۰

خط و نشان کویت برای ایران

وزیر نفت کویت روز سه شنبه گفت که مذاکرات نفتی ایران و کویت به هیچ وجه تحت تاثیر باند عبدلی قرار نمی گیرد و ادامه می یابد.
خط و نشان کویت برای ایران
به گزارش «ميزنفت» به نقل از  پایگاه خبری کویت نیوز، «علی العمیر» وزیر نفت کویت در اظهارات مطبوعاتی روز سه شنبه خود گفت: مذاکرات نفتی ایران و کویت به هیچ وجه تحت تاثیر باند عبدلی قرار نمی گیرد.

وی افزود: دادستان کل کویت در حال حاضر مشغول بررسی پرونده مربوط به این باند است و مذاکرات نفتی ما با ایران بر روی مسائل فنی متمرکز است.
وزیر نفت کویت تصریح کرد: مسئله باند عبدلی به نهادهای امنیتی کشور مربوط می شود و قرار است دادستانی کل کشور پرونده این باند را به طور کامل همراه با متهمان آن به دادگاه جنایی ارجاع دهد و نتایج آن از طریق احکام نهایی صادر خواهد شد.

العمیر تصریح کرد: مذاکرات نفتی میان دو کشور به هیچ وجه متوقف نخواهد شد زیرا این موضوع به منافع ملی دو کشور باز می گردد و کویت مایل است که بسیار بیشترین سود را عاید خود کند. همچنین اجازه نخواهیم دادیم که تولیدات نفتی ما با مشکل روبه رو شود یا کسی به منابع نفتی ما تعدی کند و این امر هرگز محقق نخواهد شد.

این در حالی است که وزارت کشور کویت ماه گذشته با صدور بیانیه ای از شناسایی و بازداشت سه فرد متهم به همکاری با گروه های تروریستی و کشف یک انبار بزرگ سلاح در منازل این افراد خبر داده بود.
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب: 8834
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *