۰

تجمع پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی نفت در برابر مجلس

تجمع‌کنندگان می‌گویند حتی به بعضی از پذیرفته‌شدگان کد پرسنلی اعلام شده و از آنها خواسته شده به محل خدمت خود مراجعه کنند، اما درست ۵ روز قبل از موعد معرفی به محل خدمت به شکل ناگهانی به آنها اعلام شده است که استخدام آنها منتفی است.
تجمع پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی نفت در برابر مجلس
به گزارش «ميزنفت» به نقل از فارس،   جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر و پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در اعتراض به لغو استخدام در وزارت نفت در مقابل مجلس تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع‌کنندگان می‌گویند ۱۴۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر که بر اساس مجوز استخدامی دولت یازدهم در آبان ماه سال گذشته همه مراحل استخدام از جمله مصاحبه تخصصی، طب صنعتی، ضمانت ۳۵ میلیون تومانی و تحقیقات محلی را برای استخدام در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گذرانده‌اند،به شکل ناگهانی با لغو استخدام و بلاتکلیفی مواجه شده‌اند.

بیش از ۳۰۰ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال‌های ۹۰ و ۹۱ پالایش و پخش که آنها نیز مراحل یاد شده را به شکل کامل طی کرده‌اند نیز با شرایط مشابهی مواجه شده و استخدام آنها نیز ناگهان لغو شده است.

تجمع‌کنندگان می‌گویند در ماه‌های اخیر حتی به بعضی از پذیرفته‌شدگان کد پرسنلی اعلام و از آنها خواسته شده به محل خدمت خود مراجعه کنند،اما درست ۵ روز قبل از موعد معرفی به محل خدمت به شکل ناگهانی به آنها اعلام شده است که استخدام انها منتفی است.

آنها می‌گویند با لغو استخدام خود که همه مراحل قانونی را طی کرده با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند و برای حل مشکل به وزارت نفت و نهادهای نظارتی نیز مراجعه کرده‌اند.
يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 4924
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *