۰
۲

اعتصاب دوباره کارکنان صدرا در بهشهر

بیش از صد نفر از کارگران شرکت ایران صدرا ی مازندران به دریافت نکردن حقوق ماهیانه شان برای چندمین بار متوالی در بهشهر اعتراض کردند.
اعتصاب دوباره کارکنان صدرا در بهشهر
به گزارش «ميزنفت» ،کارگران و اجتماع کنندگان معترض دریافت 5ماه حقوق عقب افتاده خود را برای گذران زندگی شان خواستار شدند .
براساس این گزارش 1-پرداخت حقوق عقب افتاده حدود پنج ماه از اردیبهشت ما تاکنون ،2- انتخاب مدیر برای کارخانه و حمایت مالی از ایشان ،برای راه اندازی خط تولید در شرکت که شرکتهای زیادی در کشور از جمله ،صنایع فولاد ،صنعت جوش ،بنادر ،گردشگری و صدها شغل وابسته به صنعت نفت و گاز که به همراه ان تقویت خواهد شد ،3-برگرداندن مبلغ اجاره مخازن سوخت واقع در 20 هکتاری تا برطرف شدن مشکلات مالی این کارخانه ،4-حضور آقای مهندس چوبدار در جمع کارگران کارخانه و جواب گویی به پرسشهای آنان 5-جوابگویی به این پرسش که علت عدم تمایل به انعقاد پروژه های جدید چیست،پروژه هایی مانند1-دو فروند یدک کش 71 متری 2-دوفروند تانکر نفتکش 6700 تنی3-دو فروند کانتینر بر 4-یک عدد دک بارج5-یک عدد شناور تفریحی و آموزشی6-تانکر چند منظوره در خواستی شرکت پترو صدر 7-بارج حمل چوب از روسیه به ایران ،از جمله خواسته های کارگران معترض بود.

برخی از سوالات معترضان این بود که چرا با بلوکه کردن حقوقمان ،در حال تحریک کردن مردم فهیم و زحمتکش این استانید؟چرا با علم به اینکه به گفته مدیریت ،کشتی سازی زیان ده است ،این شرکت را خریداری کرده ایدو مگرخرید این شرکت به همراه قرض های آن نبوده است؟پس چرا قرض های آن توسط خریدار پرداخت نمی شود؟

چرا با توجه به ساخت سکوی نیمه شناور امیر کبیر و شناور های چند منظوره کاسپین 1و2و3 که با تکنولوژی روز دنیا به دست متخصصان این شرکت ساخته شده و موفق به دستیابی به منابع هیدروکربنی در اعماق خزر شده است ،و با توجه به توانایی این شرکت در مشارکت در توسعه این میادین و ساخت شناور های مربوط به آن ،باز هم مدیریت اصرار بر زیان ده بودن آن را دارد.

آیا این منطقه احتیاج به شناور های یخچال دار برای حمل کالا به بازار بزرگ کشور های حاشیه خزر را ندارد؟آیا اینگونه از تولید و کار و سرمایه ایرانی کشورمان که به حق فتوای واجب رهبرمان است حمایت میکنید؟

آیا سرانجام تمایل آشکار به خرید از امارات عربی متحده ،به حمایت از ساخت در داخل ،تبدیل خواهد شد؟
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 8964
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


کارگر بی مزد
Germany
امید کارگران زحمتکش در احقاق حقشان اول به خداست دوم به شما ژورنالیست های شجاع و با ایمان .
از انعکاس این مظلومیت ها با تمام وجود از شما تشکر میکنیم ، نکته ای هم با بعضی ظالمان نو کیسه ،که بهوش باشید اگر از بر ملا شدن ظلمتان بر میخروشید ،این تنها تذکریست و پندی برادرانه ،… محکمه پروردگارتان را چگونه تاب خواهید آورد ؟! این تنها نهی از منکریست که به خود آیید ،شاید ترس از خدا را در دلهای کدر شدتان بیدار کند، اگر خدا بخواهد.

و سپاس دوباره از شما روزنامه نگاران شجاع که نسیم پر برکت امر به معروفید و سرنیزه های ترسناک نهی از منکر ، درود بر شما..درود بر شما.
علی
Iran, Islamic Republic of
اون زمان که حقوق و مزایای آنچنانی دریافت می کردند هم اعتصاب می کردند؟ حالا مثل بقیه باهاشون برخورد میشه.