۰

پشت پرده انصراف وزارت نفت از خرید راه اهن چیست؟

در صورتی که عنوان شده است وزارت نفت باشگاه راه اهن را به عنوان طلبش بر داشته است حالا خبر فسخ این معامله می آید. علت ان هم تنها چیز است.
پشت پرده انصراف وزارت نفت از خرید راه اهن چیست؟
به گزارش «ميزنفت»، دو ماه قبل مهدی تاج در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خانواده بزرگ ورزش در بسته و به صورت رمزگزاری شده خبر داد قرار است مشکلات راه آهن پس از انتقال به وزارت نفت حل شود.

پس از ان صحبت مهدی تاج، هفته قبل از سوی روابط عمومی وزارت نفت خبر آمد که قرار است مالکیت باشگاه راه آهن در ازای بخشی از بدهی های بابک زنجانی به این وزارت خانه برسد. چند ساعت از مخابره این خبر نگذشته بود که بازیکنان و مدیران نفت تهران و همچنین نفت مسجد سلیمان معترض شدند اگر وزارت نفت پول تیم داری حرفه ای دارد چرا به این دو باشگاه نمی رسد؟

در این بین باشگاه نفت تهران که از مدعیان کسب قهرمانی لیگ چهاردهم هم به حساب می اید بدهی های زیادی را به بازیکنانش دارد و حتی کار به اعتصاب هم کشید . ایمان مبعلی چند روز قبل در مصاحبه ای با یکی از خبرگزار یهای رسمی، فاش ساخت اگر منصوریان نبود بازیکنان نفت حاضر به انجام بازی نبودند.

از سوی دیگر عملکرد اسفبار علی لطیفی که پس از تعطیلات جانشین حمید استیلی شده بود باعث ترس مدیرات وزارت نفت شد. راه اهن با ادامه این روند قطعا سقوط می کند و طبق کارشناسی صورت پذیرفته قیمت این باشگاه در صورت سقوط به یک سوم سقوط خواهد کرد!

از این رو مدیران رده بالای وزارت نفت بلافاصله اعلام کردند راضی به انجام این معامله نیستند. گویا دادستانی در ازای مبلغی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان می‎خواست مالکیت راه آهن را به وزارت نفت بدهد و وزارت نفت هم قرار بود در اغاز لیگ چهاردهم این تیم را به بخش خصوصی واگذار کند. اما عملکرد لطیفی به گونه ای بوده است که راه آهن در معرض سقوط است و از این رو وزارت نفت نمی‌خواهد ریسک کرده و راه آهن را بخرد.

حالا باید منتظر روزهای اینده نشست و دید سرانجام تکلیف این تیم چه می شود. راه آهن با توجهب ه مشکلات بزرگ و کوچکش یکی از نامزدهای جدی سقوط است و در صورت وقوع این اتفاق ان وقت قیمت این تیم به زور به ۳ میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع: خانواده بزرگ ورزش
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 5252
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *