 4464
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *