۰
۱
آدرس غلطی که رسانه های دولت قبل می دهند

مسعود سلطان پور: «م.س» من نیستم

تا به امروز حتی یک لیتر نفت خام هم به فروش نرسانده ام و به هیچ عنوان علاقه ای به حضور در این زمینه نداشته و ندارم./ فروش نفت نیازمند تخصص است که من با این تخصص آشننایی دقیقی ندارم و سعی می کنم بیشتر در پروژه های صنعتی و عمرانی فعالیت کنم.
مسعود سلطان پور: «م.س» من نیستم
طی روزهای گذشته خبری مبنی بر حضور فردی به نام «م.س» در بحث فروش نفت منتشر شد که بر اساس آن، این فرد با تاسیس یک شرکت نفتی در امارات، ۵.۳ میلیارد دلار نفت فروخته ولی پول آن را به حساب بانک مرکزی واریز نکرده است؛ با انتشار این خبر گمانه زنی های بسیاری در باره هویت «م.س» آغاز شد که در برخی محافل نام مسعود سلطان پور شنیده شد. 

ازجمله این گمانه زنی ها آدرس اشتباهی است که رسانه های نزدیک به دولت گذشته داده اند و به دلیل خصومت شخصی با مسعود سلطان پور، به صورت غیرمستقیم از وی به عنوان فروشنده نفت ایران نام می برند در حالی که فرد موردنظر از منصوبان وزیر نفت است.

با این حال مدیرعامل اسبق شرکت تاسیسات دریایی که زمزمه های حضورش در سمت مدیرعاملی شرکت ملی نفت در اوایل حضور زنگنه در نفت شنیده می شد حضور کمر نگی در صنعت نفت دارد و فعالیت های خود را در کشورعراق دنبال می کند. 

وی در گفت و گو با «ميزنفت» در واکنش به این گمانه زنی ها گفت: تا به امروز حتی یک لیتر نفت خام هم به فروش نرسانده ام و به هیچ عنوان علاقه ای به حضور در این زمینه نداشته و ندارم. 

سلطان پور افزود: فروش نفت نیازمند تخصص است که من با این تخصص آشننایی دقیقی ندارم و سعی می کنم بیشتر در پروژه های صنعتی و عمرانی فعالیت کنم تا فروش نفت لذا نام بردن از مسعود سلطان پور در بحث فروش نفت دروغ محض است. 

بر اساس این گزارش، فرد مورد نظر سالیان سال مدیرعامل یک شرکت مهم نفتی بوده است و تنها حرف نخست نام و نام خانوادگی وی شبیه مسعود سلطان پور است.
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 5153
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


حمزه عساکره
Iran, Islamic Republic of
ما مردم خرمشهر مدیونه زحمات شماه هستیم. برادر ما برای شما دعا میکنیم هرجا باشید موفق و معید باشید