۰

داعش 100مدرسه برای شست و شوی مغزی کودکان تاسیس کرده است

سلامه الخفاجی عضو کمیساریای حقوق بشرعراق اعلام کرد گروهک تروریستی تکفیری داعش بیش از 100مدرسه ویژه برای کودکان در مناطق تحت اشغال خود تاسیس کرده و در این مدارس کودکان را شست و شوی مغزی داده و آماده انجام عملیات انتحاری و کشتار مردم می کند.
داعش 100مدرسه برای شست و شوی مغزی کودکان تاسیس کرده است
 به گزارش«ميزنفت»،به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه الاتجاه الجدید ،الخفاجی گفت : غیر عرب ها کنترل این مدارس را در دست دارند و آن ها کودکان را به اجبار وارد این مدارس می کنند تا افکار تکفیری به آن ها آموزش داده و در نهایت افرادی خشن و تروریست و تندرو تربیت کنند .
الخفاجی افزود : این مدارس اقدام به تغییر تفکرات و اعتقادات کودکان می کند ، آن ها را تشویق می کند از عقاید خانواده و پدرو و مادر خود انتقاد کرده ، آن ها را تکفیر کنند و حتی در صورت لزوم پدر و مادر خود را به نیز به اتهام کفر به قتل برسانند .
وی در ادامه خواستار آزادی فوری مناطق تحت اشغال داعش شد و گفت : اگر این کار فورا انجام نشود، ما به زودی با شمار بیشتری تندرو و تروریست که شست و شوی مغزی داده شده اند ، مواجه خواهیم شد .
این عضو کمیساریای حقوق بشر در ادامه در خصوص افزایش آوارگان عراقی و جنایت های داعش در نقاط مختلف هشدار داد و تاکید کرد که داعش با کشتار کورکورانه مردم ، حقوق بشر را نقض می کند و ارزشی برای جان انسان ها قائل نیست ، در دادگاه های آن ها احکامی سخت و بی پایه و اساس و تنها بر اساس خواسته شخص صادر می شود .
کمیساریای حقوق بشر عراق اعلام کرد : گروه تروریستی و تکفیری داعش 4هزار کودک را برای حملات انتحاری آموزش داده است.
همچنین فاضل الغراوی عضو کمیساریای عالی حقوق بشر گفت : داعش چهار پایگاه نظامی مخصوص آموزش کودکان انتحاری در موصل دارد و تکفیری ها 1200 کودک ربوده شده را در این پایگاه ها برای انجام عملیات انتحاری آموزش می دهند.
داعش از خردادماه سال گذشته که مناطقی را در عراق به اشغال در آورد، مرتکب جنایت های زیادی شده که کشتار هزار و 700دانشجوی یک دانشگاه تنها یک نمونه کوچک آن است .


منبع:ایرنا
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب: 7827
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *