۰
جریانی مشکوک

ارسال شب‌نامه‌های دكل!

رسانه‌هاپس از افشاي ابعاد جديدي از پرونده دكل جنجالي 87 ميليون دلاري و انتشاراسنادي كه نشان مي‌داد يكي از مديران نفتي دولت يازدهم در رأس اين فساد قرار دارد، جرياني مشكوك با ارسال شب نامه‌هايي به رسانه‌ها سعي در ايجاد انحراف در رسانه‌ها دارد.
ارسال شب‌نامه‌های دكل!
به گزارش «ميزنفت» به نقل از جوان، طي هفته گذشته بسياري از رسانه‌هاي كشور اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب با خيل عظيمي از شب نامه‌هاي ارسالي به دفاتر خود مواجه شدند. در يكي از اين شب نامه ها، ماجراي فساد نفتي در اين پرونده به طور كامل تغيير داده شده و از افرادي نام برده شده كه تا به امروز نامي از آنها در رسانه‌ها مطرح نشده است. 

بررسي‌هاي «جوان» نشان مي‌دهد با نزديك شدن تشكيل دادگاه اين پرونده در دادستاني تهران، «غ. س» وكيل رضا مصطفوي طباطبايي كه در حال فروش اموال موكل خود در كشور است با ارسال اين شب نامه‌ها به دفاتر رسانه ها، قصد دارد موضوع را به شكل ديگري جلوه دهد. در شب نامه‌هاي ارسالي به اين موضوع اشاره شده است كه شب‌نامه‌هاي بعدي ارسال خواهد شد تا رسانه‌ها در جريان امر قرار گرفته و براي خدمت به منافع ملي كشور، آنها را منتشر كنند. 

در يكي از اين شب نامه‌ها سه عكس ديده مي‌شود كه نگارنده با استناد به آنها، نقش رضا مصطفوي طباطبايي و همكاران وي را در اين پرونده كتمان كرده و همه چيز را متوجه فرد حاضر در عكس‌ها مي‌كند، در حالي كه اسناد منتشر شده طي هفته گذشته به خوبي مؤيد اين مطلب است كه نقش طباطبايي، آقازاده لندن نشين و يكي از مديران ارشد نفتي غيرقابل كتمان است. اين در حالي است كه طباطبايي و آقازاده لندن‌نشين با ارسال توضيحاتي به رسانه‌ها از عزم خود براي شكايت از رسانه‌ها وافرادي كه اسناد غيرمحرمانه را منتشر كرده اند! خبر داده‌اند. مسعود ميركاظمي وزير اسبق نفت يكي از افرادي است كه تهديد به شكايت شده است؛ فردي كه هفته پيش جزئيات جديدي از ماجراي دكل 87 ميليون دلاري را رسانه‌اي كرد.

در شب نامه‌هاي ارسالي به اين موضوع اشاره شده است كه شب نامه‌هاي بعدي ارسال خواهد شد تا رسانه‌ها در جريان امر قرار گرفته و براي خدمت به منافع ملي كشور، آنها را منتشر كنند.  
 
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 7850
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *