۰

روایت نبوی از یک چالش نفتی در جنگ

سید مرتضی نبوی سیاستمدار نام آشنای کشور در گفت و گو با فارس به موضوع جالبی در باره جنگ و نفت اشاره می کند که قابل تامل است.
روایت نبوی از یک چالش نفتی در جنگ
به گزارش «میز نفت»، وی در  این گفت و گو گفت:

دوستان آقای میرحسین می‌گفتند غرضی زیر بار فروش بیشتر نفت نمی‌رود در حالی که ما به دلیل جنگ به پول بیشتری احتیاج داریم. به همین دلایل آقای موسوی دوست نداشت غرضی در کابینه باشد اما آنطور ما که شنیدیم از بیت آیت‌الله منتظری به وی فشار آوردند و مجبور شد غرضی را برای وزارت پست و تلگراف معرفی کند.

وقتی اسامی وزرا برای کابینه دوم از رادیو خوانده شد من فکر نمی‌کردم تغییر کرده باشم زیرا میرحسین اصلا حرف از خداحافظی با ما نزده بود و حتی ما برخورد محکمی هم با او نداشتیم.

حتی همیشه می‌گفت من آدم میان‌داری هستم زیرا در دولتم هم مرتضی نبوی دارم و هم بهزاد نبوی و با هر دو آنها هم ارتباط دارم. اما به هر حال او مرا تغییر داده بود و جای من آقای غرضی معرفی شد. البته شنیده بودم قرار بود آقای عارف به این وزارت خانه بیاید. آقای آقا زاده در دوره دوم شد وزیر نفت. غرضی پیش بینی کرده بود که اگر فروش نفت را طبق قاعده رعایت نکنید قیمتش افت می کند و همین هم شد. بعد از آمدن آقای آقا زاده در این وزارت خانه درآمد نفت نصف شد. البته دلیل دیگری هم در پایین آمدن قیمت نفت تاثیر داشت که همان توطئه جهانی بود.
يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 9245
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *