۰

دفاع دولت از اختصاص سهم نفت به خوزستان

نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت از اختصاص سهم نفت به خوزستان دفاع کند.
دفاع دولت از اختصاص سهم نفت به خوزستان
به گزارش «ميزنفت» به نقل از واحد مرکزی خبر، ناصر سودانی در همایش امنیت پایدار خوزستان در اهواز با بیان این مطلب افزود : خدا در حق خوزستان تفضل کرده است ولی ما مسئولان در حق این استان تبخیل و خساست کردیم یعنی گاهی یادمان رفته است که باید این نعمت ها پاس داشته شود . 

وی افزود : مردم را باید توانمند کرد و باید احساس کنند در خوزستانی که این همه ثروت دارد به آنها توجه می شود مردم می خواهند باور کنند که از این استان حقی دارند و کارهای بزرگی شده است ولی هنوز یک خوزستانی به این باور نرسیده است که آنچه به او می دهند به موازات رفع نیازش نیست. 

نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : در هیچ یک از نقاط مرزی جمهوری اسلامی ایران همه یکپارچه شیعه علی بن ابیطالب نیستند مگر در خوزستان که همه شیعه هستند اینها تفضل خداوند به استان است. 

آقای سودانی با بیان اینکه دشمن سرمایه گذاری کرده است تا باورهای ما را نشانه برود و تا امروز هم اگر موفقیت های اندکی به دست آورده است برای ما دردناک است ولی پیروز میدان نبوده و ما را شکست نداده است گفت سخنرانی و موعظه و کار فرهنگی برای مبارزه با دشمن کفایت نمی کند باید در کنار این امر کارهای عمرانی اقتصادی و معیشتی هم برای مردم صورت بگیرد و این کلید فتح است.
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 5549
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *