۰
ادامه تلاش های مدیر نفتی برای ارتقای شغلی

جلسه مخفیانه با استاندار برای مدیرعاملی

چهره رد صلاحیت شده برای مدیریت شرکت ملی نفت، با نزدیک کردن خود به یکی از استاندارن سابق تهران سعی دارد از شفاعت وی نزد نهادهای تاییدکننده صلاحیت استفاده کند.
جلسه مخفیانه با استاندار برای مدیرعاملی
به گزارش «ميزنفت»، این مدیر نفتی که تلاش های بسیاری را طی دو ماه گذشته برای رسیدن به صندلی رکن الدین جوادی آغاز کرده است تا به امروز از سوی سه نهاد تایید کننده صلاحیت، کنار گذاشته شده است اما با این وجود تلاش های وی برای اخذ صلاحیت ادامه دارد.

 این مدیر نفتی که در همه دولت ها جزو مدیران ارشد بوده است و به لحاظ سیاسی با همه جریان ها همراه بوده است، سعی دارد خود را نیروی مخفی اصولگرایان در بدنه نفت معرفی کند تا بتواند از این طریق حمایت هایی را کسب کند.

در جدیدترین تلاش های انجام شده، وی به دیدار یکی از استانداران اسبق تهران رفته و با بیان این که  نیرویی اصولگرا بوده است و بهتر است با چراغ خاموش به مدیریت شرکت ملی نفت برود، از استاندار خواسته است تا با رایزنی با نهادهای ذیربط، موضوع را فیصله دهد که گویا با پاسخ منفی رو به رو شده است.

بر اساس این گزارش، تا به امروز جایگزین قطعی برای رکن الدین جوادی مشخص نشده است و 3 نامزد جایگزینی وی از سوی دولت و نهادهای نظارتی رد صلاحیت شده اند.
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 6578
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *