۰

کاهش نرخ فرآورده های سوختی در پاکستان

وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان اعلام کرد: دولت این کشور با هدف ارایه تسهیلات بیشتر به مردم ،تصمیم به کاهش نرخ فرآورده های سوختی گرفت.شاهد خاقان عباسی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: وزارت نفت پاکستان با توجه به دستور العمل محمد نواز شریف نخست وزیر این کشور قیمت بنزین را از لیتری 76و 7روپیه با حدود 3 روپیه کاهش به هر لیتر 73 و 76 روپیه رساند.
کاهش نرخ فرآورده های سوختی در پاکستان
به گزارش «ميزنفت» به نقل از ایرنا، بهای سوخت گازوییل (دیزل) نیز با کاهش متوسط 3.1 روپیه، به ازای هر لیتر 82.04 روپیه قیمت گذاری شد.
قیمت های جدید سوخت در پاکستان از بامداد روز سه شنبه در سراسر این کشور اجرا شد.

مسوولان مربوطه در شعبه های نفتی و جایگاه های سوخت رسانی پاکستان بنا به دستورهای ابلاغ شده از وزارت نفت این کشور، قیمت فرآورده های نفتی را ارزان کردند.

کمبود سوخت و انرژی یکی از بزرگترین مشکلات مردم پاکستان محسوب می شود،, به طوری که این کمبود به بحرانی برای این کشور تبدیل شده است.

به گزارش شبکه های خبری پاکستان، برخی از جایگاه های عرضه سوخت وابسته به اتحادیه عرضه و توزیع فرآورده های سوختی خواستار کاهش نرخ مالیات شده و در برخی از شهرهای پاکستان از ارایه سوخت به خودروها نیز خودداری شده است.

در پی این اقدام، جایگاه داران بنزین به دولت این کشور هشدار دادند اگر مالیات ها کاهش پیدا نکند، آنها نیز دست به اعتصاب سراسری می زنند.
صف های طولانی مقابل پمپ های سوخت رسانی در سراسر پاکستان و به ویژه نبود گاز 'سی ان جی ' باعث شده تا جریان حمل و نقل عمومی در این کشور تحت الشعاع اعتصاب احتمالی جایگاه داران سوخت قرار بگیرد.
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 8628
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *