۰

پالایشگاه کلنگی کماکان بدون سرمایه‎گذار

پالایشگاه نفت پلدختر سال ۸۸ و در دور دوم سفر دولت نهم به لرستان کلنگ‎زنی شد اما هم‌چنان بدون سرمایه‎گذار است.
پالایشگاه کلنگی کماکان بدون سرمایه‎گذار
به گزارش «ميزنفت» به نقل از ایسنا، در زمان کلنگ‎زنی این پروژه‎ ملی، محیط‌زیست مخالفت کرد و چون مکان پالایشگاه نزدیک رودخانه کشکان بود،«محمدحسین بازگیر» مدیرکل وقت محیط‌زیست استان معتقد بود که پروژه‌ی مخاطرات زیست‎محیطی به همراه دارد. بعد از چندسال مجوز محیط‌زیست صادر شد اما پروژه روند مناسبی پیدا نکرد.

 سال‎گذشته علی کائیدی نماینده‌ی مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی،«هوشنگ بازوند» استاندار لرستان و «قدرت‎الله ترابی‎نژاد» فرماندار پلدختر از بلاتکلیفی پالایشگاه انتقاد و از واگذاری این پروژه به قرارگاه خاتم‎الانبیا(ص) خبر دادند که هنوز این کار اجرایی نشده است.

 بلاتکلیفی این پالایشگاه کماکان ادامه دارد و هنوز پیشرفت فیزیکی پروژه «صفر» است که همین موضوع سبب ناراحتی مردم استان لرستان و به‎ویژه پلدختری‎ها شده است و خبری از سرمایه‎گذار جدید نیست.

 قدرت‎الله ترابی‎نژاد فرماندار پلدختر درباره آخرین وضعیت این پالایشگاه به خبرنگار ایسنا، گفت: «فعلاً سرمایه‎گذار جدید این پروژه مشخص نیست».

 وی ادامه داد: «فراخوان واگذاری، به روزنامه داده شده که چند شرکت هم اعلام آمادگی کرده‎اند اما به نتیجه نرسیده‎ است».

 ترابی‎نژاد خاطرنشان کرد: «استاندار لرستان پیگیری‎های زیادی کرده است و امیدواریم در آینده نزدیک سرمایه‎گذار جدید مشخص شود».
شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب: 8498
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *