۰

کاردر تکذیب کرد

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی نفت ایران گفت: میادین نفت و گاز باید در فرایند مناقصه به شرکت‌های خارجی واگذار شود، بنابراین انجام هرگونه مذاکره، خارج از این فرایند غیر قانونی است.
کاردر تکذیب کرد
به گزارش«ميزنفت»، علی کاردر مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی نفت و مسئول جذب سرمایه گذاری خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه میادین نفتی و گازی باید در فرایند مناقصه به شرکت‌های خارجی واگذار شود، گفت: انجام هرگونه مذاکره خارج از این فرایند غیرقانونی است.

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: هنوز قراردادهای جدید ایران موسوم به IPT رونمایی نشده است،بنابراین مشخص نیست که چگونه اعلام شده برمبنای این قرارداد توسعه دو میدان هیدروکربوری ایران قرار است به شرکت بی پی انگلیس واگذار شود.

کاردر تصریح کرد: فرایند واگذاری میادین نفتی و گازی درچارچوب قانون صورت می گیرد و قانون به طور شفاف اعلام کرده است که باید واگذاری ها براساس مناقصه باشد.

وی ادامه داد: پس از رونمایی از قراردادهای جدید فرایند واگذاری ها براساس قانون آغاز می شود به همین دلیل تا کنون هیچ مذاکره و یا قولی به شرکت های خارجی داده نشده و قطعا شرکت‌های خارجی باید برای توسعه میادین بایکدیگر رقابت کنند.

به گزارش فارس صبح امروز یکی از رسانه ها اعلام کرد مذاکره‌ای بین مسئولان شرکت بی پی و امیرحسین زمانی نیا معاون امور بین الملل وزیر نفت در خصوص واگذاری دو میدان صورت گرفته و قرار است توسعه دو میدان به این شرکت واگذار شود.



 
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 9507
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *