۰

آخرین وضعیت ذخایر نفت آمریکا

ذخایر نفت آمریکا هفته گذشته کمتر از آن چه کارشناسان پیش بینی کرده بودند، کاهش یافت
آخرین وضعیت ذخایر نفت آمریکا
به گزارش «ميزنفت» به نقل از بلومبرگ، بر اساس آمار و ارقامی که وزارت انرژی آمریکا روز چهارشنبه منتشر کرد، کاهش ذخایر نفت این کشور در هفته گذشته کمتر از پیش بینی های کارشناسان و تحلیلگران بازار بود. در هفته منتهی به هفتم اوت، ذخایر تجاری نفت خام آمریکا یک میلیون و 700 هزار بشکه کاهش یافت و به 453 میلیون و 600 هزار بشکه رسید در حالی که کارشناسان کاهش دو میلیون بشکه ای ذخایر نفت آمریکا را پیش بینی کرده بودند.

در عین حال میزان کاهش ذخایر هفتگی نفت خام آمریکا بیشتر از 800 میلیون بشکه ای بود که روز گذشته فدراسیون حرفه ای موسسه نفت آمریکا در ارزیابیهای خود پیش بینی کرده بود.

وزارت انرژی آمریکا یک بار دیگر اعلام کرد میزان ذخایر نفت این کشور در حال حاضر به سطحی نزدیک شده است که تقریبا از 80 سال پیش تا کنون سابقه نداشته است. ذخایر کنونی نفت خام آمریکا نسبت به همین دوره در سال گذشته میلادی 23.5  درصد افزایش یافته است.

همچنین طبق آمار و ارقام منتشر شده در آمریکا، ذخایر بنزین این کشور در هفته گذشته یک میلیون و 300 هزار بشکه کاهش یافت در حالی که کارشناسان بلومبرگ کاهش 675 هزار بشکه ای ذخایر بنزین آمریکا را پیش بینی کرده بودند. میزان ذخایر بنزین آمریکا نسبت به همین دوره در سال دو 2014 ، 1.3  درصد افزایش نشان می دهد

 همچنین ذخایر فرآورده های پالایشگاهی آمریکا از قبیل گازوئیل و سوخت کوره نیز سه میلیون بشکه افزایش یافت در حالی که کارشناسان بلومبرگ افزایش تنها یک میلیون و 50 هزار بشکه ای این محصولات را پیش بینی کرده بودند.

میزان تولید نفت خام در آمریکا که کارشناسان و تحلیلگران بازار به دقت دنبال می کنند در هفته گذشته با کاهش محسوس روزانه هفتاد هزار بشکه ای مواجه شد و به نه میلیون و سیصد و نود و پنج هزار بشکه در روز رسید.
پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 8008
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *