۰

فساد بزرگ در پرتوبراس،مردم را به خیابان کشاند

هزاران نفر از طرفداران دیلما روسف رئیس جمهور برزیل در خیابان های چند شهر این کشور گردهم آمدند و با حمل بنر و پرچم های کشورشان حمایت خود را از وی اعلام کردند.
فساد بزرگ در پرتوبراس،مردم را به خیابان کشاند
به گزارش «ميزنفت» به نقل از شبکه ای پی تی ان، تظاهرکنندگان برزیلی تصاویری از دیلما روسف در دست داشتند و همچنین بنرها و پارچه نوشته هایی حمل می کردند که بر روی آنها نوشته شده بود «دیلما روسف! برای دفاع از دمکراسی بمان» و «مبارزه ادامه دارد». 

تظاهرات طرفداران رئیس جمهور برزیل به دعوت اتحادیه های کارگری و نهادهای طرفدار وی روز جمعه در چندین شهر این کشور برگزار شد. 

تظاهرکنندگان برزیلی در این تظاهرات همچنین از شرکت ملی نفت این کشور موسوم به پتروبراس حمایت کردند که انتشار اخبار فساد مالی شماری از مسئولان ارشد آن در روزهای اخیر جنجال های زیادی ایجاد کرده است. 

در سائوپائولو بزرگ ترین شهر بزریل تظاهرکنندگان با پوشیدن تی شرت های منقش به نماد حزب کارگر برزیل حمایت خود را از دیلما روسف رئیس جمهور این کشور و حزب کارگر اعلام کردند. 

تحقیقات در برزیل نشان داده است بزرگ ترین شرکت های ساختمانی و مهندسی این کشور حداقل هشتصد میلیون دلار به عنوان رشوه در اختیار مدیران ارشد شرکت پتروبراس و شماری از سیاستمداران این کشور قرار داده اند تا این افراد قراردادهای نفتی را در اختیار اعطاکنندگان این رشوه های کلان قرار دهند. گفته می شود برخی از این منابع مالی در تبلیغات انتخاباتی حزب حاکم کارگر برزیل هزینه شده است. 

مخالفان دیلما روسف هم قصد دارند روز یکشنبه در مناطق مختلف این کشور علیه وی تظاهرات کنند. دعوت مخالفان روسف برای برگزاری تظاهرات توجه شبکه های اجتماعی در اینترنت را به خود جلب کرده است.
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 5566
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *