۰
۱
جوادی چه کسی را می خواهد برکنار کند؟

مدیری که تور اروپا می خواهد

این مدیر نفتی خواسته‌های قابل تاملی را از شرکت‌هایی که در مناقصه‌ها برنده شده‌اند، طلب کرده که با اعتراض شدید آنها روبه‌رو شده است. گپی کوتاه با یکی از مدیران بخش خصوصی تأیید می‌کند که این مدیر نفتی از وی خواسته است برای حضور در یک پروژه نه چندان مهم، تور سیاحتی در یکی از کشورهای اروپایی را برای وی در نظر بگیرد.
مدیری که تور اروپا می خواهد
با وجود وعده وزیر نفت مبنی بر بکارگیری ژنرال‌ها در مسئولیت‌های مدیریتی صنعت نفت، عملکرد یکی از مدیران ارشد نفتی در یک شرکت بهره‌برداری در ۲ سال گذشته، اعتراض بسیاری از شرکت‌های خصوصی را به همراه داشته است. 

به گزارش «ميزنفت» این مدیر نفتی خواسته‌های قابل تاملی را از شرکت‌هایی که در مناقصه‌ها برنده شده‌اند، طلب کرده که با اعتراض شدید آنها روبه‌رو شده است. گپی کوتاه با یکی از مدیران بخش خصوصی تأیید می‌کند که این مدیر نفتی از وی خواسته است برای حضور در یک پروژه نه چندان مهم، تور سیاحتی در یکی از کشورهای اروپایی را برای وی در نظر بگیرد. 

این مدیر در برخی محافل عمومی خود را جانشین اصلی رکن‌الدین جوادی در شرکت ملی نفت معرفی می‌کند و مدعی آن است که هم‌اکنون شخصی برتر از وی برای تصدی این مسئولیت در صنعت نفت وجود ندارد. وی در ماه‌های گذشته بیشتر وقت خود را به دیدارهای لابی گونه اختصاص داده و امور اداره شرکت متبوع خود را به معاونانش واگذار کرده است. وی از پاسخگویی به رسانه‌ها در باره عملکردش پرهیز می‌کند.همچنین برخوردهای خاص و تبعیض‌آمیز او با پیمانکاران و شرکت‌های بخش خصوصی، موجب دلخوری بسیاری از شرکت‌های فعال در این بخش شده است. 

این مدیر نفتی که عملکرد غیرقابل قبولی را در یکی از شرکت‌های بهره‌برداری به نام خود ثبت کرده است، از جمله مدیران «به روزی» است که به همه وزیران نفت ارادت دارد و این روزها بی‌توجه به دغدغه‌های کارکنان، حضور در تهران را به حضور در مناطق عملیاتی ترجیح می‌دهد.
شنیده می شود رکن الدین جوادی با توجه به ضعف عملکرد وی در یکی از شرکت های بهره بردار قصد برکناری وی را دارد اما به دلیل ارادت غیر قابل اندازه گیری این مدیر نفتی به بیژن نامدار زنگنه برکناری وی با کندی به پیش می رود.
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 7101
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


حامد
اقای دکتر غ م که اخیرا پسرش را در یکی از دفاتر شرکت در امارات گمارده