۰
صف جدایی از زنگنه بلند تر می شود

معاونی که می خواهد سفیر شود

با جدایی علی ماجدی معاون سابق بین الملل از وزارت نفت و حضور وی در سفارت ایران در آلمان، خبرهای جدیدی از رایزنی یکی دیگر از معاونان وزیر نفت برای حضور در یک سفارتخانه اروپایی ایران به گوش می رسد.
معاونی که می خواهد سفیر شود
به گزارش «ميزنفت»، این معاون وزیر که علاقه فراوانی به حوزه دیپلماسی داشته و از دوستان صمیمی دیپلمات های محسوب می شود چراغ سبز محمدجواد ظریف را دریافت کرده و هم اینک در حال رابزنی با وزیر نفت برای استعفا از سمت خود و حضور در اروپا است. 

این معاون وزیر که در ابتدای دولت قرار بود به مدیریت یکی از ۴ شرکت اصلی وزارت نفت منصوب شود به یکباره با حکم معاونتی دیگر راهی وزارت نفت می شود که همین مورد سبب دلخوری وی می شود اما به هر شکل وی در مسند جدید به کار خود ادامه می دهد و در نهایت خود را برای حضور در یک سفارتخانه آماده می کند. 

علی ماجدی نخستین معاون جدا شده از زنگنه بود که تب جدایی از زنگنه به این معاون و همچنین رکن الدین جوادی سرایت کرده است و این دو معاون استعفای خود را اعلام کرده اند که فعلا موافقت نشده است. همچنین خبرهایی در باره حضور حسین کاظم پور اردبیلی در مقر ایران در سازمان ملل شنیده می شود که تا به امروز با واکنشی از سوی وزارت نفت همراه نبوده است.
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 6463
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *