۰

Instamic ،ضبط صوت کوچک و خودکفا برای خبرنگاران

محققان یک دستگاه ضبط صوت کوچک، خودکفا و با کیفیت بالا را طراحی کرده‌اند که می‌تواند به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران برای ضبط راحت و با کیفیت صدا کمک کند.
Instamic ،ضبط صوت کوچک و خودکفا برای خبرنگاران

به گزارش«ميزنفت»،دستگاه ضبط صوت بسیار کوچک Instamic، که نوعی GoPro برای ثبت صدا محسوب می‌شود، قدرت بالایی برای ضبط صدا داشته و برای نوازندگان، فیلم‌‎سازان، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران، وبلاگ‌نویسان و سایر افرادی که نیاز به یک ابزار ساده و موثر برای ضبط صوت دارند، بسیار مفید است.GoPro در سراسر جهان به عنوان دوربینی برای استفاده در هر شرایط سختی شناخته شده است.

ضبط صوت Instamic با برخورداری از دو گیگا بایت حافظه داخلی، برای چهار ساعت ضبط صدا کاربرد دارد.از دیگر ویژگیهای ضبط صوت Instamic این است که از طریق USB شارژ می‌شود و به دو ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد. این USB برای انتقال صدا نیز قابل استفاده است.

کاربران می‌توانند تنها با استفاده از یک دکمه بر روی دستگاه Instamic، ضبط صدا را انجام دهند. البته ضبط صوت Instamic از طریق نرم‌افزار تلفن همراه نیز قابلیت استفاده و کنترل دارد و در دو نسخه Go و Pro ساخته شده است. این ضبط صوت کوچک ضد آب با اندازه ۱۲.۷*۲۵.۴*۳۸ میلیمتر که در شرایط سخت نیز قابل استفاده است، همچنین قابلیت اتصال از طریق بلوتوث چهار را هم داراست.

منبع : isna.ir
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 7556
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *