۰
۱
وزرای احمدی نژاد در راس فساد

پای بابک زنجانی را چه کسی به نفت باز کرد؟

یک نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: در دولت گذشته در ستاد تدابیر ویژه اقتصادی مصوبه‌ای برای فروش نفت به افراد به تصویب رسیده که زمینه بروز افرادی نظیر بابک زنجانی را ایجاد کرد.
پای بابک زنجانی را چه کسی به نفت باز کرد؟
به گزارش «ميزنفت»، حسین دهدشتی در گفت‌و‌گو با  ایلنا، درمورد برخی اظهار‌نظر‌ها درباره افرادی که در دوران تحریم پول فروش نفت به حساب آنها واریز شده است، تصریح کرد: در دولت سابق در ستاد ویژه‌ای که به منظور تدابیر ویژه برای مقابله با تحریم‌ها با محوریت رییس جمهور و وزرا تشکیل شده بود در این‌باره تصمیم‌گیری و اقدام‌های یادشده با مصوبه‌ این ستاد انجام شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا پیش از این مصوبه، تنها امکان فروش نفت به پالایشگاه‌ها و شرکت‌های نفتی وجود داشت و بعد از این مصوبه پای افراد نزدیک به دولت و نورچشمی‌ها به خرید و فروش نفت باز شد.

دهدشتی یادآور شد: در مقطع یادشده بخش‌هایی نظیر اتاق بازرگانی ضمن انتقاد به ورود افراد نزدیک به دولت به بحث خرید و فروش نفت خواستار حضور افراد با سابقه و دارای ضمانت اجرایی برای اجرای این مصوبه شد که متأسفانه این اقدام مورد توجه جدی قرار نگرفت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: متأسفانه این تصمیم دولت زمینه‌ساز بروز افرادی نظیر بابک زنجانی شد که هم اکنون در زندان به‌سر می‌برند و مسایل متعددی در مورد تخلفات آنها مطرح است.
سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 8592
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


دکتر پیمان معروف
United States
در اینکه فساد در هر جایی و بوسیله ی هر شخصی امریست نادرست و باید با آن برخورد شود امریست بسیار مقدس خاصه در نظام مقدس ما... اما در مورد فسادهای نفتی ما فقط بابک زنجانی را نداریم بلکه فسادهای چندین برابری بابک زنجانی را داریم از نوع کرسنت..... جالب است که خدمت شما عرض کنم که بسیاری از مدیران صنعت نفت بین المللی از میزان فساد و رشوه های رد و بدل شده در کرسنت انگشت حیرت به دهان گزیدند حال آنکه در کشور ما مسئولین و بانیان این قرارداد ننگین حتی بقول معروف ککشان هم نگزید..!!!!!!! جالب است بدانید وزارت نفت احمدی نژاد اگر یک بابک زنجانی داشت وزارت نفت جناب ژنرال بزرگ تا کنون 3 بابک زنجانی دیگر با ارقام بزرگتر پرورش داده که منتها چون اکنون وزارت نفت را در اختیار دارند در این زمینه اطلاع رسانی شفاف نمی شود... بهر حال ما ملت ضمن محاکمه ی بابک زنجانی خواستار محاکمه و مجازات عوامل و رشوه گیران کرسنت و استات اویل و..... و پرورش دهندگان بابک های شماره ی 2 و 3 و..... در دولت جدید میباشیم...........