۰

حادثه مرگبار برای هواپیمای خصوصی سعودی در غرب لندن

یک هواپیمای جت خصوصی عربستان سعودی بعد از ظهر روز جمعه در حین فرود در فرودگاه ' بلاک بوش 'در 'هامپشایر' در جنوب انگلیس، دچار حادثه شد و تمامی سرنشینان آن کشته شدند.
حادثه مرگبار برای هواپیمای خصوصی سعودی در غرب لندن


به گزارش«ميزنفت»، پلیس انگلیس تایید کرد که خلبان و سه سرنشین این هواپیمای خصوصی که مالک آن یک شهروند سعودی است ، در جریان این حادثه که به دلیل انحراف هواپیما و برخورد آن با شمار زیادی خودرو در یک مرکز مزایده خودرو صورت گرفت، کشته شده اند.

به گفته پلیس انگلیس، این هواپیمای جت که از میلان ایتالیا به پرواز درآمده بود، تلاش کرده است که در فرودگاه 'بلاک بوش' در هامپشایر واقع در ۷۰ کیلومتری غرب لندن فرود آید، که در جریان فرود به دلایلی منحرف و به خودروهای پارک شده در نزدیکی باند این فرودگاه برخورد و دچار آتش سوزی می شود.

پلیس گفته است که در جریان برخورد این هواپیمای جت (فنوم ۳۰۰) ، با خودروهای پارک شده در نزدیکی انتهای باند فرودگاه 'بلاک بوش' هامپشایر، به جز سرنشینان هواپیما، کسی کشته و یا زخمی نشده است.

بر اساس گزارش های منتشرشده در برخورد این هواپیمای جت هفت میلیون پوندی ساخت برزیل، حداقل ۱۵ دستگاه خودرو که در پارکینگ یک شرکت فروشنده و حراج کننده خودرو پارک شده بودند، از بین رفتند.

تاکنون گزارشی در مورد علت وقوع این حادثه مرگبار منتشر نشده است.


منبع:ایرنا
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب: 7635
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *