۰

ایران 3 - لهستان 0 / صعود به جمع 6 تیم برتر جهان

در ست سوم ، هر چند لهستانی ها بسیار کوشیدند از شکست بگریزند ولی تیم پرانگیزه و تکنیکی ایران از همان ابتدای کار پیش افتاد و توانست برتری خود را تا پایان بازی هم حفظ کند.
ایران 3 - لهستان 0 / صعود به جمع 6 تیم برتر جهان
به گزارش گروه وبگردی «ميزنفت » در ادامه رقابت های لیگ جهانی والیبال ، دو تیم ایران و لهستان در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی رو در روی هم قرار گرفتند تا در میان تشویق های بی امان تماشاگران پرشور کشورمان یکی از مسابقات حساس گروه A را برگزار کنند.

لهستان که در سال ۲۰۱۲ ، مقام اول لیگ جهانی والیبال را به دست آورده است، در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ مغلوب ملی پوشان ایران شد. ست دوم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع ایران تمام شد.

در ست سوم ، هر چند لهستانی ها بسیار کوشیدند از شکست بگریزند ولی تیم پرانگیزه و تکنیکی ایران از همان ابتدای کار پیش افتاد و توانست برتری خود را تا پایان بازی هم حفظ کند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ ست سوم را هم از آن خود نماید.

بدین ترتیب، تیم ملی والیبال ایران با نتیجه ۳ بر ۰ برنده مطلق این دیدار شد تا با صعود از این گروه، خود را در جمع ۶ تیم برتر جهان ببیند. بازی قبلی دو تیم را نیز ایران با نتیجه ۳ بر ۱ برده بود.

ایران در حالی برنده دیدار در برابر لهستان شد که ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی ، یکی از پرشورترین شب های خود را تجربه کرد و تماشاگران ایرانی، حتی برای یک ثانیه از تشویق تیم ملی غافل نشدند.
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب: 964
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *