۰

ماموران ناجا یکی از شهروندان بارسلونا را نجات دادند

با همدلی مسوولان گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، بیمارستان شهید بهشتی یاسوج و نیروی انتظامی مستقر در ورودی پل بشار، یک گردشگر اسپانیایی نجات یافت.
ماموران ناجا یکی از شهروندان بارسلونا را نجات دادند
به گزارش«ميزنفت»، گردشگر اسپانیایی که با دوچرخه وارد شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد شده بود هنگام استراحت در پارک ساحلی این شهر، دچار فشار از ناحیه معده شده و امکان ادامه راه را از دست می‌دهد.
 
ماموران نیروی انتظامی مستقر در ورودی پارک یاسوج با مشاهده این صحنه، مارک دلگادوگواردیا را به بیمارستان انتقال می‌دهند و با کمک پرسنل زحمتکش بیمارستان شهید بهشتی عمل جراحی(آپاندیس) بر روی این گردشگر انجام شد و چند ساعت بعد از بیهوشی به بخش مراقبت‌ها ویژه انتقال داده شده است.
 
دلگادوگواردیا شهروند بارسلونا اسپانیا، پس از به هوش آمدن از اقدام به موقع ماموران نیروی انتظامی و مسوولان گردشگری استان تقدیر کرد و گفت: تبلیغات منفی در رابطه با ایران در کشورهای غربی، ذهنیت بسیار بدی برای شهروندان اروپایی ایجاد کرده است، اما من از زمان حضور در کشور شما شاهد مهمان نوازی و خوش‌رویی مردم و مسئولان بودم.
 
وی ادامه داد: زمانی که به اسپانیا بازگردم به تمام دوستانم و خانواده‌ام خواهم گفت که به ایران سفر کنند و این کشور زیبا را ببینند.
 
یادآور می‌شود با هماهنگی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، اتاق ویژه ای برای مراقبت از این گردشگر اسپانیایی در اختیار وی قرار گرفته است.
 
محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد و دبیر کارگروه گردشگری استان، از عملکرد نیروی انتظامی و کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در اقدام به موقع در رابطه با کمک به گردشگر اسپانیایی قدردانی کرد.




منبع:باشگاه خبرنگاران
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب: 8818
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *