۰
۶
شکرخدا موسوی خطاب به زنگنه:

کرسنتی ها، انقلابی ها را درو کردند

نماینده مردم اهواز خطاب به زنگنه گفت: محصول ۸ سال مدیریت شما در صنعت نفت رشوه‌خواری استات‌اویل، فاجعه عملکرد توتال در پارس جنوبی و قرارداد ننگین کرسنت است.[
کرسنتی ها، انقلابی ها را درو کردند
به گزارش «ميزنفت»، سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 4 شهریور) در صحن علنی در تذکری شفاهی گفت: همکاران عزیز امروز با خاطری اندوهگین و ناامید از آینده بخش مهم و کلیدی صنعت نفت، تذکر مهم به وزیر می‌دهم.

وی ادامه داد: ما امروز در صنعت استراتژیکی نفت و گاز با فاجعه مدیریتی تک صدایی مواجهیم؛ فردی که در سال 76 و بدون حتی یک روز سابقه علمی و مدیریتی در صنعت نفت از سر اعتماد وکلای ملت ردای وزارت نفت را پوشید و در سال 92 مجدداً بر صندلی مدیریت این صنعت نشست در همان ابتدای وزارتش پیام داد همه آنهایی که در 8 سال خانه نشینی سراغی از من نگرفتند برای رفتن از مجموعه آماده شوند؛ با این همه عقده و کینه چه فجایعی که در صنعت نفت به بار نیامد.

موسوی گفت: آقای زنگنه 8 سال مدیریت شما در صنعت نفت محصولش شد رشوه‌خواری استات اویل و فاجعه عملکرد توتال در پارس جنوبی که عمداً بخش ایرانی را کمتر از بخش قطری توسعه داد و قرار داد ننگین کرسنت که فهرست بلند بالای رشوه‌خواران و مفسدان این قرارداد، الان در مسئولیت‌های وزارت نفت جولان می‌دهند و در حال معامله‌های میلیاردی به نفع خود و خانواده‌هایشان هستند.

وی خطاب به وزیر نفت ادامه داد: کی می‌خواهید از قلع و قمع نیروهای مؤمن و متدین وزرات نفت دست‌بردارید؟ شما تا الان هم مشمول رحمت و رأفت نظام اسلامی شده‌اید.

عضو فراکسیون نفت و گاز مجلس گفت: آقای زنگنه شما چه دشمنی با مدیران لایق و انقلابی وزارت نفت دارید که پاکسازی آنان را با روشهایی از جمله فشار آوردن و تهمت زدن به سازمان‌ها و سهام‌داران آنها انجام می‌دهید؟ آقای وزیر چرا به رئیس بنیاد مستضعفان فشار آوردید که تنها کاشف نفت در دریای خزر را و فنی‌ترین مدیر نفتی ایران یعنی مهندس خادمی مدیر عامل شرکت حفاری شمال را برکنار کند؟

موسوی با ابراز تأسف برای رئیس بنیاد مستضعفان که باید نماد و الگوی انقلابی بودن و در خط رهبری بودن باشند گفت: وی متأسفانه به خواسته این وزیر غیرانقلابی در برکناری کاشف نفت خزر تن داد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خطاب به زنگنه اظهار داشت: آقای زنگنه شما بیش از 100 نفر از نیروهای انقلابی و مدیران تحصیلکرده دانشکده نفت را که عمدتا سوابق ممتاز مدیریتی داشتند بخاطر اینکه در دولت قبل بودند اخراج کردید؛‌ آقای زنگنه آیندگان حتما ما را نخواهند بخشید که شما را با بند کرسنتی‌ات و حلقه مدیران دو پاسپورتی‌ات و خیانتی‌هایی که به مملکت ایران کردید به وزارت رسانیدیم؛‌ بعید می‌دانم شما جز به داشتن شناسنامه ایرانی دیگر علاقه و عرق و تعصبی به ایران اسلامی داشته باشید.
چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 8422
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


یک نفتی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این نماینده انقلابی و شجاع
دکتر پیمان معروف
United States
قبل از هر چیزی درود بر شما جناب آقای سید شکرخدا موسوی..... درود بر این همه عرق ملی و اسلامی تان و درود بر شرافت بزرگتان که خیلی ها از این خصایص کمتر بویی نبرده اند...... و اما در مورد صنعت حساس نفت عرض کنم که جناب موسوی اینجانب بعنوان یک نفر از آحاد ملت بزرگ ایران از شما بعنوان یکنفر از وکلای این ملت مظلوم عاجزانه درخواست دارم که حق ما را از این دزدان و رشوه خوران کرسنتی و استات اویلی بگیرید... از شما و مجلس محترم عاجزانه تقاضامند توتال را بررسی کنید و دست دکل دزدان و دکل بازان را برای ملت بزرگ ایران رو کنید..... جناب موسوی چگونه ممکن است وزیر نفت ایران که باید حافظ منافع ملی ما باشد همصدا و هماهنگ با جریانهای نفتی عربستان سعودی و قطر و سایر شیخ نشین های عربی خواهان عزل لایق ترین و شایسته ترین مدیر نفتی ما میباشد..... جناب موسوی آیا مجلس محترم به این موضوع هیچگونه شکی ندارد که وزیر نفت ما عملا با اینگونه عزل و نصبها تامین کننده ی منافع کشورهای نفتی حوزه خلیج فارس در میادین مشترک میباشد...؟؟؟ جناب موسوی آیا مجلس خبر دارد که یکی از دلایل عمده و پشت پرده ی عزل مهندس خادمی همین سرعت عمل و کارایی ایشان در بهره برداری از میادین نفتی مشترک با قطر و عربستان بود...!!!؟؟؟؟ آیا نمایندگان محترم مجلس خبر دارند که عملکرد مهندس خادمی در بهره برداری از میادین مشترک نفت و گاز در حوزه های جنوبی کشور عملا خواب را از چشمان سعودی ها و قطری ها ربوده بود بگونه ای که این کشورها به انواع و اقسام روشها دست میزدند تا به هر شکل ممکن پروژه ی عزل خادمی را اجرایی کنند.....!!!!!!!! آیا شایسته نیست وزارت محترم اطلاعات کشور و سربازان گمنام امام زمان با ورود به این مسئله و بررسی موضوع دریابند که پروژه ی حذف خادمی با دستور کدام کشورهای نفتی و با رشوه گیری چه کسانی به اجرا درامد...؟؟؟؟؟ جناب موسوی نمایندگان باید متوجه باشند که امروز تصمیم گیرندگان اصلی وزارت نفت همان کرسنت نشینان و استات اویلی ها و توتال بازان میباشند که همه ی ما از پرونده های سراسر رشوه و تخلف آنان خبر داریم..... در این زمینه سخنان بیشتری دارم که تنها بنا بر دلایلی به همین مقدار اندک بسنده میکنم..... در پایان از رسانه ی صادق > عاجزانه تقاضامندم مطالب ارسالی بنده را چاپ نماید و چون همیشه در دفاع از حق و حقیقت و رسالت رسانه ای خود پیشگام باشد......
پیمان
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد سید جریانی که باعث شد مهندس خادمی کنار گذاشته بشه رو برای مجلس تشریح کنید،باندی که با اجاره بالا دکل های کهنه و قدیمی هندی رو پورسانت هنگفتی به جیب میزنه ،و نمیزاره جوانان ایرانی مشغول بکار بشن،
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
استیضاح چی شد جناب موسوی؟وکیل الرعایا باشید و به حرف مردم خوزستان کوش دهید،زنگنه باید از وزارت خلع بشه .
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
استیضاح زنگنه چی شد پس؟
ما منتظریم
Iran, Islamic Republic of
آزموده را دوباره آزمودن خطاست .آقای موسوی شماها بودید که به ایشان رای اعتماد دادید در حالی که نباید می دادید. این آقا جز بدبختی برای نفت چیزی نداشت.تضاد عجیبی هم با نفتی ها بویژه جنوبی ها دارد.آموزشگاهها رو این آقا تعطیل کرد تا دست جنوبی ها رو از شرکت نفت کوتاه کنه.لطفا استیضاحش کنید.هر بلایی سر نفت بیاره شماها نماینده ها شریکید چون بهش رای اعتماد دادید.پیش به سوی استیضاح آقای زنگنه