۰

ارتباط بنیاد تعاون ناجا با پول‌های نفتی در حساب افراد خارج از کشور

نماینده ارومیه در مجلس نهم گفت: میان این تحقیق‌و‌تفحص و پول‌های نفتی که به حساب افرادی در خارج از کشور واریز شده ارتباط‌ وجود دارد.
ارتباط بنیاد تعاون ناجا با پول‌های نفتی در حساب افراد خارج از کشور
به گزارش «ميزنفت»، نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با  ایلنا٬ با اشاره به بحث تحقیق‌وتفحص از بنیاد تعاون ناجا اعلام کرد: میان این تحقیق‌و‌تفحص و پول‌های نفتی که به حساب افرادی در خارج از کشور واریز شده ارتباط‌ وجود دارد.

وی افزود: برخی مقادیری از پول‌های نفت صادر شده را در زمان خود به وزارت نفت نداده‌اند و این وزارت‌خانه نیز از طریق دادسرا پیگیر این مسائل است تا پس از بازگردان این مبالغ هنگفت به خزانه با متخلفان برخورد شود.

نماینده ارومیه در مجلس نهم با اشاره به لزوم برخورد جدی با متخلفان اظهار داشت: عده‌ای پول نفت را در جیب خود نگه داشته اند و دولت و مراجع قضایی باید این پول را به همراه سود آن از حلقوم متخلفان بیرون بکشند.

قاضی‌پور اضافه کرد: آقایانی که بر مسند قدرت هستند٬ باید بدانند این جا مملکت امام زمان (عج) است و باید در برابر اقداماتشان جوابگو باشند و همانطور که معاون اول رئیس جمهور دولت نهم و دهم به زندان رفت بقیه نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وی با تاکید بر نقش ویژه جریان انحرافی در تخلفات صورت گرفته٬ تصریح کرد: این جریان انحرافی بود که به این متخلفان خط می‌داد و بنابراین این افراد نیز باید محاکمه شوند تا اگر تخلفی مرتکب شده‌اند به اشد مجازات محکوم گردند.

 
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 8122
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *