۸
۴۱۳

تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی نفت در مسلخ مصلحت اندیشی

ميز نفت: نیروهای رسمی در مجموعه نفت، از کارت اعتباری به نام «نفت کارت» بهره مند هستند که این کارت هوشمند، هر سه ماه یک بار، بیش از یک میلیون تومان برای آنها شارژ می شود که رسمی ها می توانند از اعتبار آن در فروشگاه های طرف قرارداد با نفت، مایحتاج مورد نیاز خود را خرید کنند که عموم نیروهای رسمی تلاش می کنند تا مبلغ این کارت را از طریق فروشگاه های آشنا، به وجه نقد تبدیل کنند.
تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی نفت در مسلخ مصلحت اندیشی
تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی نفت در مسلخ مصلحت اندیشی
امیرحسین هاشمی‌جاوید/ سامان دهی کارکنان قراردادی صنعت نفت و به ویژه کارکنان قرارداد مدت موقت، مدت هاست به یکی از دغدغه های اصلی کارکنان در مجموعه وزارت نفت و شرکت های تابعه تبدیل شده است. پس از ابلاغ الزام تبدیل وضعیت کارکنان پیمانکاری به قراردادی در دولت دهم بود که حدود ٤٠ هزار نفر نیروی پیمانکار صنعت نفت که دارای شروط انعقاد قرارداد بودند، تبدیل وضعیت شدند و از آن پس در قالب کارکنان قرارداد مدت موقت به فعالیت خود ادامه می دهند.

فروردین 94 بود که حسن روحانی فرمان سامان دهی نیروی انسانی دستگاه ها» را با دستور کاهش ۱۵ درصدی کارکنان دولت صادر کرد. آنچه مد نظر این دستور بود، سامان دهی آن بخش از کارکنان بخش های دولتی بود که با 10 تا 20 سال سابقه خدمت و نیز با مدارک دانشگاهی بالا، سال کاری خود را با دلهره ابقا یا اخراج در دستگاه های دولتی به سال دیگر می رساندند.

افزون بر آن، عدم امنیت شغلی، تفاوت فاحشی که بین حقوق و مزایای یک کارمند قراردادی با استخدام رسمی در شرکت های دولتی از جمله شرکت ملی نفت ایران وجود داشت، باعث بروز احساس تبعیض گسترده میان نیروهای قراردادی می شد.

یکی از راهکارهای برخورد با این مسئله، واگذاری بخش هایی از دولت به بخش خصوصی بود. از نمونه های موفق واگذاری به بخش خصوصی می توان از پیشخوان دولت و مخابرات یاد کرد اما در بخش های دیگری همچون نفت به نظر می رسد این موضوع به همین سادگی ها نباشد. پروژه ای بودن فعالیت بخش خصوصی در حوزه نفت، همکاری با شرکت های بین المللی و بسیاری دیگر از مسائل نشان می داد که این انتقال به همین سادگی ها امکان پذیر نیست، ضمن اینکه شرکت های واگذار شده نفتی، به جای خصوصی شدن، بیشتر خصولتی و بعضا به حیاط خلوت سیاسیون بدل شدند، بنا بر این باید چاره ای دیگر برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی بخش نفت در دولت اندیشیده می شد.

در همین زمینه شهریور 94 بود که گویا دولت هم به تبعیض موجود میان نیروهای دولتی و خصوصی اذعان کرد و به فکر اصلاح این معضل در نیروی انسانی دستگاه ها افتاد. در همین خصوص، تاجی معاون حقوقی،امور مجلس و استان های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری گفته است: «دولت با توجه به نا به سامانی ها و اجحافی که در باره نیروهای شرکتی مشاهده کرد، آن را یک نوع بردگی و بزرگترین ظلم در حق نیروهای شرکتی تلقی کرد، از این رو دولت مصمم شده است همه نیروهای شرکتی را تبدیل وضعیت کند و یکی از شعارهای اصلی حکومت اسلامی نیز توسعه عدالت است.»

در همین مدت زمان بود که  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابلاغ بخشنامه به استان ها اعلام کرد که با جدیت به دنبال اجرای طرح هم ترازی و یکسان سازی حقوق و دستمزد نیروهای شرکتی شاغل در بازار کار کشور است که تعداد آنها ۴.۳ میلیون نفر برآورد می شود.

اما در دی 94 جمعی از کارمندان قراردادی موسوم به «مدت موقت» در وزارت نفت با با نوشتن نامه ای به روزنامه کیهان از بلاتکلیفی 45 هزار کارمند در این بخش گفتند. در بخشی از این نامه آمده بود: «45 هزار نفر از کارکنان قرارداد مدت موقت وزارت نفت هستیم که هر یک از ما 10 تا 20 سال سابقه کار و مدارک تحصیلی دیپلم تا کارشناسی ارشد داریم. ما در دولت گذشته که در سال 91 به دلیل داشتن سوابق کار بالای 10 سال از نیروی تحت پوشش پیمانکار به نیروی قرارداد مدت موقت تبدیل وضعیت شدیم و با خود وزارت نفت قرارداد بستیم اما با تغییر دولت پس از گذشت حدود چهار سال همچنان بلاتکلیف و سرگردان هستیم.»

از آخرین خبرهای خوش برای این کارمندها خبری بود که در اردیبهشت 95 مطرح شد و در آن رئیس جمهوری خبر از این داد که در جذب نیروهای جدید کار در دولت، اولویت با کسانی است که از پیش به صورت قراردادی و شرکتی مشغول به کار بوده اند. البته اینکه چه زمانی قرار است این نیروهای قراردادی در اولویت استخدام قرار بگیرند یا بر اساس طرح دیگری مشمول هم ترازی با نیروهای استخدام رسمی شوند را کسی نمی داند و حتی مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و همچنین منابع انسانی وزارت نفت هم به روشنی از آن سخن نمی گویند و در معدود فرصت هایی هم که در دسترس بعضی رسانه ها قرار گرفته اند، تنها وعده های مبهمی به کارکنان قرارداد مدت موقت داده اند و عملا اقدام عملیاتی در این زمینه به مرحله اجرا نرسانده اند.

آنچه مشخص است بی انصافی، بلاتکلیفی، نبود امنیت شغلی و احساس تبعیض شدید میان نیروهای قراردادی و استخدامی در بدنه دولت است؛ آن هم نیروهایی که بار اصلی فعالیت ها در شرکت های نفتی بر روی دوش آنها نهاده شده است و در برابر خدمات و تلاش های ارزشمندشان، با رفتارهای تبعیض آمیز و از موضع قدرت رو به رو می شوند و هر زمان هم بخواهند نسبت به اجحافی که در حقشان روا می شود، اعتراضی کنند، به اخراج و برکناری از طریق تمدید نشدن قراردادشان حواله می شوند.

به طور قطع، مقایسه فیش حقوقی یک کارمند قرارداد مدت موقت با بیش از 10 سال سابقه کار با مدرک کارشناسی ارشد در کنار فیش حقوقی یک کارمند رسمی عادی، همگان را به حیرت و تأسف وا می دارد؛ به طوری که در برخی قیاس ها، حقوق یک کارمند رسمی و یک کارمند قرارداد مدت موقت که هر دو وظایف و مسئولیت های مشابهی دارند، دست کم سه برابر تفاوت دارد؛ یعنی اگر یک کارمند قرارداد مدت موقت حدود 2 میلیون تومان حقوق بگیرد، کارمند رسمی با همان موقعیت، حداقل چهار میلیون تومان حقوق می گیرد، ضمن اینکه از مزایای دیگری بهره مند است که کارمندان قراردادی از آن محروم هستند.

حقوق بیشتر کارکنان قرارداد مدت موقت بین یک تا 2 میلیون تومان در نوسان است که آن هم اگر مدیر بالاسری که قطعا نیروی رسمی است، در محاسبه اضافه کاری ها و حق مأموریت ها، منصفانه عمل کند، به حدود یک و نیم تا 2 میلیون تومان می رسد، ضمن اینکه مبلغ تعیین شده برای ساعات اضافه کاری و حق مأموریت های نیروهای قراردادی در قیاس با نیروهای رسمی بسیار بسیار پایین تر است.

نیروهای رسمی در مجموعه نفت، از کارت اعتباری به نام «نفت کارت» بهره مند هستند که این کارت هوشمند، هر سه ماه یک بار، بین 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان برای آنها شارژ می شود که رسمی ها می توانند از اعتبار آن در فروشگاه های طرف قرارداد با نفت، مایحتاج مورد نیاز خود را خرید کنند که عموم نیروهای رسمی تلاش می کنند تا مبلغ این کارت را از طریق فروشگاه های آشنا، به وجه نقد تبدیل کنند.

رتبه بندی مشاغل در محاسبه حقوق نیروهای قرارداد مدت موقت تأثیری ندارد؛ یعنی نیروی قرارداد مدت موقتی که تحصیلاتش کارشناسی ارشد یا دکترا باشد، در پرداخت حقوق با نیرویی که دیپلم دارد تفاوتی ندارد، در صورتی که هر مقطع تحصیلی برای نیروهای رسمی، امتیازی معادل یک تا چند میلیون حقوق است. از سوی دیگر، برخی کارکنان رسمی هر زمان که نیاز داشته باشند می توانند وام دریافت کنند و قسط آن از حقوقشان کسر شود، اما نیروهای قرارداد مدت موقت، از چنین امتیازی بهره مند نیستند.

در یکی از بندهای قرارداد کارکنان قرارداد مدت موقت وزارت نفت آمده است که «بابت خدمات کارمند و با در نظر گرفتن ساعات کار در هفته، نوع کار و محل خدمت روزانه 250 هزار و 345 ریال از کل پرداختی ماهانه طبق ضوابط و مقررات کار و تامین اجتماعی توسط شرکت به کارمند پرداخت می گردد.»

در بند دیگری از این نوع قرارداد آمده است: «طبق بند –ز- ماده 21 قانون کار، شرکت می تواند به هر دلیل که به خدمات کارمند نیاز نداشته باشد یا دادن اخطار کتبی از یک ماه قبل و پرداخت مزایای پایان کار طبق ماده 44 قانون کار به خدمت کارمند خاتمه دهد.

در بندهای مختلف این قرارداد، در باره بیمه، مالیات، پاداش، عیدی، سنوات و... تابع قوانین کار و امور اجتماعی است.

در مجموع آنچه از مطالب یادشده بر می آید، نشانگر یک تبعیض و بی انصافی محض در حق کارکنان قرارداد مدت موقت است که از قضا بار اصلی کار در شرکت های نفتی دولتی بر دوش آنها نهاده شده است و ناچارند فخرفروشی و برخورد از موضع بالای برخی از نیروهای رسمی را هم تحمل کنند و در برابر بی انصافی ها و ظلم هایی که بعضا در حقشان روا می شود هم امکان اعتراض و دفاع ندارند، چرا که به سادگی جایگزین می شوند.

در یک دستگاه دولتی در نظام جمهوری اسلامی، چنین شرایط تبعیض آمیزی قابل پذیرش نیست، آن هم در موقعیتی که در همین سیستم، مدیرانی هستند که حقوق های نجومی دریافت می کنند، بر همین اساس، از مجموعه مدیران «تصمیم گیر» در شرکت ملی نفت ایران، انتظار است که به جای «تصمیم سازی» و دادن وعده های پوچ، برای رسیدگی به وضعیت نیروهای قرارداد مدت موقت اقدام عاجلی کنند و در سال پایانی دولت، به جای مصلحت اندیشی و عافیت طلبی، به فکر بیش از 40 هزار نفر نیروی قراردادی و خانواده هایشان هم باشند.
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 14158
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


امید
Iran, Islamic Republic of
آخه چرا الکی مینویسید هر سه ماه بیش از یک ملیون؟
با 7 سال سابقه کار در دریا، گرید 15، فوق لیسانس، با ممتازی هر سه ماه 699 هزار تومان نفت کارت میگیرم من. مقدار نفت کارت به سابقه هم ربطی نداره. برای همه یکسان هست
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقاي محترم هر چند اطرافيان ما هر ماه نزديك به يك ميليون و 400 نفت كارتشون شارژ مي شه و شما مي فرماييد 699 / همه اينها به كنار شما بگو 100 تومن چرا بايد اين اختلاف اصلا وجود داشته باشه؟؟؟ جدا از مبلغ تبيض ميان نيروي هاي رسمي و قراردادي مطرحه/
شعبون بیمخ
Iran, Islamic Republic of
اینکه چرا اختلاف هست یه مطلبه این که گزارش غیر واقع بدیم یه مطلبه
حقوق سه برابر؟؟
نفت کارت یک ملیون و چهارصدی؟؟
چرا اینو ذکر نمی کنید که با 20 سال سابقه کار که دوسالش هم سربازی هست یعنی 18 سال بازنشسته میشید؟؟؟ یعنی تقریبا نصف مدت یه رسمی.
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه !!!
فکر کنم یه چیریت هست
نیروی قرارداد مستقیم
Iran, Islamic Republic of
اقای عزیز بنده نیروی اداری شرکت نفت هستم بخدا قسم مدرک لیسانس رو با همکارم که رسمی هستش با هم گرفتیم حقوق ان کجا حقوق من کجا
بخدا ماهی 1400000 هزار تومان به زور و التماس دریافت میکنیم
که اقا اضافه کاری بده خواهش و التماس
بخدا قسم اضافه کاری میده 10ساعت با خواهش و التماس
میگه حق شا اضافه کاری نمیشه به شما باید صفر داد ولی خودش اگه 30 ساعت کمتر بهش بدهند ان روز باید اداره نریم چون برامون میکنه اداره رو جهنم
اضافه کاری ان ضرب18000تومان میشه مال ما ضرب 4700هزار تومان میشه
بخدا خیلی ما نیروهای قرارداد مستقیم داریم زجر میکشیم خیلی
ان اقا 4000000میلیون فقط حقوقش هستش
به اضافه گاز کارت و چیزهای دیگه
بخدا قسم میخواستم بریم مشهد بلیط هواپیما پیشکش یه مهامنسرا به ما ندادند گفتند چی حق با نیروهای رسمی هستش
چرا این همه تبعیض
بخدا بعضی مواقع ادم خسته میشه از همه چیز از دین از نماز از ....
چرا این همه تبعیض
چرا
چرا
کسی هم رسیدگی نمیکنه
نه وزیر نفت اقای زنگنه
نه رئیس جمهور نه دفتر رهبری
هیچ کس
هر کجا داد میزنین هم فایده نداره
Mohammad
Romania
سلام، به خدا همه ما ها چه پیمانکار و چه قراردادی داریم زجر میکشیم ریدم توی اینجور عدالت. مگه بهشت و جهنم وجود نداره؟
Iran, Islamic Republic of
سلام همکار گرامی شما خوبه قرار داد مستقیم شدید ما ظلم بزرگتری در حقمان روا داشته شد که اسامی مارو دیر فرستادن که سایت بسته شد و قرار داد مستقیم نشدیم حالا بای برای همون یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان حقوق هم دست به دامان پیمانکار بشیم کی پر اخت کنه بخدا ارشد مهندسی دارم و ۱۲ ساله ارکان ثالث هستم
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید برادر ما هم قرارداد مستقیم شرکت نفت که جایگاه را به بخش خصوصی فروختند 14 سال سابقه کار دارم 10 روز بیکار شدیم
كارگران نفت قرارداد موقت خانگيران
Iran, Islamic Republic of
واقعا نه وزير به فكر ما هست نه ملت هر كس به فكر خودشان هستند مگر ما اگر به درد شركت نميخورديم چرا سي سال كار ميكنيم تبعيض حقوق ما كجا از شما كجا
Iran, Islamic Republic of
بیجا میکنه اداره رو جهنم کنه. من قراردادی هستم ولی یک نیروی رسمی بخواد یکم بالا با پایین بگه خون به دلش میکنم. از ماست که برماست. ما به اندازه کافی حقمون ضایع شده دیگه اجازه خوش رقصی به بعضی همکارای رسمی نمیدهیم. خوزستان
Romania
خودتوبهدکتر معرفی کن.البته با حقوق 1.000.000 تومنی بهتره 20 سال بازنشست بشم.اگر منم 5.000.000 حقوق با مدرک دیپلم و گرید13 و نفت کارت و دفترچه درمانی مجانی نفت و پاداش فراوان و ویلاهای شمال و ..................داشتم راضی بودم با 100 سال سابقه بازنشست بشم
کارگرقراردادی
Germany
استاد اختلاف ما با شما فقط تو سال تولدمونه یا توی چندتا تست بیشتر که تو امتحان ورودی زدید.
رئیس من هم سن وهم سابقه ی منه ومدرک کاردانی داره(من کارشناسی) فیش حقوقیش رو هرماه میبینم، زیر 5 میلیون نمیگیره ولی من 1 میلیون و900
کل شرکت نفت مبارکت بخور تا سیر بشی

ومن ا...توفیق
فرزند نفت
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم شاید اطرافیان شما از جاهای خلاف 1میلیون میگیرند.چرا اطلاعات غلط میدید....عصرنفت....خداواند از دروغهای و اطلاعات بی اساسی که نوشته اید نمیگذرد
Romania
مهم اینه که کار رو ما میکنیم و حقوقهای نجومی و میلیونی رو رسمیها
Iran, Islamic Republic of
اصلا مهم نیست که نفت کارت چقدر شارژ میشه مهم این که کارکنان قرارداد موقت نفت کارت ندارن
Iran, Islamic Republic of
نفت کارت رسمی ها همون مبلغ بن کالای اساسی و غذایی است که شما در فیش حقوقی به جای نفت کارت میگیرید
گلابي
Romania
تو راست مي گي من قراردادي هم اسمم گلابي
تازه استخدامهاي گاز يك و نيم هر سه ماه براشون شارژ ميشه تازه به جز پاداشهاي چند ميليوني طول سال و يا اضافاتي كه مي گيرند چقدر واقعيت رو بسادگي كتمان مي كنيد اي رسمي هاي دروغگو مگه كسي گفته بيا نفت كارتت رو به قراردادي بده كه ناله مي كني و بدروغ متوسل شدي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نفت کارت شما با حقوق ما برابری میکه با کل حقوق
Iran, Islamic Republic of
ما که انبار نفتیم خبری از پول غذا نیست.ماهی 100.000 تومن مطابق قانون به همه کارگران بن میدن ولی رسمیها 2.000.000 تومن نفت کارت.دیدید سواد ندارید,چون 100.000=2.000.000 میدونید.تاسفففففففففففففففففففففف
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اون نصفه مردم رومیبینی امااون نصف دیگه روکه خودت میگیری چی؟چراحسادت میکنی فیش حقوقتونگاه کن هرماه حق بن چیه میگیری پس؟
Iran, Islamic Republic of
اقا من به شما قرارداد موقتها هم اعتراض
علی
Iran, Islamic Republic of
من به شما قرار داد موقت هم اعتراض دارن
من یک نیروی پیمانکاری با فوق لیسانسم با دوسال سابقه چرا شما قرارداد موقت شدید من نشدم؟؟؟ مگر من چیم از شما ها کمتره
یک نفر
Iran, Islamic Republic of
شما ده سال سابقه ت کمتره جوون. بزار از راه برسی بعد دادخواهی کن. توو بهترین شرایط فوق گرفتی الان ادعا داری چرا تبدیل وضعیت نشدی؟ تند رو عزیز. بزن توو خاکی باهم بریم. هر وقت ۱۷ سال سابقه داشتی اون وقت بیا ادعا کن. مدرکتم ارزونی خودت.
Iran, Islamic Republic of
دروغ تا کجا
کارمند گاز
Iran, Islamic Republic of
دوستان محترم قراردادمستقیم
شمایی که بدون هیچ آزمون و مصاحبه و صرف پارتی وارد سیستم شدی. شما از اول تابع قانون تامین اجتماعی بودی ، هستی و خواهی بود. تشریف ببر از طریق آزمون رقابتی ، مصاحبه ، گزینش های متعدد مرسوم وارد سیستم بشو تا تحت قانون نفت قرار بگیرید. در هیج کجای دنیا عدالت این نیست که همه با شرایط متفاوت ، حقوق مساوی داشته باشند.
حسن
Romania
اميدوارم گاز واگذار شود و ببيني كه مالك رسمي چگونه نيروهاي گار آمد رو از غير كارآمد گلچين مي كند مطمئنا رسمي هاي كارآمد چند درصد از كل مجموعه را تشكيل مي دهند چون كمتر كا كرده اند
علی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز رسمی همکار محترم: اینکه می فرمایید دوستان قراردادی با پارتی وارد سیستم شده اند فقط در مورد این نیروها نیست چون همان نیروهای رسمی هم با پارتی و معرفی استخدام شده اند، کلا تو کشور ما همه پستها و ... با معرفی انجام می شود، اما شما و بقیه دوستان رسمی بدانند رفع تبعیض بین نیروهای یک سازمان باعث بهبود وضعیت همه نیروها می شود، پس شما جبهه گیری نفرمایید و حتی باید در حدتوان کمک نمایید تا تبعیض رفع گردد و همه ما در یک سازمان هستیم روزی می رسد نیروی رسمی هم به مشکلی بخورد در آن روز مطمئن باشید اگر این رفتار ادامه پیدا کند کسی حامی شما نخواهد بود پس بجای تفرقه باید هوای همدیگر داشته باشیم چه رسمی چه غیررسمی. انسان باشیم.
Russian Federation
من که ده سال پیش تمام مراحل راباموففییت گذراندم ولی دیپلمم چهارواحدکم داشت حتی شماره وسمتم راازم گرفنند؛هم عدالته اسم عدالت راهرکسی میاره/اونوقت نیرو باسوادپنجم ماهی ده میلیون حقوقشه!!
Iran, Islamic Republic of
بدون آزمون اومدید با هزار پارتی بعدش هم خیلی نیروی پیمانکاری هست که مثل شماهستن و اجازه قراردادمدت موقت رو ندادن
خوزستان
Romania
بابا رسمی،باهوش،عقل کل،مایه دار،بی درد اجتماع،،،،تو خوبی ماهمه اخ
تو امتحان ورودی 4 تا تست بیشتر مازدی ادعات میشه الان!!!!
تواداره ما تمام سئوالات روحتی رئیس میاد ازمن میپرسه.بعد دلشون خوشه رسمی هستن...انشا..شرکت آنقدر بهت بده که چشم ودلت سیر بشه وزورت نیاد دو ریال هم بیشتر بدن به بقیه.
یاحق
کارمند
Iran, Islamic Republic of
شمایی ک کارت فقط فکر کردن به نفت کارت و وام و ... کارو ک نمیکنی لطفا ببند درتو
Iran, Islamic Republic of
شمایی که در آزمون ۸۸ فله ای و بعد بدون در نظر گرفتن امتیاز دعوت به کار شدید حالا با وقاحت حرف از آزمون میزنی؟.بگذارکسی دم از آزمون بزند که لااقل امتیازش ۴۰ به بالا باشه
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی که رسمی هستید بگید از چه سهمیه های تو ازمون شرکت کردید
خارگ
Iran, Islamic Republic of
اگه پات روی پوست موز بود و هر روز یه برنامه ای برات داشتند و روزانه منتظر شرمندگی جلو زن و بچه هات بودی اینطور جولان نمیدادی.خیالت که راحت باشه حرفات هم به راحتی میزنی
تاسف
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای رسمی ها که اکثرا با سهمیه رسمی شدن متاسفم ای تازه به دوران رسیده ها به امید خدا این قرار دادی ها تکلیفشون مشخص میشه تا شما بسوزید
سعید
Iran, Islamic Republic of
ما پارتی نماینده مجلس و تو وزارت خونه ها نداشتیم شدیم تامین اجتمایی لطفا ادعای کذب نکنید ما تو ادارمون شاهد هستیم که اکثر شما ها هم فامیل هستین و وصل به بالاها هستین چند تا از دوستان من الان کانادا آمریکا و.... مقیم شدن که همه نخبه بودن و قبل مهاجرت آزمون وزارت نفت رو دادن و قبول نشدن ولی ممالک خارجی دعوت نامه بهشون دادن
حميد
Romania
چشم.شما بيا اين 13 سال عمر منو بهم بده.تجربه هامو.سختي هامو.زجرهامو.حقمو و...بده من برميگردم به نقطه صفري كه شما ميگي.
مرد حسابي يعني 13 سال كارو دربدري به اندازه يه آزمون نيست؟!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خیلی عقده ای
قراردادی با افتخار
Iran, Islamic Republic of
آقای کارمند گاز... در اسرع وقت خودت رو به روانپزشک نشون بده و متاسفانه ۸۰درصد باقی رسمی هاتون ک افکارشون پلید مثل خودته باید روانکاوی بشن. آخه آقا همه ملت هم ک رسمی بشن چرا باید به شما زور بیاد؟!!!! این نشون دهنده ی بیماریته ک خیلی هم وخیمه حالت. حسادت شما ک حتی طرز کار توربین و سپریتور رو نمیدونید، کفر آدمو در میاره. دلم میخواد تو کار عملی ببینمت ک میتونی همپای بچه های عمدتا کار بلد پیش بری.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ربطی نداشت
چون امکان آزمون دادن در همه سالها و برای همه افراد نیست
پس منصفانه ام نیست
اگه اینجوری که شما میگی باشه باید شرایط جذب شدن مثل یک رسمی هم در اختیار بقیه گذاشته باشه.
بعلاوه اینکه ؛ نفت داره از تخصص افراد استفاده میکنه.
شما آزمون دادی که خیال شرکت جمع شه صلاحیتش رو داری.
پس اگه کسی هم در این سیستم مشغول به خدمت شد و صلاحیت علمی و عملیش رو داشت حقشه حقوق متناسب بگیره.
Romania
کدوم آزمون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آزمونی که همش پارتی بازی بود و در گزینش ما رو رد کردن و شماها رو اوردن؟
کار رو کی دتره میکنه؟من قراردادی یا توی رسمی که فقط داری میخوری و میبری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا نمیبخشه این همه تبعیض رو
جهنم
تو راست میگی اما 10 سال اول انقلاب و نه بعد از اون که رسمیها آخر پارتی بازی و نفوذ هستند من که 10سال پیش اومدم نفت با معرف اومدم اما زورم اندازه اون نبود که با معرف آزمون بدم و رسمی بشم فقط اینو بگم که دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه ملی هستم و همکار رسمی من می خواد در دانشگاه علمی کاربردی فوق دیپلم بگیره و فقط برگه امتحان رو تحویل میده و در گذر یک بازه زمانی مدرک رو میگیره و تحویل میده و افزایش حقوق اما من هنوز همان مدرک کاردانی واسم محاسبه میشه. آخ ای خدا مارا از شر نفوذ شیاطین نجات بده.
خاکستر
Iran, Islamic Republic of
پسر خوب من بعد14 سال هنوز یک کارمند رسمی که با ازمون وارد سیستم بشه ندیدم همتون یه رشته وابسته اید. بیسواد پرادعا مفتخور و بیشرم دلیلش هم همون جملاتیه نوشتی قاقول
Iran, Islamic Republic of
شما مطمئنی که تو همون آزمون و مصاحبه پارتی دخیل نیست ، شاید تو مصاحبه ی خودت با پارتی اومدی.کلک
Iran, Islamic Republic of
تو چطور وارد شدی چطور آزمون باهم میدیم ولی نور چشمی ها وارد بشن، برو مفت خور تمام شما رسمی ها کار ربع بچه ها ارکان و قراردادی رو نمیکنید همش دنبال کار شخصی و پول هستید خدا لعنتتون کنه
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر بزرگوار که فکر میکنی نیروهای قراردادی چون تو ازمون قبول نشدن هیچی حالیشون نیست اولا چند ساله که خبری از ازمون نیست بعدم اینقدر اولویت هست که به ما نمیرسه برای فرزند شرکت نفتی کسانی که فارق التحصیل صنعت نفت هستند و غیره تا 50 امتیاز براشون در نظر گرفتن این یعنی کسی که حتی از لحاظ نمره با اونهایی که اولویت دارن در ازمون برابر بزنه استخدام نمیشه بعد از اون اگه قراردادی ها استخدام بشن چه ضرری به شما میرسه که اینقدر ناراحت شدی
كارمند وزارت خانه
Iran, Islamic Republic of
يه سوال شما كه رسمي هستي الان كار شما تو اداره انجام مي ديد يا نيرو هاي قرار دادي
٨٠٪‏ كار نيرو هاي قرار دادي انجام مي دن شما ها نشستين دستور مي دين شما كه دم از ازمون مي زنيد جقدر اطلاع داريد كه ازمون و جذب در كلان شهر ها جند سال بسته شده
نيرو هاي رسمي اصلان كار نمي كنن خودتونم خوب مي دونيد مدارك تحصيلي قرار دادي ها از رسمي خيلي بالا تره
جهان
Iran, Islamic Republic of

هر ایرانی مطابق قانون اساسی حق مسکن ، کار و ... را داراست. فردی که سالهاست در این سیستم به کار مشغول است و عمر گران خویش را اگر اندکی خوشبینانه تفکر نماییم و برچسب بطالت برآن بار ننماییم همین بس که بهار عمر خویش را با خزان و خزانها سپری ؛ حال فردی چون شما اگر باز خوشبینانه بدان نگاه نمود نه به واسطه هواخواهی این و آن به بدنه این صنعت تحمیل شده اند و صنعت نفت را رسماً و نه بنجاقاً پشت قباله آباء و اجداد خویش می دانید غافل از اینکه این منابع خدادادی که نفت و گازش نام نهاده ایم متعلق به ایران و ایرانی تبار ان است. چرا با موضع گیری تفاوت فاحشی را بین رسمی و قراردادی قائلید. پس همانگونه که شما رسماًخود را ایرانی و زاده ایران لحاظ می نمائددیگر کارکنان ی را که اصلاح قراردادی یدک میکشند نیز رسما ایرانی و این منابع متعلق به آن نیز خواهد بود و بی تردید شایسته بهره مندی از هر گونه امکاناتی که در تفکر شما می گنجد. لطفا از این تفکر مخرب خودتان را تهی و پالایش نمایید.

جهان:
نیروی به اصلاح قراردادی از نوع مستقیم ونه بیراهه
یک نیروی پیمانکاری
Iran, Islamic Republic of
بخدا من با لیسانس برق با آزمون کتبی و هم انجام مصاحبه توسط 6نفر از رسمی های پالایشگاه به استخدام پالایشگاه گاز در اومدم ولی قراردادی هم نشدم چه برسه به رسمی بخدا حقوقم این ماه شده یک میلیون و چهارصد هزار تومن منم زن و زندگی دارم کمک کنین.
Iran, Islamic Republic of
بابا چرا خالی می بندی بگو حقوق چند میگیری با تمام مزایا.
آیدین
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز..نوش جونت ولی ۷۰۰تومن کمه
حمید
Iran, Islamic Republic of
یه رسمی بی سوادهمراه ماهست اضافه کاری باهم تویه اتاق اون350هزارتومان شبی می گیره من لیسانس45هزارتومان اضافه کاری خدای مسولین دولت تدبیر وامید رامتنبح بگردا که ماهم اندازه همکارمون پول بگیریم...
احسان
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیز اصلا شرکت نفت مال شما رسمیهاست خودت را ناراحت نکن بقیه اصلا حق اعتراض ندارند شما نه مزایا دارید نه پاداش فقط یه نفت کارت دارید وام هم که فقط ۳۰ ۴۰ مدل بیشتر ندارید ۰به بزرگی خودت ببخش
Romania
در نفت همدان همکار رسمی بنده هر سه ماه 2.800.000 تومن شارژ میشه
ک
Iran, Islamic Republic of
برادر گفت 500 تا یک ملیون نصف حقوق یک نیروی قرار دادی با دوبرابر سابقه شما و مدرک برابر شما
میثم
Germany
بنده نیروی عملیلتی شرکت نفتم که اگه تو کارم اگه یه اشتباه کنم اخرین اشتباهمه..همین بدونید که کارم با بمب ساعتی هستش..بجه های تقویت تزریق میدونن چی میگم..جناب وزیر کو عدالتت کو سیستم یکپارچت..کو افزایش انگیزت..من بردم من از یه کشور دیگه اومدم..من ایرانی نیستم..من زن ندارم من بچه ندارم..با یه امیدی درس خوندم..چرا با نا امیدی برم با نا امیدی برگردم..اقای رسمی نوش جونت مگه بخیلم..اما حق من چی میشه..دوستان به قول خودشون ما ۶۰ هزار نیروی پیمانی هستم قراردادی...فقط یه راه داره اونم یه کمپین تشکیل بدیم..باید تمام این نامردی های ظلم های که به ما میشه به گوش رهبر برسونیم..به جون هم افتادن به نفع ما نیست باید با هم باشیم تا حقمون بگیریم..کلام اخر جناب زنگنه من برده نیستم..بترسین از این همه ظلم.....با امید پیروزی و موفقیت تمام نیروهای پیمانی قراردادی و خانوده محترمشان
Ali
Iran, Islamic Republic of
ماها منکر زحمت نیروهای رسمی نمی شیم ولی چرا بعضی از اونها فکر میکنن اربابن و نیروهای قرارداد مستقیم برده؛ بابا اونها از این میترسن که اگه ماها رسمی بشیم دیگه به کی امر و نهی کنند ولی غافل از اینکه این موقعیت به نفع خودشون هم هست؛ خواستم بگم که از دولت روحانی با این وزیر نفت آبی برای ما گرم نمیشه باید به فکر رییس جمهور دیگه باشیم وسلام.
نیروی قراردادی
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه دوستان
به نظرم سعی کنیم با کمک و حمایت دوستان رسمی مزایای خودمان را بالا بکشیم وگرنه با اعتراض به حقوق رسمی ها شرایط اونا رو هم خراب میکنیم.
باید همه متهد باشیم.
مخمد
Iran, Islamic Republic of
به شخصه به هیچ وجه دیگه به اقای روحانی رای نخوام داد.
فقط احمدی نژاد
بیا مارو خلاص کن از این بی عدالتی
mehran
Iran, Islamic Republic of
دستتون درد نکنه لی شک نکنید که هیچ اتفاقی نمیفتد ......
Iran, Islamic Republic of
"از سوی دیگر، کارکنان رسمی هر زمان که نیاز داشته باشند می توانند وام دریافت کنند و قسط آن از حقوقشان کسر شود......" مطمئنی داری شرکت نفت رو میگی؟! همین چرت و پرتا رو مینویسین که ملت ساده فکر میکنن شرکت نفت عجب بخور بخوریه و همه کارمنداش میلیاردرن...
فهيمه
Iran, Islamic Republic of
شما مطمئني تو نفت شاغلي؟
سحر
Iran, Islamic Republic of
موضوع ديگه اي كه قيد نشده اين است كه
بیمه کارکنان قرارداد مدت موقت، بیمه تأمین اجتماعی است، در حالی که کارکنان رسمی از بیمه شرکت ملی نفت ایران بهره مند هستند که به دنبال آن می توانند از خدمات درمانی ویژه همچون درمان رایگان در بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت برخوردار شوند.
شعبون بیمخ
Iran, Islamic Republic of
باز حرف از سر بی اطلاعی.
تمام نیروهای قراردادی تحت بیمه درمانی نفت هستند و دفترچه شرکت نفت دارند در حالی که بیمه سابقه ای شون تامین اجتماعی هست و بعد از 20 سال بازنشست میشن و کارمند رسمی بعد از چهل سال.
Iran, Islamic Republic of
هیچ نیروی قراردادی تحت بیمه درمانی نفت نیست ظاهرا شما خیلی بی اطلاع هستین
Iran, Islamic Republic of
آقاي شعبون بي مخ!!!
واقعا نمي دونم چرا وقتي اطلاعاتتون ناقصه دوست داريد اظهار فضل كنيد
شما اصلا فرق قرارداد مدت موقت و معين رو مي دونيد؟؟؟ قراردادهاي مدت موقتي بيمه نفت دارند؟؟؟؟ بعد از 20 سال بازنشته مي شن؟؟؟ اين حرفا رو از كجا در مياريد؟؟؟ واقعا متاسفم
قانع قراردادي
Russian Federation
شعبون عمو باشو برو بخواب ير وقته
خودت رو هم به كوچه علي چپ نزن چهار سال اجحاف و ظلم زنگنه كم بود حالا كجفهي شما قوز بالا قوز شده
محمد
Iran, Islamic Republic of
پرسنل قرارداد مدت موقت فقط بیمه تامین اجتماعی دارند.نه رتبه بندی .نه مدرک تحصیلی.نه نفت کارت.نا پست سازمانی نه آینده
رضا
Iran, Islamic Republic of
چرا حرف الکی میزنی کجا نیروهای قراردادی دفترچه بیمه نفت دارند!چرا دروغ میگی ،کی میگه با بیست سال بازنشست میشن.همش میگن شرکت نفت نخبه میگیره والا رسمی هایی که پیش ما کار میکنن از کمترین بهره هوشی بر برخوردارند
شعبون با مخ
Iran, Islamic Republic of
احتمالا این دوست عزیز ما در قطر پترولیوم مشغول بکارند و زیاد اب و هوای نفت خودمون و تنفس نمیفرمایند
نیروی قرارداد مستقیم
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه اقای من
من خودم 5 ساله قرارداد مستقیم هستم با مدرک لیسانس شیمی بخدا قسم دفترچه تامین اجتماعی هستم
چرا الکی حرف میزنی اقای محترم
نمیزارن پا تو درمانگاه نفت بزاریم بجز سالی یک بار ان هم طب سنتی که فقط ازامایش خون و چشم و گوش
حالا اگه مشکلی داشته باشی بخدا قسم باید با هزینه خودت بری برای درمان بهداشت نفت میگه اصلا من کاری ندارم هزینه بده برو یه دکتر دیگه اصلا برو بمیر به من چه
نیروی قرارداد مستقیم
Iran, Islamic Republic of
این نیروهای رسمی خیلی ادعاشون میشه
بخدا بعضی هاشون اصلا هیچ چیز حالیشون نیست
چون سابقه دارن انها رو کردن رئیس واحد یا اداره
بخدا کامپیوتر بلد نیستن
نمیتونن تو اکسل یه جدول بسازنند
بخدا سراغ دارم نیروی رسمی هستش با سابقه ریش داره کت شلوار میزنه ماهی 5 میلون میگره پیکاپ شرکت سواره مسافرتش میره با خانواده
بخدا انگاری از اسمون امده میگه نیروهای قرارداد مستقیم کارگر هستند
فقط به چشم کارگر نگا میکنه تا الان یه بار نگفته همکار
خودش رو اقدر بالا میگیره که نمیتونه به یه نیروی اداری که بیشتر از ان کار میکنه سند اداره میزنه کارهای اداری انجام میده نمیتونه بگه همکار
میگه نیرو
مثلا میگه الان نیروم میاد انگاری برای باباش کار میکنم شرکت باباش

تنخواه میزنه فاکتور میاره از جای دیگه سند سازی میکنه پول میده به یه ارگان که تعریفش کنن
ان مدیر عامل بدبخت هم که خبر نداره تو واحدش چی میگذره فاکتور میارن قبول میکنن پول میرزن به حساب حاج اقا
اقا هم خرج میکنه یه لیوان اب خنک هم روش
بعد زورش میشه برای نیروی که 15 سال سابقه داره 10 ساعت اضافه کاری بده اضافه کاری میده صفر
اخه حقوق نیروهی قرارداد مستقیم با اضافه کاری به زور میشه 1300 هزار تومان اگه اضافه کاری ندهند چیزی نمیمونه
کسی هم رسیدگی نمیکنه
هیچکس
فقط هیچی که نشد میگویند واییییی حق الناس حق الناس
نمیدونم والا
عجب صبری خدا دارد
رو راست گفتند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه درخت هرچه بر بار باشه افتاده میشه شخص مورد نظر شما باری نداره که افتاده بشه
Iran, Islamic Republic of
اخ آخ گفتی
همه جا خوبو بد هست
ولی واقعا بدای شرکت نفت حااال آدمو بهم میزنن
فقط ادعا و تو خالی بودن
Iran, Islamic Republic of
خدایا هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رها
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالیه که خودتم میدونی بیمخی
محمد
Iran, Islamic Republic of
این رسمی ........... نه تنها کار نمی کنه مثل بقیه شون خبر از دنیا هم نداره بخدا بالای ۹۰ درصدشون مثل این آقا مشکل دارن بیمه نفت کجاست آقایان نابغه من سال ۹۵ آزمون دادم از بین سه چهار هزار نفر تا ۴ نفر پایانی هم رفتم اما آخرش ۲ نفر مثل این آقا رو استخدام کردند
مضلوم
Iran, Islamic Republic of
کلا از روی بخار معده حرف میزنی.قراردادی و دفترچه درمانی نفت؟؟؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
دوستان قراردادموقت ی چیزی یادتون رفته و اونهم حق بهره وری هست ک ب ما ها ی پایه حقوق میدن و ب این رسمیای پر مدعای از خود راضی گاها تا چهل برابر پایه ما حق بهر وری میدن ، آخه کجای این انصاف و عدالته، تمام بر کار بر شانه و گرده ی ماهاست ،
Iran, Islamic Republic of
جک باحالی گفتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.بخندم یا پولشو بودم.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
شما موقت ها چه جوری استخدام شدین آشنای پیمانکار بودین که استخدامتون کرده بدون هیچ آزمونی بعد هم که راحت قراردادی شدین
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بر فرض که اینطوری باشه....ولی الان همگی به کار مسلط شدیم و نقش مهمی توی گردش چرخ نفت داریم....ملاک الانه....
بیکار
Romania
بر فرض نه قطعا اینجوری بوده ؛پدرت یا عموت ویا فامیلت پیمانکار بوده بدون توجه به تخصصت مشغول بکار شدی بعد صدقه سری احمدی نژاد شدی مدت موقت حالا طلبکار هم هستی (حداقل ده بار هم تو آزمون استخدامی شرکت کردی حتی یکبار هم حداقل نمره کتبی رو کسب نکردی)
Iran, Islamic Republic of
مشکی نیست تو بیا با هم توی یه آزمون برابر شرکت کنیم تا مشخص بشه شایسته کیه؟از سر باد معده که نمی شه هر اجراجیفی رو نشخوار کرد.
Russian Federation
تو خیلی مسخره حرف میزنی اصلا با تو بحث کردن اشتباهه چون ادم نیستی رسمی
رها
Iran, Islamic Republic of
تا چشت دربیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقا مگه ملاک فقط آزمونه؟
الان داره از تخصص نیرو اسنفاده میکنه شرکت
پس باید حقوق عادلانه ای بده
از شمام اگه ازمون گرفته شده برای این بوده که صلاحیت علمیتون تایید بشه
فرزند نفت
Iran, Islamic Republic of
....شما هم نمره ممتاز میگرفتید و دانشگاه دولتی درس میخوندید تا توی استخدامی نفت قبول می شدید نه اینکه با معدل12 دانشگاه ازاد درخونتون فارغ تحصیل می شدید
فرنوش
Iran, Islamic Republic of
نميدونستم تمامه كارنامه هايه ما دستتون بوده زمان شما اصلا دانشگاه ازاد نبوده.........!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، بنده با معدل بالای 17 دانشگاه دولتی در رشته مهندسی مرتبط با 9 سال سابقه کار مشغولم و حقوقم 1500 می باشد و قرارداد موقت می باشم، پس اینقدر با غرور حرف نزنید و حامی نیروهای قراردادی باشید و بدانید اگر این رفتارهایتان ادامه یابد روزی گریبان خودتان را می گیرد. انسان باشیم. با تشکر
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر فرزندان چندتا از رسمیها با پارتی هم نتونستن به عنوان ابدارچی در نفت مشغول شن.بروح پدرم عین حقیقت رو میگم.
احمد
Iran, Islamic Republic of
آقای عزیز بیمارستان فوق تخصصی شرکت نفت جمهوری اسلامی ایران ارزونی شما وقتی مسولین برای سرماخوردگی ساده اونجا نمیرن شما چیمیگی اونجا تبدیل به قتل گاه شوده درضمن هی چرا میگی پیمانکار ورسمی چرا اینو توسر خودمون میکبم
Romania
راسته آقا
چرا ناراحت میشی
بچه های قراردادی که نفت کارت نمیگیرن . کاش فلافل کارت بما بدن
پایانه نفتی خارگ
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر از گزارش خوب شما
بله نام این فرآیند سیستم برده داری نوین برای نیروهای قرارداد موقت مستقیم نفت می باشد.بی عدالتی و اجحاف در حد بی نهایت در تمام جهات. چه بین این نیروها و نیروهای رسمی و چه بین خودشان با مدرک های مختلف. یعنی حقوق یک نیروی متخصص با مدرک دانشگاهی مرتبط با کار تخصصی پرمسیولیت و عملیاتی با یک آبدارچی هیچ فرقی ندارد.
ننگ و نفرین بر این سیستم و تفکر پشت آن.
نفت و گاز پارس
Iran, Islamic Republic of
بنده کارمند رسمی شاغل در عسلویه شرکت نف و گاز پارس هستم که نفت کارت من و تمامی افراد مجرد هر سه ماه مبلغ 7699500 ریال شارژ میشود. لطفا حرفهای خود را تصحیح کنید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز همین نظام کثیف و تبعیض انگلیسی با اون ارزشیابی مضحکش برای برادران و خواهران رسمی تبدیل به برکت شده. صد سال قبل یه مشت انگلیسی نظام سنیور جونیوری رو تو نفت پایه گذاشتند حالا خودمون دست بردار نیستیم. به نظرتون اشکال از کجاست ؟؟؟!!!!!
حسن
Russian Federation
شوخي نكن خندم ميگيره
كاش بجاي حقوق ما نفت كارت و پاداش هاي شما رو مي گرفتيم
دروغگو
شرکت نفت و گازپارس
Italy
یک موضوع خارج از بحث. کلیه کارمندان رسمی مجرد شاغل در عسلویه شرکت نفت و گاز پارس هر سه ماه مبلغ 7699500 ریال در نفت کارت هایشان شارژ میشود این در حالی است که کارمندان مشابه در سایر شرکتها مبالغ بالاتری را دریافت میکنند. لطفا هم مبلغ مذکور در مطلب فوقتان را تصحیح کنید و هم رسیدگی کنید گه چرا مبلغ واریزی در نفت کارت های کارکنان نفت و گاز پارس اینقدر کم است
Iran, Islamic Republic of
لطفا اجازه بدین اول وضعیت نیروهای قراردادمدت موقت مشخص شود بعدا به مسائل حاشیه ای پرداخته شود
مهدی
Iran, Islamic Republic of
داداش بوی گوشت به مشامت خورده؟ گوشت نیست,دارن ما برده ها رو داغ میکنن فرار نکنیم
Iran, Islamic Republic of
در خصوص نیروهای قرارداد مدت موقت چگونگی ورود آنها به سیستم را باید مورد توجه قرار داد. نیروهای رسمی شرکت در دو دهه گذشته همه بر اساس آزمون استخدامی و در نتیجه یک رقابت کشوری وارد صنعت نفت شده اند در حالی که اکثر نیروهای مدت موقت بدون آزمون استخدام شده اند.
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر مهم شرایط کارکنان قراردادموقت است نه نحوه جذب آن ها به سیستم
شعبون بیمخ
Iran, Islamic Republic of
چرا مهم نیست؟
چرا کسی که از دانشگاه آزاد اومده و بیشترشون هم با پارتی با کسایی که از بهترین دانشگاه ها اومدن و با معدل های بالا و بدون داشتن پارتی با هم باید برابر باشن؟
توی همین نیروهای رسمی کسایی که ممتازن گریدشون بالاتر هست، پس اینجا هم باید گفت چرا بالاترن؟!!
نفت و گاز غرب
Romania
حاضرید مدرک و سوابق پژوهشی و ... را به مسابقه بگذاریم؟ قرار دادی هستم. لطفا کم ادعای توهمی داشته باشید. شماها اکثرا در اثر یک اتفاق و شرایط بومی و در وضعیت بسیار راحت استخدام شدین.
Iran, Islamic Republic of
نخبه ها تون رو توی آزمون ۸۸ دیدن ملت.تمام کسانیکه شماره پرسنلی با ۵۷ و ۵۸ شروع میشه مربوط به همون سال هستند
Iran, Islamic Republic of
چقد حرف الکی میزنی
Iran, Islamic Republic of
مطمئنید همه با آزمون آمده اند؟
دلشکسته
Iran, Islamic Republic of
به نکته خوبی اشاره کردید
خیلی ها رفتن از وزیر و وکیل نامه گرفتن و با رانت رسمی شدن و الانم دارن از دو جا حقوق میگیرن و..........
Iran, Islamic Republic of
والا ما که ندیدیم . اینم یه سفسطه بافی است برای نظام تبعیض گرای انگلیسی ... در صنعت نفت که ملی شده است. باید ریشه نظام انگلیسی رو خشکوند .......................
Iran, Islamic Republic of
نه .90% با سهمه و ................. اومدن.از اون ده درصد هم بالای نود درصدش با پارتی و حق خوری اومدن
Romania
بنده دوازده سال سابقه در شرکت نفت دارم
یکبار هم در آزمون کتبی شرکت گاز قبول شدم ولی لطف کردن در مصاحبه ردم کردن و یک نیروی صفر کیلومتر پارتی دارو به من ترجیح دادن پس شما آقایون رسمی از این حرفا نزنید
همین اللن میتونم کسی رو بهتون نشون بدم که بعد از آزمون اصلا توی مصاحبه شرکت نکرد و مستقیم رفت سر کار
حسن
Russian Federation
يه جواب مي دم قراردادي هاي محترم خوب گوش ككند هر جا به شما گفتند با پارتي اومديد بفرماييد كه
وقتي دولت آزمون برگزار كرد و حدود صد و سي هزار نفر با رشته هاي مرتبط با نفت و گاز و پتروشيمي توي اون آزمون شركت كردند در نهايت دو هزار با زجه و التماس و فشار مجلس و غيره و غيره جذب شدند ميشه بفرماييد تكليف بقيه فارغ التحصلان رشته هاي نفتي چيه
آيا دولت توان ايجا اشتغال در صنعت ديگري را براي اونها داره
آيا مني كه آزمون قبول شدم و به بهانه هاي مضحكي مثل نداشتن سابقه در صنعت نفت و بومي نبودن و فرزند پرسنل نفت نبودن از جذب باز موندم رو كجا بايد مشغول بشم
متأسفم در دولت قبل اگر چه ما نيروهاي قراردادي از يوق پيمانكاري آزاد شديم اما بسياري با زد و بند رسمي شدند كه همين الان توي شركت ما دهها نمونه از اونها وجود داره
كاش فساد اداري استخدامي صنعت نفت همانند فيش هاي حقوقي روزي براي همه جامعه مشخص شود تا ببينيم كي با شايستگي رسمي شده و كي با حق خوري از رسمي شدن باز مونده
خداييش رسمي هايي كه من مي شناسم از هر پانصد نفر شايد پانزده تا بيست نفرشون كار ميكنن بقيه نظاره گر كار ما قرارداديها هستند يا دنبال امتيازات شخصي ، اف بر وزيري كه چهار سال است فقط با وعده ملت قراردادي را معطل كرده هر چند وقت يكبار هم برادر سلحشور و يا مدني زادگان مي فرمايد در حال بررسي هستيم و چهار سال طول كشيده و هنوز خبري نيست تا انشالله دولت تدبير و كليد دوره اش به پايان برسه تا خواست خدا چه باشد و دروغگوها رسوا شوند
توصيه مي كنم همچنان امور ارادي صنعت نفت به بررسي ها ادامه دهد يا اينكه چند ساعتي به وزارت بهداشت و آموزش و پرورش رفته و كار كردن صحيح را از امور اداري آنها بياموزد كه با لب تر كردني همه نيروهاي خود را پيماني نمودند پاشو برادر برو كارت رو از اونا ياد بگير چون اون دنيا من و زن و بچه هام از وعده هاي توخالي و طولاني دروغ شما نمي گذريم
Iran, Islamic Republic of
منظور از دو دهه گذشته کدوم آزمون ها هستند؟چرا مضخرف میگی؟
Iran, Islamic Republic of
بروح همه امواتم و جان بچه هام قسم که با نیروی رسمی دیزل جوش کاری رو بردیم واسه جوش مخزن,به قران قسم که بی سیم میزد به واحد برق جهت دادن برق به دیزل جوشکاری.باورتون میشه.بعد از کلی سابقه و دادن ازمون در استخدامی نفت و کلی ادعا و ................. نمیدونست که دیزل جوشکاری خودش مولد برق هستش و نیازی به برق و کابل کشی و ................نداره که توسط یکی از همکارانش با اس ام اس بهش گوشزد داده شد و کلی صایع شد و خجالت کشید.
آری این هم از آزمون و پارتی بازی شدن شدید در آزمون.کدام آزمون؟
جمع کنید بابا
کدام کش؟
پایانه نفتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام اقایون محترم رسمی بروند خودشان مشکل را حل نمایند بعد از سالیان عصرنفت یه مطلب درمورد نیروهای قراردادی در سایت گذاشته است و فقط گوشه ای از مشکلات را تشریح کرده واقدام عملی صورت نگرفته دراین چندسال ما فقط شعارهای پوج شنیده ایم .وبا مشکلات دست و پنجه نرم کرده ایم.انچه به جایی نرسد فریاد است.ما نیروهای قراردادی اعلام می داریم این بی عدالتی را تحت هیچ شرایطی قابل بخشش نیست وبه امید روزی که مسوولین راحت زندگی کنند واسوده بخوابند .
Iran, Islamic Republic of
ایا رسمی ها بویی از انسانیت برده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
k
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکشید با این گزارشات آب دوغ خیاریتون
Iran, Islamic Republic of
............................و اظهارنظر بي ادبانه تون
شما رسمي هم چرا مياين نظر مي ديد واقعا فكر مي كنيد اگر تغييري تو وضعيت بچه هاي قراردادي ايجاد بشه جاي شما تنگ مي شه!!؟؟؟؟ چرا اينقد بي انصافيد آخه
ث
Iran, Islamic Republic of
اکثر نیروهای قراردادی با پارتی و آشنا آمدند سر کار مخصوصا منشی ها و تایپیستها و آبدارچی ها و نگهبانان. در حال حاضر هم نه کارشان زیاد است و نه مسئولیت دارن.
همه ما رسمیها آرزو داریم که جای این منشیهای قراردادی باشیم. اضافه کارشون همیشه حداکثر هست و اگر 5 ساعت کم بدن همه اعتراض میکنند. در صورتیکه اضافه کار کارشناسان رسمی که کارشان پر از مسئولیت هست هر روز کمتر میشود.
نفت کارت هم همون هزینه ناهار , دو بار ارزاق عمومی در سال هست که مصوب قانون کار هست و نه بیشتر. این موارد رو کارکنان قراردادی دارند و حتی بیشتر. عیدی آخر سال آنها بر اساس قانون کار دو ماه حقوق هست ولی ما رسمیها چی.
در ضمن علت اختلاف نفت کارت ستادیها با عملیاتیهای رسمی در پول ناهار هست چون ستادیها برای ناهای هزینه آزاد می دهند.
Iran, Islamic Republic of
آقاي محترم نمي دونم واقعا چرا انقدر از دور و برتون بي اطلاعايد مثلا شما نيروي رسمي هستيد؟؟ شما اضافه كار خودتون را با اضافه كار ساعتي 6 هزار تومن قراردادي هاي موقت مقايسه مي كنيد؟ 50 ساعت اضافه كاري شما معادل 120 ساعت اضافه كاري مدت موقت هاس
از كي تا حالا به موقتي ها آخر سال دو برابر حقوق شون پاداش مي دن دم عيد ما مي شيم كارمند و يه پايه حقوق مي گيريم و لي تو شرابط عادي كارگريم
هزينه ناهار ما ماهي 100 تومنه آقا اون وقت شما سه ماه يه بار يك ميليون تومان مي گيريد
بريد اطلاع تتون به روز كنيد و از سر شكم سيري حرف نزيد آقا
رها
Iran, Islamic Republic of
اقا یون وخانمها ول کنید این حرفهای مفتو ته فیشو بچسبید
یه کارشناس رسمی با ده سال سابقه 5تا 6میلیون
یه کارشناس قراداد موقت با همان سابقه 1800
بقیه کشکه
ملکی
Iran, Islamic Republic of
من که با 14 سال سابقه هنوز حقوقم به 1500 هم نرسیده.. اونم حالا اگه مدیر بخواد 120 ساعت اضافه کاری بده... وگرنه میشه 1 تومن!
ما دنبال رسمی شدن نیستیم... کار تخصصی انجام میدیم ولی قراردادمون کارگریه و بیمه تامین اجتماعی هستیم...
اشکالی نداره..ولی حداقل قوانین بیمه تامین اجتماعی رو رعایت کنند و هر جا که به ضررشونه به نفع خودشون نپیچونند!! .. کجای قرارداد کارگری سایقه و رتبه شغلی ذکر نشده!؟ چرا بعد اینهمه سال باید حقوق یه فرد صفر کیلومتر رو به ماها بدند!!؟
آقای سلحشور چند سال در روز زن وعده اصلاح این قرار داد رو به ما دادند... و ما همچنان منتظر اصلاح قرارداد مدت موقت!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
بگذارید عرق تون خشک بشه
Iran, Islamic Republic of
این رو خوب اومدی
احمدی
Iran, Islamic Republic of
یکم تحقیق کن اطلاعات بدست بیار بعد بگو شما که ادعای با سواد بودن میکنید بده ندونسته اطلاعات غلط میدین
رها
Iran, Islamic Republic of
دوستان رسمی که مدعی آزمون ودانشگاه های معتبرید، پس چرا در محیط کار بیسوادید واکثر نیروهای قراردادی استاد شما ها هستند. اینقدر ادعا نکنید ما خوب میدونیم چه خبره
Iran, Islamic Republic of
کار من فقط شده گرفتن غلط های املایی و انشایی و اماری و ....................1000000000000000کار دیگه که رسمیهای واحدم انجام میدن.آخه رسمین و با سواد.اخرش هم اونا منیشن کارمند نمونه و امضای نامه و امار و کار و گزارشی رو که من بدبخت انجام دادم اونا میزنن
ابوالفضل زنگنه
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز بنده یه نیروی قراردای شاغل در گاز هستم. تعجب میکنم بدون اطلاع و آگاهی کافی شما و خیلی از عزیزان نظر میدین که عیدی کارکنان قرارداد مدت موقت دو برابر کارکنان رسمی ( حقوق دو ماه ) هست . در ضمن حجم بسیار زیادی از کارهای شرکت های تابعه توسط نیروهای قراردای و شرکتی انجام میشه . هر کسی به نوبه خودش و در جایگاه خودش مسئولیتی داره و داره به وظایفش عمل میکنه. از آبدارچی و منشی گرفته تا مدیران سطح بالا.
لطفا با آکاهی و بر اساس واقعیات نظر بدیم. کسی منکر زحمات همکاران رسمی نبوده و نیست ولی نباید بیشترین تلاش و کار برای قراردادی ها باشه و کمترین دستمزد رو بگیرن.
ابراهيمي
Iran, Islamic Republic of
درویش و غنی بنده این خاک درند

و آنان که غنی ترند محتاج ترند
Iran, Islamic Republic of
هر نیروی رسمی که میخواد بیاد با من قراردادی کارت حقوقمون رو عوض کنیم.مسخره های بی وجدان
شعبون بیمخ
Iran, Islamic Republic of
اول که حقوق رسمی ها سه برابر قراردادی ها نیست! سه برابر؟؟؟؟؟؟؟؟
من که بر روی سکوهای بهره برداری کار میکنم، حداکثر اختلاف اینجوریه حقوق رسمی 1.5 برابر قراردادی ها هست. در عوض نفرات قراردادی با 20 سال سابقه کار بازنشسته میشن در صورتی من باید تا 60 سالگی در شرکت نفت کار کنم. الان با این وضعی که جناب وزیر درست کرده همون قراردادی بهتره.
یاسر
Iran, Islamic Republic of
رسمی و قرار دادی همه با یک نرخ نون میخورن.اگه انصاف بود نفر رسمی با نفر قراردادی یکی به دو نمیکرد.همکاران رسمی چطور روتون میشه در مقابل قراردادی ها ناله کنید.آخه زمین خورده تر از قرار دادیها نسبت به رسمی هست.چرا نمیپذیرید که چند برابر دریافتی و امتیاز نسبت به ما دارید.چرا منکر میشید.میخواید اصلا ما مجانی واسه نفت کار کنیم؟
اصلا شما همکاران رسمی درست میفرمایید.خدایی حاضرید جاهامونو با هم عوض کنیم؟؟؟
البته که نه.پس خواهشا سکوت کنید به جای ناشکری.
Iran, Islamic Republic of
بی مخ جان اگه بی مخ نبودی اینو نمی گفتی ولی من حاضرم جامو با تو عوض کنم
Romania
اول اینکه تو اداره شما خانم ها بیشتر اضافه کار میگیرن از ضعف شماست و دوم اینکه پاداش آخر سال نیروهای قراردادی مثل شما رسمی هاست
اطلاعاتت خیلی داغونه
Iran, Islamic Republic of
بابا رسمی. کار بلد .... آخر صنعت نفت. صد ساله معلومه جایگاه شرکت نفت و شرکتهای تابعه اش در دنیا ..بریدکنار بذارید باد بیاد هی تخصص تخصص نکنید . نگید که میمیرم از خنده. از توسعه و مناطق نفتخیز و ملی حفاری که داعیه خودکفایی و صد سال صنعت نفت رو دارن که موندن تو دادن طرح جامع و برنامه حفاری...تو رو خدا خودتون رو گول نزنین .. ما رو هم همینطور...
Iran, Islamic Republic of
بازنشستگی نفت چه جوری با بازنشستگی تامین اجتماعی مقایسه می کنید ؟؟؟؟؟؟اصلا قابل مقایسه نیست
دوست
Iran, Islamic Republic of
عزیز چرا نارحتی نگران نباش طرحی در دست اقدام است ایشالا همه ما مجبوریم زودتابعاد: 378x258x34 میلی‌متر - وزن: 2.5 کیلوگرم
پردازنده مرکزی Intel Core i7 2670QM 2.2 GHZ 3.1 GHz
حافظه RAM ظرفیت: 8 گیگابایت - نوع: DDR3
حافظه داخلی ظرفیت: یک ترابایت - مشخصات: 5400 RPM
پردازنده گرافیکی ATI Radeon HD 6770M DDR5 2GB
صفحه نمایش 15.6 اینچ از نوع TFT LED-backlit LCD با دقت 1366x768
امکانات Blu-ray Webcam Fingerprint Scanner Card Reader Wi-Fi Ethernet Port VGA Port HDMI Port
سایر مشخصات - باتری 6 سلولی - ر مود بریم وگرنه پاداش اخر کار یک سوم میشه پس زودتر بجنبیم بعدش میریم قراردادی کار میکنم و لذتش رو میبریم
حسن
Russian Federation
فعلا سر كار معامله كامپيوتر كن تا نونت حلال شه رسمي بي درد
Iran, Islamic Republic of
واقعا فاز شما چیه جسارتا؟
Iran, Islamic Republic of
پراید 89 بیرنگ سفید سالم جهت اشنا دارم
Iran, Islamic Republic of
تمام وجود خودم و خانواده ام نفرت از رسمیهای نفته
Romania
آقای بی مخ آفتاب سکو مختو تعطیل کرده
اگه ناراحتی که باید تا شصت سالگی کار کنی پس چرا همه بی مخها اصرار دارن بعد از شصت سالگی هم کار کنن و به زور از شرکت نفت میندازنشون بیرون؟؟؟!!!!
قراردادیه له و لول شده
تو واقعاً شعبون بی مخی که این همه پرتی؟؟؟
1.سه برابر که کم گفتن ما اینجا نیرو داریم با مدرک لیسانس و قراردادی 2700000 حقوقش است و یه دیپلمه رسمی با همون سابقه شاید هم کمتر 12000000 میگیره و حالا خودت حساب کن چند اختلافه( شما فقط دور خودت رو نگاه نکن اون هم با چشم بسته)
2. با 20 سال سابقه رو از کجا میدونی بگو تا ما چند نفر نیروی قرارداد مدت موقت داریم با سابقه بالای 20 سال بازنشسته شون کنیم برن راحت بشن از دست دولت بی تدبیر ناامید.
خداوند سلحشور رو واسه خانوادش نگه داره ولی مارو از شر این ناتوانی و عشق به صندلی وی راحت کنه.
الهی آمین
Iran, Islamic Republic of
در همدان یه استخر ساده رو نمیذارن قراردادیها برن.دو روز در هفته بهترین استخر و گرانترین استخر همدان رو اجاره کردن و هر وعده ای بیست تا رسمی میرن.جا داره ولی نمیذارن قراردادی بره.بقیه ش پیشکش اقایون رسمیییییییییییییییییییییی.الهی بچه هاتون درگیر بشن
Romania
امیدوارم هر چه سریعتر در مرد کارمندان قرارداد موقت فکر اساسی بشود زیرا تبعیض بین این کارمندان و نیروهای رسمی قابل قیاس نیست و در تمامی ادارات و سازمانهای دولتی استخدام رسمی شده‌اند و فقط وزارت نفت است که اقدام نمیکند .
شعبون بیمخ
Iran, Islamic Republic of
در کدام اداره دولتی؟
اصلا ما تو ادارات دیگه استخدام رسمی داریم؟؟؟؟؟
حسن
Russian Federation
اموزش و پرورش
حتي نيروهاي خدماتي با مرك سيكل و ديپلم رو به پيماني تبديل وضعيت كرد و دهها آيتم به اونها اضافه شد
حقا كه بي مخ تشريف داري جناب رسمي بي ادب بي مصرف
خارگ
Iran, Islamic Republic of
من حاضرم جامو با تو عوض کنم. چون خیلی ناراحتی میگما. وگرنه قراردادی بهتره. بیامن 60سال کار کنم توام 30سال.حقوقامونم عوض کنیم. اکی؟
نفت
Iran, Islamic Republic of
سنوات و سوابق کار کارکنان رسمی در حقوق آن ها محاسبه می شود در صورتی که کارکنان قرارداد موقت هرچند سال هم که سابقه داشته باشند در حقوق آن ها اثری ندارد ضمن این که کارکنان قرار داد مدت موقت سمت ندارند از این رو از مزایای سمت همچون ارتقا رتبه نفعی ندارند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً چقدر تبعیض !!!؟؟؟
با نوشتن یک مطلب ساده که فقط برای نیروهای قراردادی در حد یک درد و دل ساده بود ، چقدر به دوستان و همکاران رسمی فشار اومد.
دوست و همکار عزیز رسمی، همانطور که شما برای معاش خانواده خود تلاش میکنی ، نیروهای قراردادی هم تمام زحمت و توان خودشون رو واسه رفاه و آسایش زن و بچه اشون میذارن.
همکار رسمی گرامی، اگه شما همسایه ی یک نیروی قراردادی، با یک وظیفه و یک شغل باشی، چگونه وجدان شما قبول میکند که با حقوقی که شما دریافت میکنی خانواده ای در آسایش داشته باشین در صورتی که همسایه شما در فکر اجاره عقب افتاده، هزینه های درمان و تحصیل فرزندان و . . . باشد نه تفریح و سرگرمی !!؟؟
بهتره یه کم با وجدانی انسانی فکر و قضاوت کنیم
e
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما اینه که فکر میکنید رسمیها در آسایش هستند. نه مشکل درمانی دارند نه هزینه تحصیلی. فکر میکنید امکانات ورزشی و درمانی نفت آش دهن سوزی هست در صورتیکه هیچی نیستند و اکثر افراد از اونها استفاده نمیکنند.
چطور شما قراردادیها فکر نمیکنید که چون بدون آزمون و با آشنا استخدام شدید ممکنه که حق یک نفر با صلاحیت تر از خودتان را گرفته باشید و یک عمر حقوقتان حلال نباشد؟ چطور اون موقع که رسمیها با بدبختی آزمون دادند، چندین مصاحبه دادند، گزینش رفتند، طب صنعتی رفتند و بعد از چند ماه پر استرس استخدام شدند کسی چیزی نمیگفت؟
شما ها کمی منصف باشید که جای افراد دیگر نشستید
Romania
میخای نفراتی رو بهت نشون بدم که بدون مصاحبه استخدام رسمی شدن؟ پس انقد حقوق رسمیها رو حلال ندون و بدون که این حقوق بخور و نمیر ما از حقوق شما مفت خورها حلال تره
م.م
Iran, Islamic Republic of
سلام.دوستان درراس شرکت نفت این همه تبعیض مبارک شما.بذار مشکلات این کشور حل بشه بذار به رفتن چندتا کارگرحل بشه.همین مه واسه ما افتخاره
حسن
Russian Federation
همينهايي كه به رسمي ها دادند به افراد شايسته بدن ما راضي هستيم البته شايسته نه صرفا رسمي
معلومه همه قرارداديهام شايسته نيستند و توي اونها نيروهاي بي مصرف هست ولي خداييش رسمي هاي بي مصرف صدها برابر قرارداديها از جنس هستند با مثال ذيل دليلش رو ثابت مي كنم
مدير اي تي شركت ما با ليسانس بعنوان نخبه پانزده سال پيش جذب شده حالا تقريبا ده دوازده ميليون ميگيره در حالي كه تخصص نرمافزارهاي پانزده سال پيش رو داره نه سخت افزار مي دورنه نه برنامه نويسي نه وب نه نرم افزار و غيره
سرعت علم بيش از سرعت مغز فسيل مغزهاي رسمي است دوستان
شعبون بیمخ
Iran, Islamic Republic of
شما چطور میتونی آسایش داشته باشی که با 20 سال سابقه کار بازنشست میشی ولی نفر رسمی باید تا 60 سالگی کار کنه؟
منطقي
Iran, Islamic Republic of
آقاي شعبان ... رسمي معلومه از بس بيكاري واسه همه كامنتا پاسخ گذاشتي
داداش مواظب باش زير اين همه بار مسئوليت كمرت نشكنه
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چرا فکر می کنند اگه وضع ما بهتر بشه اونا باید ناراحت بشن!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر می توانید در آزمون شرکت کنید و رسمی بشوید تا از مزایای آن استفاده کنید
منطقي
Iran, Islamic Republic of
همچين ميگن مشفت آزمون انگار توو دل زمستون و توو كولاك و برف با هزار مكافات اومدن آزمون دادن
برادر رسمي بنده اولا ٣ ساله نفت ديگه آزمون استخدامي برگزار نكرده بعد هم اگر راست ميگي بدون پارتي جذب شدي شماره پرسنليت رو بزار تا بهت بگم كجاي روند جذبت از پارتي استفاده كردي
پلنگ درشب
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیزقراردادی سلام وعرض ادب دارم،اینجارییس ماکه رسمیه ازسیستم که هیچی نمیدونه هیچ مدرکش سیکله ووقتی میخوادیه نامه ای روامضاکنه اول اسم وفامیلشوازآخربه اول مینویسه بعدیه ضربدرمثل زورو روش میکشه ط ف ندونه فکرمیکنه علامت باطل شده،
بله این است حکایت رسمیای عزیزوزحمتکش وزارت نفت.
Iran, Islamic Republic of
اینها همشون استخدامی آزمون کذایی ۸۸ هستند که یادشون رفته چطور و با چه رتبه ای مردود شده بودن و دعوت به کار شدن حالا جو گرفتشون و متوهم شدن که واقعا توی آزمون قبول شده بودند.شما محور x و y رو هم بلد نیستید
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام به نظر همه دوستان از دید بنده تمام نیروهای قراردادی با پارتی و رانت رو کار آمدند و حق خیلی از جوانان این کشور را خورده اند خودم به شخصا بیش از 30 تا 40 نفر را سراغ دارم که به این شکل روی کار آمده اند
منطقي
Iran, Islamic Republic of
راست ميگن ايشون ، غير از ايشون و بقيه رسمي ها هر كس داره كار ميكنه با پارتي اومده سركار
التماس ميكنم يك ذره تفكر لطفا
من نميدونم چطور بعضيا رسمي شدن با اين وضع هوش
Iran, Islamic Republic of
واقعا درست میفرمائید حق تمام جوان بااستعداد دانشگاه های دولتی که هیچ آینده شغلی ندارند . با ورود بی رویه نیروهای بیش از اندازه ضایع شده است
حسن
Russian Federation
من هم ديست سيصد نفر رسمي سراغ دارم كه اگر سر كار حاضر نشوند صرفه جويي اقتصادي براي كشور به همراه دارد و نيروهاي قراردادي طبق معمول زحمت اونها رو بدوش مي كشند
Iran, Islamic Republic of
با سلام رسمیها نفت کارت دارن ما نداریم رسمیها حق پرواز دارن ما نداریم رسمیها دفترچه شون نفتی است مال ما تامین اجتماعی رسمیهامحمود اباد شمال وکیش شاملشون میشه ما نه رسمیها پاداششون سه میلیون به بالاست مال ما مثل کارگران 700 رسمیها خونه بهشون میدن بدون ی قرون پول ما نه
Iran, Islamic Republic of
انگار بعضی از نیروهای رسمی نگرانند یه وقت نیروهای قرارداد موقت، رسمی نشن از حقول شان کم بشه......
حضرت امام حسن فرمودن سه چیز باعث هلاکت انسانها میشود حسادت تکبر طمع که ماشا الله هرسه درون نیروهای رسمی وجود داره البته بعضیشون.
بعضیشون نمیخان سر به تن ما قراردادیها باشه.
فرزند نفت
Iran, Islamic Republic of
برادر یا خواهر عزیز شما که دم از خداوپیغمبر میزنی حاضری قسم بخوری که به واسطه پارتی در پیمانکاری استخدام نشدی؟بنده و کلیه همکاران رسمی با تلاش و درس خواندن در بهترین دانشگاهای دولتی و با کوشش زیاد در استخدامی نفت قبول شدیم.حاظرم قسم بخورم99%نفرات قراردادموقت با پارتی و لابی گری استخدام شدن وبا یک تصمیم نابجا وبدو.ن برنامه ریزی در دولت قبل حجم عظیمی نیروی کار وارد نفت شدن...حالا نفت بیچاره از کجا بیاره به همه شما نفت کار محموداباد...بده..مگه گنج پیدا کردید برادر عزیز..کمی منطقی باشید.در حال حاظر با این اوضاع بیکاری برید خداروشکر کنید که سرکارید.خیلی جوانهای مستعدتر از شما ها هست که بیکارن پس ناشکری نکنید
Romania
حتما شکر میکنیم بابت بی عدالتیها
شما خودت اسمت داره نشون میده که فرزند نفتی بودی منتها پارتیت کلفت تر بوده رسمی شدی برادر
Iran, Islamic Republic of
احسنت
حسن
Russian Federation
برو دعاشو به جون بابات بكن فرزند نفت وگرنه ماهم توي آزمون قبول شديم ولي چون مثل تو فرزند نفت و بومي نبوديم رد شديم
اوكي
رضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام آقای نابغه من هم مثل شما کارمند رسمی هستم با آزمون هم اومدم مطمئن باش اگه پارتی نبود ماهم رد میشدیم ولی هرکسی به هرشکلی که استخدام شد .دلیل نداره درحق بعضیا ظلم بشه نیروهای قراردادی حقشونه که هم پایه ما با حداقل 20درصد کمتر ازما بگیره نه اینکه 20درصد یا30درصد ما حقوق بگیره زحمت اون اگه ازما بیشتر نباشه کمتر نیست
قرار دادی
Romania
آخه با آزمون اومدین وادعا تون میشه،چیکار بلدین ،هیچی،خیلی از رسمیها رو از شرکت اخراج کنن،با همون مدرک دکتراشون هم،از صبح تا شب پول دو تا بربری هم نمتونن در بیارن
حسین
Iran, Islamic Republic of
بعضی رسمیها همه چیز از بالا میبینند وخیلی تنگ نظرن نمیخان کسی غیر از خودشون پیشرفت کنه شرکت نفت را میراث هفتاد ساله خودشون میدونن. تکبر، حسادت و طمع سه خصلت بارز بعضی از رسمی های ... است که خدا فرموده هر کس این سه خصلت در وجودش باشد هلاک خواهد شد.
حسین
Romania
دوستان عزیز پیمانکاری و قرار دادی که مدام فکر و ذکرشون سرک کشیدن به فیش نیروهای رسمی هست لطفا نحوه استخدامشون در وزارت نفت رو توضیح بدن.دوستان رسمی شدن مستلزم عبور از هفت خوان رستم و کلی بگیر وببنده در صورتی که همه اطلاع دارن که نیروهای پیمانکار و قراردادی از طریق خاله بازی و پارتی استخدام شدن
Iran, Islamic Republic of
واقعا تنها چيزي كه داريد و بهش مي باليد اينه كه آزمون داديد؟ مثلا فكر مي كنيد خيلي مي فهمید و ماها يه مشت ..... و كار نابلديم
نصف كار نفت رو كه همين قراردادهايي دارن مي چرخونن و رسمي ها پزشو مي دن
رسمي مي شناسم كه از صبح كه مياد سر كار تا بره خونه نمي دونه چيكار كنه همش داره يا بازي كامپيوتري مي كنه يا داره چايي مي خوره يا داره روزنامه مي خونه/ يه آزمون داديد و اومديد تو و تموم
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
ببخشید کدوم رییس رو میشناسی که با آزمون سر کار اومده باشه
خود جنابان زنگنه کاردر و..و آزمون دادن؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مدیران بالای نفت هدفشون اینه انقدر عرصه رو تنگ کنن به قراردادی های مدت موقتا که خودشون برن از شرکت .هیچ کار مثبتی هم نمیکنن.
والسلام
فرزند نفت
Iran, Islamic Republic of
احسنت اقا حسین گل گفتی...حرف حق جواب نداره
حسن
Russian Federation
حقايق روزي آشكار مي شود تا ببيني كي خاله زنكه و هر روز دنبال فيش حقوقي و اخذ امتياز
حيف اسم حسين
حداقل اسم خودت رو بزار يزيد چون بيشتر به منشت مياد
Iran, Islamic Republic of
من نیروی قراردادی هستم ،16سال سابقه در ارتفاع 160، متری دکل مخابرات کار میکنم کدام یک از شما رسمی ها تاحالا توانسته 2تا پله بیاد بالا بعد من با جونم بازی میکنم و مدرکمم مهندسی کامپیوتر و و رسمی ها که بقول خودشون تو آزمون سوری و بدون تخصص قبول شدند و سهمیه خانواده شهدا و جانبازی یا پسر فلان رییس هستن که با پارتی بازی رسمی شدن فرق حقوق ما است که از روی باد معده حرف میزنی ما داریم میبینم که شما رسمی ها هیچی حالتون نیست اگه این حقوق رو ازتون بگیرن می میرید چون کار بلد نیستید و دستهای نرم شما قادر نیست یک پیچ گوشتی دست بگیره چه برسه به کار
منطقه یک انتقال گاز خوزستان
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمام نیروهای زحمتکش قراردادی
خدا جای حق نشسته و کسانی رو که در حق نیروهای قراردادی ظلم میکنن در همین دنیا به سزاشون میرسونه آخه چوب خدا صدا نداره
یوم تبلی السرایر
به امید ظهورکسی که حقمون بتونه بگیره
جزیره سوزان خارگ
Iran, Islamic Republic of
همکار رسمی عزیز
لطفا کمی وجدان، انصاف و معرفت
بنده با ۱۱سال سابقه و مدرک مهندسی فنی دهه۷۰ و داشتن مسیولیت عملیاتی و تخصصی آیا بنظرت منشی، آبدار چی و... بحساب میام؟!!!
تفاوت حقوقی بنده با همکار همکار و هم سابقه رسمیم ۴برابره!!!
البته بدون درنظر گرفتن سایر مزایا که توی خوابمونم نمیبینم
مبلغ ۶۰ ساعت اضافه کار ماکزیمم ما میشود ۳۰۰هزار تومان، در صورتیکه مبلغ ۶۰ساعت اضافه کار همکاران رسمی از کل حقوق دریافتی ما بیشتر می شود!!!
و در نهایت از سال ۹۱ که تبدیل وضعیت به قراردادی شدیم عیدی ما را همان مبلغ کارمندی که از طرف دولت هرسال تعیین می شود را گرفتیم
یعنی حقوق کارگری و حداقلی و عیدی کارمندی
۱۱ماه کارگریم و ۱ماه آخر سال کارگر
ارادتمند شما همکار کارگرمند
Iran, Islamic Republic of
این نفت کارت همون مبلغ بن کالای اساسی مدت موقت ها و هزینه غذایی است که در فیش حقوقی موقت ها می آید اما رسمی ها نمی آید در واقع این مبلغ رو مدت موقت ها هم میگیرند
Iran, Islamic Republic of
قراردادی ها که کالای اساسی تو فیش حقوقیشون ندارن هزینه غذا هم ماهی 100 تومن چه جوری میتونید مقایسه کنید این تفاوت فاحش بین قراردادی و رسمی واقعااااااااا متاسفم
علي
Iran, Islamic Republic of
فكر كنم دولت كنوني هم به فكر جمع كردن راي دوباره است نه به فكر نيروهاي قرار داد موقت مطمئن باشندكه اگر احمدي نژاد بياد همه قرار داد موقت ها به ايشان راي خواهند داد.
Germany
اساسا گروه بزرگی از رای ها به احمدی نژاد از همین قراردادی ها بودند
همه می دانند وقت انتخابات باید از رای این گروه تاثیرگذار، اما مظلوم استفاده کنند
علي
Iran, Islamic Republic of
كی گفته تمام قرارداديها با پارتي اومدن!؟ شايد يك عده با پارتي وارد شده باشند ولي تو همين ازمونهاي استخدامي هم كم پارتي بازي نشده و هستند دوستاني كه با پارتي در همين ازمون ها قبول شدند ولي اينها مهم نيست مهم اينه نيرويي كه بيش از ١٠سال در اين صنعت داره كار ميكنه برادري خودشو اثبات كرده و نبايد همچنان حقوق پايين و قانون كار بگيره و اخر سال عيدي كارمندي و موقع پاداش مجددا كارگري و خلاصه از هر نوع اونيكه بدتره رو دريافت كنه بحث سر رسمي شدن نيست بحث سر نوع قرارداده كه پر از ايراده
Iran, Islamic Republic of
علی جون قربون دهنت اعصابتو خورد نکن. من واقعا این تعصب همکاران محترم رسمی رو نمیفهمم. یعنی چی،آخه
شرکت گاز
Iran, Islamic Republic of
احسنت از حسن توجه این رسانه نسبت به نیروهای قراردادی.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
اولا مسیولیتی که شرکت برای نیروهای رسمی تعریف میکنه با مسئولیت نیروهای غیررسمی بسیارمتفاوت هست دوم اینکه نیروهای غیررسمی به راحتی بدون آزمون وباعلم به اینکه شرایط کاریشون به چه شکل بوده وارد شدند واکثرشون انقدروقت داشتن که ازدیپلم حین خدمت به مدارج بالاتر ادامه تحصیل دادن ! وحالا مدعی سیستم!
بهنام
خدا شاهده اگه جای زنگنه بودم همه شماها رو اخراج میکردم ، شما یه مشت آدم ناشایست هستید کا با پارتی و حق خوری از دیگران شاغل شدید ، انتظار دارین رسمی هم بشین و با کسی که سالها زحمت کشیده و از سد محکم آزمون استخدامی گذشته یکی باشین ، بشينيد سرجاتون که همین الانشم حق خيليا رو ضایع کردین .
Iran, Islamic Republic of
فعلا که شما جای زنگه نیستی از جایگاه خودت صحبت کن
شما از کجا میدونی که قرارداد مدت موقت ها حق خوری کردند
چرا انقد رسمی ها از این گزارش احساس خطر میکنن؟/؟واقعا نمیفهم
ملکی
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که جای زنگنه نیستید!
کسی درخواست رسمی شدن نکرده ..ما دنبال حق خودمون هستیم, که چرا بعد از 14 سال کار کارشناسی باید پایه حقوقمون 800 هزار تومن باشه! که حتی با اضافه کاری 120 هم حقوقمون به یک میلیون و پانصد نرسه
در مورد آدم های ناشایست هم باید خدمتتون عرض کنم که هم تو رسمیها پیدا میشه و هم تو قراردادیها..و همینطور ورود به صنعت با پارتی و حق خوری!
با احترام به بعضی از همکارای رسمی که واقعا شایستگی دارند و از راه قانونی وارد صنعت شدند... هستند همکارانی هم که با سفارش و عنایت ویژه وارد این کار شدند.. پس لطفا موقع بیاناتتون کمی دقت بفرمایید!!
ملکی
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم که موضوع قرارداد مدت موقت رو دوباره مطرح کردید..
من از سال 82 بعنوان کارشناس با قرارداد کارشناسی - مشاوره در یکی از معاونت های وزارت نفت بعد از مصاحبه مشغول به کار شدم که هفت سال را بصورت تمام وقت و بدون بیمه انجام وظیفه کردم..تا اینکه سال 92 قراردادم رو بخاطر اینکه نیاز به تخصصم داشتند تبدیل به مدت موقت کردند.. در بندهابی این قرارداد خبری از سابقه ی کاری و مدرک تحصیلی و رتبه شغلی نیست و من بعد از 14 سال فعالیت در صنعت الان باید حقوقم بین یک میلیون تا یک و نیم(در صورت اضافه کاری با سقف 120 ساعت که به ندرت اتفاق میوفته) باشه.....
البته مثل من کم نیستند... من از آقای سلحشور معاون محترم منابع انسانی خواهشمندم فکری به حال قرارداد ما بکنند..واقعا منصفانه نیست!
حسن
Iran, Islamic Republic of
ازمون... اتفاقا تو اداره ما یکی با آزمون رسمی شد با لیسانس حسابداری بعد شش ماه از دانشگاه مورد نظر استعلام شده متوجه شدند که طرف مدرکو خریداری کرده
رسمی های پر مدعا منظورتون همین ازمونه دیگه
همچی دهنشونو پرمیکنن ازمووووون...
والا
رضا
Romania
تمام نیروهای رسمی شرکت که بالای 20 سال سابقه هستن اونها هم روزی قرار دادی و حتی روز مزد هم کار کردن نمیدونم چرا نمیگن
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر که نیستی
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما کارکنان قراردادی اکثر با پارتی بازی وآشنایی بصورت ارکان ثالث وارد نفت شدید و بدون هیچگونه استرسی تبدیل وضعیت شدید و حالا طلبکار هم هستید؟
حميد
اصلا پارتي اومديم.اصلا با رابطه و .....اصلا پدر من وزير نفت.
آخه لامصب ديگه بعد 12 سال روت ميشه بگي بدون استرس و كار بلد نيستين و گزينش و آزمون ندارين و .... اومدين سركار.
ديگه كار هست كه يه سابقه بالا بلد نباشه توي محيط خودش انجام بده؟؟؟
Romania
والا ۱۲سال که سهل امثال شما اینقد تو کار ضعیفن که بعد سی سال هر رو از بر تشخیص نمیدن من خودم سرپرستم هم نیروی مدت موقت زیر نظرم هم رسمی ولی ده تا موقت اندازه یه رسمی برای من کارایی ندارن و هیچ کاری رو نمیشه بهشون سپرد
انتقال گاز
Iran, Islamic Republic of
رسمی های عزیز شما شایستگهاتون یکی دو ماه عقب افتاد زمین وزمان روبهم ریختین ولی ما بیست ساله دارن حقمون رو میخورن دم نزدیم، والله انصاف هم خوب چیزیه
باشد که رستگارشوید
البته طرفم رسمیهای هستن که بی منطق کلمنت گذاشتن
درود برهمه نیروهای زحمتکش قراررادی
گاز خوزستان
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه چقد از این نیروهای زحمتکش قراردادی بعد از قبولی تو آزمون های استخدامی نفت ، فقط بخاطر سلیقه بازی مصاحبه کننده ها رد شدن.
و باز هم فقط خدا میدونه چقدر از این همکاران رسمی تنها با یک سفارش پیامکی، بدون هیچ استرسی از سد مصاحبه ها گذشتن...
پس دوستان عزیز رسمی به آزمون دادنشون مغرور نشن.
Iran, Islamic Republic of
پایانه نفتی خارک
سلام...بزارین خیال همه رو راحت کنم....من الان نزدیک ۱۰ ساله به صورت پیمانکاری و مدتذموقت دارم توی این جزیره کار میکنم....کار من هم به گونه ای ایت که تقریبا از نظر نیروی انسانی وشرایط نیروهای ادارات مختل اشراف کامل دارم....حدود ۸۰ درصد کار اجرایی اداره صادرات گرفته تا حرایت و شیمبایی و ادارات بازرسی فنی و خدمات پشتیبانی و حراست و روابط عمومی و آموزش و .... همه به دست بچه های مدت موقته....این مطلب رو‌که عرض کردم .جلوی رییس خدمات اداری پایانه ها هم گفتم...و ایشون هم نتونستن تکذیب کنن....چون واقعیت داره...الان ممکنه بعضی از دوستان رسمی بیان و با بیان نحوه کار خوشون بخوان بگن که .عرض بنده اشتباه...دقت بفرمایید عرض کردم ۸۰ درصد ...نه صد در صد...
حال با توجه به مطلب بالا....چرا باید این همه اختلاف باشه در دریافت دستمزد...و یا مزایا....این اگر اسمش آپارتاید نیست ...پس چیه؟ اگر اسمش تبعیض نیست پس چیه؟ در نظر بگیرید ...سما و همکارتون با عم دارین کار میکنید و در یک اتاق مشغول هستین و کار یکسانی رو انجام میدید ...اونوقت همکار شما دو تا سه برابر شما دریافتی داره ...از مزایای کامل برخورداره...امنیت شغلی داره و شما هیچکدوم رو ندارین....
و در جواب دوست عزیز بی مخمون...شما که دایبم مبگی باید ۴۰ سال کار کنیم....به جان هر دو تا بچم من حاضرم ۵۰ سال کار کنم ولی در قبال کارم مزد درست و منصفانه بگیرم...لله برادر عزیز ...هرچه لیشتر مطالب و کامنتهای شما رو میخونم بیشتر این ضرب المثل در ذهنم تداعی میشه که سواره را خبر از پیاده نیست....
فرنوش
Iran, Islamic Republic of
به نظره من كل زسمي ها بايد اخراج بشن اصلا كار نميكنن فقط حقوق ميگيرن و پز ميدن و فخر میفروشن، ما قراردادي ها كل نفت و گاز رو ميچرخونيم....................................
مینو
Iran, Islamic Republic of
باشه ما دانشگاه آزادی . دو روز دیگه بچه های همین رسمی ها از دانشگاه علمی کاربردی مدرک می گیرن بعد خانوادشون که اینقدر اظهار کمالات میکنن دوره میوفتن که بچه شونو یه جایی تو سازمان جا بدن. اون موقع که پارتی بازی اشکال نداره !!!!!!!چون خون یه رسمی در بدن این آدم هست
امیر
Iran, Islamic Republic of
قراردادی های دوست داشتنی... فکرش رو هم نمیکردین در دولت فخیمه احمدی نژاد به این راحتی استخدام بشین و این حقوق های میلیونی رو بگیرین...الان هم ادعای نفت کارت و وام مسکن دارین... دو روز دیگه بهداشت درمان نفت هم میخواین....دیگه حله... وقاحت تا کجا؟؟؟؟؟؟؟ ای کاش ..ای کاش قدری دانش و توانمندی هم داشتید که حداقل دلمون نمیسوخت....
Iran, Islamic Republic of
چرا فکر می کنید نیروهای قرادادی تخصص و تجربه ندارن؟/؟ برید در مناطق عملیاتی تحقیق کنین ببین چند درصدشون نیروهای قراردادی هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا تا زمانی که اطلاعات کافی ندارین در مورد نیروهای قراردادی اظهار نظر نکنین
امیر
Iran, Islamic Republic of
چیزی که بنده در اطرافم هر روز و هر ساعت میبینم تعدادی نیروی قراردادی فاقد دانش و توانایی حداقلی هست که حتی از پس نوشتن یه نامه لاتین که چه عرض کنم.. فارسی هم بر نمیان... نمیدونم ملاک استخدام این نوابغ چی بوده ولی اطمینان دارم به هیچ عنوان شایسته سالاری مطرح نبوده و لابی گری و روابط فراسازمانی منجر به استخدام این کوتوله های نفتی شده...
king ali
Iran, Islamic Republic of
شما رسمی ها ، که 90 درصدتون با صلوات استخدام شدین.همونایی که اولش دیپلم هم نداشتین ، با چند ماه سابقه پوست کندن سیب زمینی تو پشت جبهه ، اومدین مستخدم دولت شدین بعدش واسه ملت شاخ شدین. پس اظهار نظر نکنین.
حميد
كوتوله هاي نفتي رو ميخواي برات شرح بدم؟!
ميخوا يمناطق نفت خيزو بريزم روي دايره واسه ات تا بفهمي كي ميخوره و كي نميخوره برادر؟؟
منطقي
Iran, Islamic Republic of
اي نامه به لاتين تايپ كن
اي كاركشته
اي عامل ملي شدن صنعت نفت
اي همه كاره نفت
از اين ٢٤ ساعت تلپ بودنت توو اينترنت و از اين وضع كامنت گذاشتنت معلومه خيلي باسوادي و سرت هم خيلي شلوغه
يه وقت اجازه ندي اين قراردادي هاي نابلد رسمي بشنا چون اونوقت از حق و حقوق تو كم ميشه و جات هم تنگ ميشه
تو رو خدا ببينيد با كيا شديم ٨٠ ميليون نفر
امیر
Iran, Islamic Republic of
انشالله به زودی شاهد پالایش و گزینش نیروهای واجد شرایط و متخصص باشیم...جای نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاه نفت خالیه..بجای این همه نیروی بلا استفاده و مازاد قراردادی باید از این عزیزان استفاده بشه... حدود صد هزار نفر نیروی مازاد قراردادی داریم که باید اخراج شن... جناب زنگنه تعارف رو کنار بزار و تصمیم شجاعانه بگیر...
جزیره خارگ
Iran, Islamic Republic of
تصمیم شجاعانه اینه :
که رسمی هایی که چند میلیون دارن حقوق میگیرن و هیچ ..... نمیکنن ( فقط صبح تا شب توی محوطه اداره سیگار میکشن ) رو بندازی بیرون
نه اون بدبختی که با هزار تا دردسر و بیچارگی درس خوند ، مثل رسمی ها پارتی نداشت تا توی آزمون قبول بشه ، اجباراً رفت پیمانکاری ، حالا هم بعد از قرارداد مستقیم شدنش، الان حقوقش از کارگر پیمانکاری هم کمتر شده باشه
جراتش رو داری اینوو قبول کنی ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حتما وزیر این کار رو انجام بده
حسن
Russian Federation
جسارتا بعد كي كارهاي صنعت نفت رو انجام بده
رسمي ها كه يه پاشون توي بيمارستانه نفت يه پاشون توي امور اداري دنبال گريدو رتبه و خونه سازماني البته نهار هم مي خورند و دراينترنت هم شعور خود را معرض ظهور قرار مي دهند
Iran, Islamic Republic of
دلیل نمیشه که شما هر چیزی رو اطرافتون می بینید به همه نسبت بدید که...شما بهتر یکم دید تون رو وسیع تر کنید
ندا
Iran, Islamic Republic of
دمت گرممممم....
اي خدا چقدر رسمي ها مدعي شدن كه زير پست مدت موقت اين همه پست رسمي از خدا بي خبر چه مي كنه آخه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما چيزي از شما رسمي ها طلب نكرديم ما فقط اصلاح شرايط قرارداد خودمون رو ميخوايم بابا همون تأمين اجتماعي رو با حق مدرك و محاسبه سابقه بديد راضي هستيم ... به خدا به شما رسمي ها كاري نداريم انقدر تنگ نظر نباشيد....
Iran, Islamic Republic of
جناب امیر خان
نمی دونم از کجا رسیده ای که خودت رو خدا حس میکنی ولی کاش یه ماه حقوقت رو با یه کارگر قرارداد موقت عوض میکردی و کار اون رو انجام میدادی تا یه کم حالیت بشه تبعیض یعنی چی
گدای معتبر شده
کوار
Iran, Islamic Republic of
این که هر کارمند رسمی چقدر حقوق میگیره اصلا به ما ربطی نداره و یا اینکه چه مزایایی بهش می رسه ما فقط دنبال این هستیم که در سال یه روز کارمند نباشیم بقیه سال کارگر (عیدی) ما فقط دنبال این هستیم که تهدید به اخراج نشیم (در صورت امضا نکردن قرارداد با پایه سال اول) رسمی ها هم زحمت کشیدن حالا حقشونه و ... بشه
حسن
Russian Federation
اتفاقا اكثر رسمي هاي بخيل و بي مصرف هم در همون دوره احمدي نژاد جذب شدن اگه نمي دوني يه نگاهي به خودت بعد به دور و برت و اگر فرصت شد به كامنتهاي شعبون بي مخ نوي همين سايت بكن
احمدي نژاد مرد بود كه ما رو از يوق پيمانكار نجات داد
اما هيچ كس در ايران نمي تواند فساد امور اداري صنعت نفت را نمايان و درك كند
حيف كه طول هفته هزاران كار دارم و فقط پنج شنبه و جمعه مي تونم اسخ ذهن مسموم شما همكاران غير محترم رسمي رو بدم
با احترام به نيروهاي رسمي مفيد انگشت شمار
رضا
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده مقصر اصلی فرد یا گروهی است که بدون مطالعه از عواقب این طرح سیستم اسخدام پیمانکاری را در شرکت نفت جا انداختن و با استخدام افرادی بدون طی مراحل استخدامی از جمله گزینش طب صنعتی واموزش های اولیه با دور زدن مقررات توسط پیمانکارانی که انهم بازتوسط بخشی از افراد ذینفع میباشند به سیستم حساس شرکت نفت تزریق کردن وحالا تمام معظلات کاری واجتماعی وعدم رعایت مباحث ایمنی در کل صنعت نفت را موجب شده وگرفتاریهای را هم برای صنعت نفت وهم برای کشور ایجاد نموده اند.
آغارودالان
Iran, Islamic Republic of
خداراشکر بازیکی پیداشدگوشه ای ازواقعیت ها را گفت اما کو گوش شنوا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بالاخره خدای است
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوستی که میگی من نخبه هستم. و با ازمون استخدامی اومدم. تکلیف ما چیه که چندین سال ازمون نفت نداریم اگر هم باشه در حد بومی استخدام دارن.2نخبه های نفت که کلا به 10هزار تا هم نمیرسه پس بقیه از کجا اومدین تو صنعتو با ازمون ...3تو مدت موقت هم باسواد و بیسواد مثل قشر رسمی پیدا میشه و این درست نیست که همه رو بیسواد خطاب کنیم4الانم ازمون بذارن بین موقتها بعدش ما هم مثل شما بشیم نخبه الکی5حالا خوبه نخبگی جذب رسمی ها رو هم دیدیم با معدل 15 به بالای ازاد میشدن نخبه و بعدش با مصاحبه جذب 6 بازم بگم داداشی همه ایانی هسنیم و نفت ملی است
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
دستور اکید زنگنه برای فشار بر کارکنان قرارداد مدت موقت تا خروج انها از صنعت نفت بر کسی پوشیده نیست این وزیر اصولا اعتقادی به نیروهای غیر رسمی نداره
فرزند نفت
Iran, Islamic Republic of
دستش درد نکنه.. وزیر محترم نفت کار خوبی میکنه
حسن
Russian Federation
بس كه از پول نفت بابات برات اورده معلومه كه مشكلات قراردادي ها رو درك نكني
گوگول مگولي فرزند نفت
نامشخص
Iran, Islamic Republic of
دنیا بالا و پایین داره انشالله جاها عوض میشه
خارک
Iran, Islamic Republic of
بی عدالتی اجتماعی در همه جا دیده میشه
بخاطر همینه قراردادی و رسمی از شرایطشون راضی نیستن
.
من یک قراردادی هستم
نمیگم که مزایا رو مثل رسمی ها بدن
هر چند که تخصص و توان ما اکثر اوقات خیلی بیشتر از اوناست...
ولی ایا یک مهندس با مدرک فوق لیسانس دانشگاه معتبر دولتی ، باید حقوقش با یک آبدارچی که هیچ مسءولیتی نداره ، یکسان باشه ؟؟؟
اون رسمی هایی که توی نظرات بالا یقه خودشون رو پاره کردن ، وقتی از درک جواب این سوال عاجز هستند لطف کنن در مورد مشکلات خودشون حرف بزنن و کاری به ما نداشته باشن
.
متاسفانه الگوی پایین کشیدن همنوع در کشور ما بسیار زیبا توسط تک تک ما اجرا میشه و این جای بسی تاسف داره
حميد
تمام و كمال همه چيزو توي اين خبر گفتيد.
خداخيرتون بده.
چطور ميشه اينو بيشتر رسانه اي كرد تا به گوش اون كسي كه بايد برسه برسه
Hadi
Romania
سلام دوستان محترم رسمی بسیاری ازحضرات درزمان استخدام دارای پایین ترین مدرک بوده ایدکه ازوضعیت قراردادی بیشتربدون هیچ ازمونی تبدیل شده اند.چراوبه چه دلیل بایستی بین دونفر بامدرک مسابه وسابقه مشابه اینقدرتفاوت باشد خدایی این انصاف وعدالت است شایدبعضی ازدوستان رسمی درسراسرکشورنفت کارت و....متفاوت باشد ولی درکل خیلی تفاوت دارید.انصاف داشته باشید .به نظرشما این چنین پولهادرست است .اگرصداقت دارید لطفا فیشهای خودرادررسانه انتشاردهید
Iran, Islamic Republic of
حداد جان...عجب حرفی زدی....ولی خداوکیلی فکر کردی اینا فیش حقوقیشونو نشون میدن...اگه این کار و بکنن تازه که همه میفهمن اوضاع چیه....همین برادر نخبه ...اگر فکر میکنی حقوقی که میگیری منصفانس فیش حقوقی و تعداد فلکسهای چایی که در زمان کار خالی میکنی رو اعلام کن.....
ندا
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم که با خوندن کامنت ها گریه م گرفت هیچ وقت فکر نمی کردم آنقدر آدمای از خدا بی خبر تو قشر رسمی های نفت وجود داشته باشند همیشه فکر میکردم که رسمی ها نگران لقمه شون هستن که کوچیک نشه ولی الان فهمیدم که نگران هستند که مبادا کسی سر از لقمه شون دراره پدر خودم بازنشسته نفت بودن ... از خودم میپرسم آیا این رسمی ها از نسل پدر هستند مطمئنا خیررر شما بویی از انسانیت و شرف و مردانگی نبردید شما همون رسمی های بیکاری هستید که به دنبال حقوق و مزایاتون از هر کم کاری باشه دریغ نمیکنید...
آی آدم ها ... ما کارگران مدت موقت فقط 11 ماه از سال کارگریم به عیدی اسفند که برسیم کارمندیم... نه سابقه کار نه مدرک تحصیلی نه تخصص هیچ کدوم تو پایه حقوق صفر کارگریمون اثر نداره ما پایه حقوق کارگر صفر کیلومتر دیپلم تامین اجتماعی رو دریافت میکنیم از هیچ گونه امکانات بهداشت و درمان و آموزشی و ورزشی و وام و تسهیلات ضرور و غیر ضروری شما نمیتونیم استفاده کنیم از امکانات مشهد و محمود آباد و ... شما استفاده ای نمیکنیم ببینید پس از لقمه شما نکندیم از حلق بچه شما چیزی ندزدیدیم... هزاران نمونه از شما رسمی ها رو دیدم که کار صد جا رو تو ساعت اداری انجام دادید و به ورزشتون در ساعت اداری رسیدید با کلی اضافه کاری ساعت زدید و رفتید و کارهای خودتون رو به گردن همین کارگران صفر کیلومتر انداختید با اضافه کاری که حالا در سال 95 بخوایم حدودا گرد کنیم به 6000 تومن برسه ... که با رئیس های بسیار تنگ نظر همیشه به ساعت واقعی ما محدود شد و در ازای هر ساعت اضافه کاریشون که به ما دادند منت هایی بود که بر سر ما گذاشته شد و بارها حس کردیم که از ارث پدرانشان برای ما مایه گذاشتند بیت المال بیت المال کردند و هزاران هزار استفاده شخصی کردند ...
خیلی از بخش های نفت رو همین مدت موقت هایی اداره کردیم که حقوق آبدارچی و نظافتچی و منشی واحد را هم نداشتیم...
دیگه چی از این بدتر که با این فیش های حقوقی حتی برای وام های 7 میلیون 28% سودی که شما نظایر اون رو به صورت قرض السنه از شرکت نفت دریافت کردید دست و پاها زدیم تا رئیس بانک هفت جدمون رو جلوی چشممون بیاره با چک و سفته و دو ضامن رسمی با هزار بدبختی و رو زدن بگیریم ...
شما رسمی ها مگه انسان نیستید همین شرایط مارو بچه های خودتون داشته باشند خون گریه میکنید... اگر مدت موقت بودن خوبه برای بچه هاتون همین خوب رو آرزو دارم ...
معلوم نیست آفتاب از کدوم طرف درومده کسی خواسته به درد و دل ما... این فریادهایی که راهی به جایی نداشته برسه اون وقت شما رسمی ها تو ساعت اداری خودتون رو کشتید لقمه تون رو سایز میزنید که مبادا کم شه
ما هیچی نمیخوام همه مزایا مال شما ... نوش جونتون فقط سابقه و مدرک و عیدی کارگری و حق مسکن واقعی و حق تخصصمون رو بدید بقیه ش با خدا نونمون حلاله خدا خودش کمکمون میکنه تو این سال ها هم همین بوده ... فقط بدونید ما (برای آرامش شما نه همه مون ولی 80%) خیلی مظلوم واقع شدیم و این حق های خورده شده مظلومان روزی پای شما رسمی ها رو هم میگیره ...
در پایان از خدا میخوام دل شما رسمی ها رو بزرگ کنه خدا میدونه چقدر از جمعیت شما با سهمیه رزمندگی و بسیج و هزاران پارتی نظیر شعبان بی مخی که این همه در زمان اداری وقت برای پاسخ کامنت ها گذاشته تا صدای تمام قرارداد مدت موقت هارو خفه کنه ...

خدایا باز هم امیدمون به توست از خلقت همیشه دلسرد شدیم
ابراهيمي
Iran, Islamic Republic of
 ما کارگران مدت موقت فقط 11 ماه از سال کارگریم به عیدی اسفند که برسیم کارمندیم.
 نه سابقه کار نه مدرک تحصیلی نه تخصص هیچ کدوم تو پایه حقوق صفر کارگریمون اثر نداره ما پایه حقوق کارگر صفر کیلومتر دیپلم تامین اجتماعی رو دریافت میکنیم.
کارمند رسمی
Iran, Islamic Republic of
آقای واقعا متاسفم با حرفهای پوچ وبی اساس که ابراز نمودید
حسن
Russian Federation
كارمند نيمه محترم رسمي خودت فهميدي چي گفتي عامو
امید
Iran, Islamic Republic of
واقعا حقیقت رو در ابتدای اراجیفت گفتی..کارگران قرارداد موقت... اصل مطلب همینه که سیستم استخدامی شما کارگریه و هیچ وقت نباید خودتون رو با نیروهای رسمی که از هفت خوان رستم گذشتن مقایسه کنین...
ملکی
Iran, Islamic Republic of
بعضی از کارگران مدت موقت سواد خیلی بالاتری نسبت به بعضی از نیروهای از هفت خوان گذشته دارند...منتها الان شرایط استخدام برقرار نیست!
متاسفم برای تنگ نظری و اعتماد به نفس کاذب شما همکار رسمی
مدیر رسمی
Iran, Islamic Republic of
چه دل پری از رسمی ها داری... تا دیروز با سکینه خاتون در خونه سبزی پاک میکردی ..با لابی و روابط آنچنانی وارد نفت شدی حالا به رسمی ها که نون سر سفرت از برکت وجودشونه توهین میکنی...اونکه اوردت سر کار رسمی بوده..اونکه حقوق بهت میده رسمیه..اونکه مرخصیت رو امضا میکنه رسمیه...پس سر تعظیم فرود بیار گستاخ...
ابراهيمي
Iran, Islamic Republic of
آقايون يا خانومهاي نسبتا محترم بدون شك يكي از هفت خوان رستمي كه رد كردين تا استخدام بشين، گزينش اخلاقي بوده كه اينقدر مودبانه صحبت ميكنين.. تاثيرات لقمه حلال را هم ديديم. ببخشيد كه ما يادمون رفت كه حقوق ما از ارثيه پدري شما پرداخت ميشه.. واقعا براي امثال شما متاسفم.. اين نحوه صحبت كردن شما ربطي به رسمي بودنتون نداره.. نشان از ريشه و اصل و نسب و تربيت خانوادگيتون داره.
ملکی
Iran, Islamic Republic of
شما با این لحن صحبتت کاملا مشخص کردی که از چه طبقه ای هستی و چطوری وارد نفت شدی جناب مدیر!!!
فکر کنم خودتو جای خدا فرض کردی ... متاسفم برات
Iran, Islamic Republic of
بدبخت زيردستات مدير رسمي :((((((((
بدبخت بچه هات كه زير دست تو معلوم نيست چه اراذلي بار اومدن و يا در بهترين شرايط چقدر سخت بتونن به خاطر وجودت سرشون رو بالا بگيرن و چه آه هايي كه پشت سرت باشه
اميدوارم خدا عاقبت تو رو بخير كنه
معلوم نيست چقدر زد و بند كردي تو نفت چه لقمه هايي خوردي كه ادبياتت اينه با كيا شديم 80 ميليون مدير رسمي نفتمون كه تو باشي كلاهمون رو بايد بذاريم بالاتر
دست هاي رفتگر محلمون رو مي بوسم كه داره جامعه تو رو پاكيزه نگه مي داره چه دل خوشي داره بايد قلب هاي سياه شما رو شست....
Iran, Islamic Republic of
دست هاي رفتگران رو مي بوسم كه جامعه مون رو از آلودگي پاك مي كنه ولي اي كاش كسايي هم بودند كه قلب سياه شما رو مي تونستند بشورند ... انسانم آرزوست... آقاي مهندس زنگنه ببين كارمنداي رسمي تون چه مدعي شدن...
ما كه ادعايي براي رسمي شدن نداشتيم اين همه توهين ديديم ما فقط خواهان اجراي قانون كار تأمين اجتماعي بوديم ... قرارداد ما مشكل داره
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت.........................
حسن
Russian Federation
خدا بيامرزه هيتلر و استالين رو نموند تو مدير بي مصرف و خود بزرگ بين رو ببينه معلومع همه كارهاي خاله زنكي دست شماست بعد سرور و چاه نفت و پالايشگاه رو قراردادي ها بايد اداره كنند چون شما خسته ايد
كاش هر چه زودتر يا قراردادي ها تبديل وضعيت شوند يا صنعت و شركتهاي تابعه واگذار به بخش خصوصي تا من و تو مدير رسمي به اندازه شايستگي دانش و تخصص خود مزد بگيريم
فول شرف مي دم اگر مبنا شايستگي باشه نصف من قرارداي هم حقوق نمي گيري كه بيش از چهل پروژه موفق براي يك بخش تخصصي صنعت نفت كشور اجرا كرده ام
مدير رسمي آماده باش يا برو تلاش كن
محسن روزبان
Romania
دوست که چه عرض کنم شما یادتون رفته که فقط خدا ماهارو آورده سر کار و خود خدا که داره باعث پرداخت حقوقمون میشه نه شماها شماها دیگه کم مونده ادعای خدایی بکنید ولی بهت قول می دم خدا ناظر کارها رفتارو گفتار ماست مراقب باش آه کسی نگیرتت چون. خدا که خیلی بزرگواز حقش می گذره ولی ماها نه.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای خود که همجین همکاری در صنعت نفت دارم آدم یکم معرفت و ادب داشته باشه خیلی خوبه من خودم فرزند شهید قرارداد مدت موقت هستم پدر بنده بخاطر یکی مثل شماها شهید شد که الان بجای موافق بودن شاخ و شونه میکشی برو ادب یاد بگیر آقای مدیر وگر نه باید الان بجای حقوق نجومی بردگی و نوکری کشورهای بیگانه را می کردی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اینا خود شیطان هستند
مهران
United States
یقین دارم نظر بنده رو درج نمیکنید ولی خواهشا به مسولین اطلاع بدید که هرچی رسمی ها میگیرند کمه ..گناه دارند ...ادم دلش میسوزه... بندگان خدا بعد از 60 سالگی هم نمیرند که بازنشسته بشوند..500 میلیون تومان پاداش میگیرند....واقعا مستحق هستند....6 میلیون حقوق بازنشستگی میگیرند...ولی میگن قراردادی ها بمیرند ....
کلایی
Iran, Islamic Republic of
بنظر میرسه سد اصلی در راه رسمی شدن ما همین رسمی ها باشند.
وهاب
Iran, Islamic Republic of
جااااااان؟؟ رسمی شدن ماااا... بزک نمیر بهار میاد... با اجازت تا 25 سال آینده نفت مازاد نیرو داره... دل خودت رو صابون نزن برادر فکر آژانسی کاری باش....
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
من در طی 17 سال سابقه کاری هیچوقت نزاشتم نیروهای قراردادی که با پارتی و رابطه سر کار اومدن پاشون رو از گلیمشون درازتر کنن... اول که استخدام میشن مظلوم نمایی و تظاهر به بی ادعا بودن دارن... حاضرن فقط کپی بگیرن و وردست نیروهای رسمی باشن...بعد از یه مدت خیلی روشون زیاد میشه...این دوستان باید جایگاه خودشون رو بدونن... واقعیت اینه که یه نیروی نخبه نفتی با صد نیروی قراردادی برابری میکنه... شرکت نفت به زور و توان فیزیکی نیاز نداره...نفت دانش و معلومات و تعهد میخواد که قراردادی ها فاقد اینها هستند...امیدوارم بزودی شاهد شرکت های نفتی اقدام به تعدیل نیروهای مازاد و بی سواد بکنه و با استخدام نظیر دوران آقای خاتمی زمینه ورود افراد با صلاحیت رو در این وزارتخانه حیاتی و کلیدی فراهم کنه...
ابراهيمي
Iran, Islamic Republic of
بعد از خوندن همه كامنت ها فقط اميدوارم كه اين افرادي كه با عناوين رسمي اومدن نظر دادن، حداقل شركت نفتي نباشن.. چون در غير اينصورت بايد براي خودمون متاسف باشيم كه در جوار چنين افرادي هستيم.
هرچند همينقدر هم كه ميدونم اين افراد ايراني هستن بازهم متاسف ميشم و فقط از خدا ميخوام كه به راه راست هدايتشون كنه

گرت از دست بر آید دهنی شیرین کن

مردی آن نیست که مشتی بزنی بر دهنی
امير علي جان
Russian Federation
من هم اميدوارم هر چه زودتر واگذاري به بخش خصوصي محقق شود تا مشخص شود دانش هفده سال پيش شما فقط براي همان زمان خوب بوده
شما رسمي هاي كارنابلد عامل فسيلي شدن صنعت نفت هستيد
صنعت بايد خصوصي و بروز باشد تا هم تكنولوي وارد آن شود و هم زماني كه فردي مثل امير علي بي مصرف شد نيازي به نگهداشت وي نباشد يا اينكه تبعيض بين نيروهاي زحمتكش قرارداي و بي مصرف رسمي برداشته شود
علي
Iran, Islamic Republic of
واقعا داريد آتيش ميگيريد بهتره از حسودي بميري عزيزم....
حسن
Iran, Islamic Republic of
پاشو دست و صورتت رو بشور برو مدرسه زیاد خوابیدی ، چون خبر از واقعیت نفت نداری ما که هرچی رسمی دیدیم یا تو بیمارستان نفت در حال درمان بودند یا دنبال رتبه و کرید و خونه سازمانی ول بودن تو امور اداری البته یه بار یکیشون مرد ،
آخه عامو کدوم نخبه رسمی این صحبتی رو برو جایی دیگه بکن که رسمی هاروارد نشناسن
حسن
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام ، نظر به اینکه پس از گذشت سال‌های کماکان ظلم وزارت نفت به کارکنان قراردادی ادامه دارد ، خواهشمندتم خبری جدید با این موضوع منتهی با در مستندات تصویری از زحمات کارکنان قراردادی و فیش های حقوقی مقایسه ای ایشان با کارکنان رسمی منتشر فرمائید
احمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا نمیدونم مسئولین وزارت نفت چجوری میخان جواب حقی رو که از ما قرارداد موقتی ها ضایع کردن بخدا بدن، همکارای محترم رسمی نمیدونم چی به سر غیرت و نو دوستی ایرانیتون اومده که اینجوری حرف میزنید من با فوق لیسانس مهندسی برق با معدل 18 با بیشتر از 7 سال سابقه حقوقم 1 میلیون و 300 هزار تومنه یعنی از نظافت چی و ابدارچی سازمان هم کمتر، تازه این مال وقتی که مدیر دلش بخاد بهمون اضافه کار بده، نفت کارت و امکانات رفاهی و ورزشی هم که پیشکش، شما چرا فکر میکنید که فقط خودتون حق زندگی دارین همکار قراراداد موقت شما بچه نداره اجاره خونه نداره هزینه دارو و درمان نداره، ما نخاستیم رسمی بشیم که یه موقع خدا نکرده جایگاه شما به خطر بافته ولی جالبه که ما وقتی حق مدرک تحصیلی و سابقه کارمون رو میخایم شما ناراحت میشین یه بزرگ بین تر باشین تروخدا متاسفانه دو دستگی پیش اومده داره ضربه بدی به شرکت نفت میزنه در ضمن اه همکارای قرارداد موقت نیمزاره حقوقتون پر برکت باشه شک نکنید یکم از خدا و حقی که ضایع میکنید بترسید
قراردادی
Iran, Islamic Republic of
بنظر من تبعیض همه جا هست چه رسمی چه قراردادی. همه ما همکاریم باید از هم حمایت کنیم. تو قراردادی ها هم خیلی ها هستن بهترین دانشگاه درس خوندن معدل خوب و سابقه حتی بالای 15 سال که هنوز حقوق شون زیر دو تومنه اونم بلطف اضافه کاری. مثل من که بشخصه اگه اضافه کار بهم دن خوش‌بینانه ش یک تومن بگیرم اونم با فوق لیسانس و 15 سال سابقه. ما ادعاي استخدام نداریم چون مملکت بی درو پیکر شده و چاله چوله زیاد داره که نتونستن یا نمی خوان بهش برسن ما فقط می خوایم به وضعیت حقوقا رسیدگی بشه تا من با این سوابق و تحصیلات در رده کارگر واحد یا آبدارچی نباشم. همکاران محترم رسمی خواهشا از این دید به درد دلای و توقعات ما نگاه کنید بهر حال شما هم فرزند دارید که در آینده احتمالا گیر همچین سیستم هایی خواهند افتاد که انصاف نیست
امیر
Iran, Islamic Republic of
هفت سال تو ساختمانهای مرکزی وزارت نفت به صورت قراردادی و پاره وقت کار میکردم. یه سوال همیشه برام مطرح بود که چرا پریزهای برق ساختمان مرکزی باید سه شاخه انگلیسی باشه وقتی که تو کل مملکتمون استاندارد دوشاخه است. تعصب و نادانی در صنعت نفت در حد حفظ رو ببینیدپریزهاشون .حالا فکر کنید که بخوان نظام حقوق و دستمزدشون رو به هم بزنند . خط قرمزشون همینه. اگه ارزشیابی ها رو زنگنه اما هیچ اعتصابی هم در نفت بوجود نیومد به خاطر اینه که همه کارهای کلیدی اجرایی نفت دست شما برادران و خواهران قراردادیه . اندکی صبر سحر نزدیک است.
پرواز
Iran, Islamic Republic of
آیا واقعا آن دسته از همکاران رسمی محترم که اینجا قراردادهای موقت رو محکوم به کم دانشی و بیسوادی و داشتن پارتی کرده اند..خود با شایستگی وارد سیستم شدند و واقعا با داشتن دانش و دانایی الان بیشتر از نیروهای قراردادی کار میکنند و زحمت میکشند؟؟!!
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
بله با شایستگی وارد سیستم شدیم..آزمون دادیم و بین صدها هزار نفر رتبه خوب آوردیم. مدارک آیلس زبان داریم. دانش کامپیوتر داریم. از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شدیم. تعهد دادیم و تعهد داریم. بازم بگم یا کمه؟؟ الان همکار قراردادی کنار دستی من لیسانس کشاورزی با گرایش تولیدات دامی داره و فامیل یکی از مدیران هست... داره ماهی 3 تومن حقوق میگیره.. کلا تعطیله شما بهش بگو یه گزارش بنویس ..تا سه روز مخش هنگ کرده...
پرواز
Iran, Islamic Republic of
برای ما آزمونی نبوده تا مثل شما اول بشیم..
چرا فکر میکنید که نیروهای قراردادی نمیتونن مدرک آیلس داشته باشن...ویا دانش کامپیوتر؟
چرا به همه قراردادیها به چشم تایپیست و نیروی خدماتی نگاه میکنید؟!
و جالبتر اینکه افراد تعطیل و هنگ کن با مدرک بقول شما کشاورزی تو قشر رسمی هم کم نیستند برادر!
راستی چطوری با قرارداد مدت موقت 3 تومن میگیره؟؟؟؟
مگه میشه :)))
Iran, Islamic Republic of
آيلس :))))))
معلم املا
Russian Federation
آيلتس
محمدعلي بيسواد حالا كه رسمي شدي هر شب بيست بار بنويس تا ياد بگبري
حسن
Russian Federation
حتما توي چهل هزارتا انگشت شماري هم استثنا هستند
اما من تا حالا نيروهاي رسمي زيادي كه كاركن باشند يا دنبال گريد و رتبه و پاداش بودن يا خونه سازماني و بيمارستان و غيره
توي شركت ما حدود پانصد نفر رسمي هست كه فكر كنم جز چهار پنج نفرشون بقيه فقط اسراف بيت المالن
شمايي كه كنار فاميل مديري ايراد به اون بنده خدا با ليساني كشاورزي نگير بلكه ايراد به مدير و امثال چون خودت بگير كه از تبديل وضعيت شدن ما مي ترسن تا در آشنا اوردن سركار از فاميل و دوست و رفيق براشون باز بمونه
حيف كه توي مسئله فيشهاي حقوقي به نفت كشيده نشد تا ببينيد چه افرادي بالاي ده ميليون مي گيرند با چه ميزان كارايي
تنها هنر قريب به نود درصد رسمي ها اين است كه چند سال زودتر به دنيا اومدن يا انكه در دوره احمدي نژاد مورد عنايت قرار گرفتند
مورد داريم نيروي قراردادي اگه يك روز سر كار نياد كار واحدش لنگ مي مونه بعد تو همون واحد نيروهاي رسميش بيست روز بيست روز مرخصي تابستونه مي گيرند
هر چه زنگنه در اين چهار سال خون به دل ما كرد خالا قراره با موضوع حذف پاداش هاي صدها ميليوني پايان خدمت و حذف اضافات مثلا شايستگي تلافيش رو سر بسياري از نيروهاي بي مصرف رسمي در بياره
البته همه نيروهاي رسمي مثل شما نيستند چون اگر من امروز در كار خود تخصص دارم ناشي از آموزشي است كه از همان انگشت شمار نيروي باسابقه و مفيد و با معرفت ديده ام آقاي محمدعلي بي مصرف
كارمند قراردادي
Iran, Islamic Republic of
آقاي حسن نام من به نوبه خودم ازتون ممنونم كه خيلي مؤدبانه و صريح حرف دل همه مارو مي زنين.. به اميد روزي كه نه فقط در نفت بلكه در همه جا حق به حق دار برسه..
کلایی
Iran, Islamic Republic of
حرف دل ما رو زدی.تازه به بیمه نفت و وام هایی که بهشون میدن هم اشاره ای نشد.
زمانی که قرار شد ما تغییر وضعیت پیدا کنیم، تو خانوادهامون همه خوشحال بودن و شیرینی دادیم ولی با گذشت 4 سال هنوز پا در هوا موندیم، رومون نمیشه تو چشم خانواده نگاه کنیم وقتی با مدرک فوق لیسانس و 15 سال سابقه فیش 1.5 میلیون حقوق رو میبیرم خونه
تو رو بخدا به گوش تصمیم گیرندها رسونده بشه و خودشون رو جای ما بزارند.
محسن
Romania
باسلام
دوستان مشکل ما همکاران رسمی نیست،مشکل وظعیت خودمونه.متاسفانه در12سال اخیرآزمونها اعتبار خوبی نداشتن وحتی نمره کتبی دستکاری میشد،بخاطر همینه هیچوقت حاضر نیستن مثل کنکور بصورت آزاد نتایج منتشرمکنن،یک کلمه میگن قبولی یا مردود،ن رتبت معلومه ن درصد درسات.بیشتر همکاران رسمی هم بادیپلم جذب شدن البته الان بلطف دانشگاه های خلق السائه دانشجوی دکترا هم شدن.
خیلی از همکاران قراردادی هم انصافا با پارتی اومدن ولی هر دو گروه این همکاران دارن پول خون خودشون رو قسطی میگیرن.خدایی همکاران رسمی هم بعد ده سال چی دارن،فوقش یه آپارتمان و یک تندرسال.
مشکل اصلی دید کدخدامابانه مدیران نامحترمه ک ب نیروهایی ک بیشترین زحمت رو میکشن ولی اسمشون تورسانه ها نیستش توجهی ندارن.بیشترکارهای صنعت کارگریه ن حل معادلات کوانتوم،کافیه فقط ب لیست مجروحان و جان باختگان اخیر نگاه کنیم.همه جای دنیا براساس سهتی کار حقوق میدن مثلا در استرالیا یک کارگر نفتی،دقت کنید کارگر نفتی ن نخبه نفتی،بیشتر از یک استاد دانشگاه،پزشک و .... حقوق میگیره ولی در ایران.....تدبیرم آرزوست
Romania
دوستان عزیز من فرزند یک کارگر نفتی قدیمی هستم. قدیما که آزمونی نبود رسمیها انقدر مناعت طبع داشتن که اگه یک کارگر شرکتی رو میدیدن که بهشون چای میداد یا جارو میزد در اولین فرصت استخدام رسمیش میکردن ولی این استخدامیهای بعد از انقلاب و جنگ اونقدر پست و رذل شدن که میان اینجا کامنت میذارن که نکنه یه نفر دیگه استخدام بشه و حتی رذالت رو به حدی رسوندن که حقوق ما رو حران میدونن و حقوق چند برابری خودشون رو حلال میدونن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همه وزارت خانه های کشور در خصوص تبدیل وضعیت نیروهاشون اقدام کرده اند و با کارکنان خود همانند همکار و انسان برخورد می کنند،بجز وزارت نفت که بخاطر وجود حقوق های بالا و به نا حق و نفرات و کارکنان غیر مفید ( رسمی )که هیچگونه عملکرد مثبتی در کشور ندارند،متاسفانه این نیروها بلاتکلیف مانده اند.
در تمامی سازمان ها ارائه خدمات و امتیاز برای همه کارکنان یکسان می باشد ولی متاسفانه در سطح وزارت نفت بصورت ظالمانه ای برای کارکنانی که حقوق کم دریافت می کنن هیچگونه امتیاز و خدماتی نیست و در مقابل برای کارکنانی که بالاترین حقوق را در سطح کشور می گیرند تمامی امکانات و موارد وجود دارد.( تبعیضات ظالمانه که باید در روز قیامت جوابگو باشند .)
علی
United States
به نظرم باید تمام امکانات جهان رو به رسمی ها بدهند...اخه حق دارند...دارند پول مملکت رو میدهند و انرژی جهان رو تامین میکنند...
Iran, Islamic Republic of
.......................................................................................................
همکاران عزیز :بنظر شما اگر از ما رسمی ها کم کنند که این مسئله هم اتفاق افتاده (با کم کردن حقی که کار میکنیم ۹۶ ساعت اما ۶۰الی۸۰ ساعت میدن)به شما میدن نه به خدانمیدن منو شما رو به جون هم انداختن
پارس جنوبی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من با دو رسمی و یه پیمانکاری شاغلم در دفتردگه بین این چهار نفر من قرارداد مدت موقت کمتر از همه میگیرم و طعنه از سوی رسمی ها ،خدا گناه ما چیه مگه ایرانی نیستم مگه مسلمون نیستم جوری رفتار میکنند که انگار ما قرار دادی ها و پیمانکاریها دشمناشون هستیم همه به چشم یه نوکر میبینم خدایا خودت کاری کن مسئولین ما خواب هستن یا فکر فیشهای نجومی خود هستن
رسمی نفت و گاز اروندان
Romania
سلام به تمام همکاران عزیز و زحمت کش رسمی، قراردادی و پیمانکار
نفت کارت بنده که واحد عملیات بهره برداری غرب کارون کار میکنم ماهیانه به مبلغ 299هزار تومان شارژ میشه
در دوره ای که همه ی ما مورد بی مهری و کم لطفی قرار میگیریم و زحماتی که در مناطق عملیاتی متحمل میشیم اعم از شرایط سختی کار بدی آب و هوا دوری از خانواده و سایر مسایل درست و سنجیده و پسندیده نیست که حرف هايي بین خودمون رد و بدل بشه که میشه گفت دشمن شاد کن هستن،تفرقه ی بین خودمون دقیقا پاشنه ی آشیل همه ی ما واسه نادیده گرفتن حقوق و اجحاف در حق مان هست.
خدا قوت ميگم به همه شما چه رسمی چه قراردادی و چه غیره
حسن
Iran, Islamic Republic of
باز هم از معرفت بچه هاي جنوب و مناعت طبع ايشان ، حقا شما جنوبي ها روي ستادي هاي و وزير را سفيد كرديد اميد كه وزير هم از عملكرد خود در قبال قرارداديها تجديد نظر كند و راه صحيحي در پيش گيرد
بهنام
Iran, Islamic Republic of
باسلام
از شنیدن درد دلای مشترکمون واقعا متاسفم شدم امیدوارم یه روز برسه که مشکلات ما نیروهای قراداد مدت موقت حل بشه برای اون دسته از دوستان رسمی که مخالف رفاه ما هستند هم متاسفم
یه پیشنهاد دارم وزارت نفت اگر واقعا به خدمات تخصصی فردی مثل من با ۱۴ سال سابقه و مدرک کارشناسی مرتبط نیاز نداره خب منو اخراج کنه نه اینکه به بنده مسئولیت اجرایی هم بده ولی آخر کار با ۱۲۰ ساعت اضافه کاری در بدترین منطقه آب و هوایی و محرومیت فقط دو‌میلیون حقوق پرداخت کنه و چرا کارهای زیاد و مهمش واسه ما باشه و پاداش بالا و نفت کارت و مزایا و تسهیلات رفاهی و ..... فقط برای رسمی
چه ایرادی داره عدالت برقرار باشه و یکسان سازی حقوقها وجود داشته باشه؟ جوانیمان رفت لطفا به دادمان برسید
کارمند رسمی پتروشیمی شازند اراک
Germany
با سلام و احترام به تمامی همکاران نفتی و غیر نفتی شاغل در صنعت نفت
بسیاری از شما که همکاران محترم رسمی صنعت نفت هستید از وضعیت کارکنان قراردادی شاغل در شرکتهای نفتی خبر ندارید و اونها به گرفتن مزایای مختلفی که ما نفتی ها داریم معترض هستند ، اما اجازه بدهید موضوع را از منظر دیگری نگاه کنیم ، جائی مثل شرکت پتروشیمی شازند اراک که علاوه بر تمامی حقوق کارکنان قراردادی از تامین اجتماعی مثل عیدی چند میلیون تومانی ، بن کالا ، سختی کار 30 سال که با احتساب مشاغل سخت و زیان آور به 20 سال می رسد و ... به نوعی معادل سازی کرده و به ازای تمامی خدماتی که به کارکنان رسمی خودش می دهد ، مشابه اون هم به کارکنان قراردادی اش داده است .
یعنی از پاداش 2.2 بگیر تا تمامی مزایای رفاهی مثل معادل سازی گرید سازمانی و اپروزال و ویلاهای شمال و زائرسرای مشهد و نفت کارت و سرانه ورزش و بن و اضافه کار و هر چیزی که به ما نفتی ها تعلق می گرفته و شما فکرش را بکنید الان به اون ها هم تعلق گرفته مضافاً بر این که طرح طبقه بندی مشاغل هم در شرکت ما اجرا شده و حقوق هایشان هم خیلی بالا آمده و در برخی از موارد هم از ما بیشتر شده . ولی نتیجه اش شاید برای همه شما عزیزان جالب تر باشه ، الان دیگه اعتراض می کنند که باید همه چیز ما با نفتی ها برابر باشه ، یعنی از پاداش 2.2 گرفته تا اپروزال و گرید سازمانی هم ادعا می کنند که باید با من که بعد از 30 سال تلاش و گوشش و زحمت به این حقوق و مزایا رسیدم دریافتی اشون یکسان باشه و این طوری که داره پیش میره دیگه خدا را بنده نیستند .
قابل توجه دوستان محترم شرکتی که بدانند این نوع تست هم در نفت شده و حاصل آن به زودی متلاشی شدن نیروی انسانی و بعد از آن ورشکستگی شرکت بزرگی مثل پتروشیمی شازند است که از بزرگترین و سودآورترین شرکت های 25 سال اخیر بوده ولی به همین دلایل در حال ورشکستگی است .
پرواز
Iran, Islamic Republic of
همکار محترم رسمی لطفا اطلاعاتتون رو در مورد دریافتی و مزایای قرارداد موقتی ها بروز کنید... شما کلا از همه چیز بیخبر هستید
عیدی چند میلیونی رو تو خواب دیدید یا تو بیداری؟! نفت کارت؟! سرانه ورزش؟! ویلا؟!
ما هیچکدوم از اینها رو نمیخواهیم..ما فقط دنبال درنظر گرفتن سابقه کار و مدرک تحصیلی و طبقه بندی شغلی هستیم که هنوز برامون اعمال نشده!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
اگر اين دروغهايي كه درمورد اوضاع نيروهاي قرارداي پتروشيمي شازند فرموديد راست باشه من به سهم خودم دست مديران پتروشيمي شازند را مي بوسم
در مورد ورشكستگي پتروشيمي هم عرض كنم ميزان حقوقي كه به قرارداديها داده مي شود نسبت به كارايي آنها نيمي از حق آنهاست و علت ورشكستگي را بايد جاي ديگر جستجو كرد كه خارج از اين مقال است و فقط سرنخ به شما بدهم كه توليد اصلي پتروشيمي شازند را اگر وارد نكنيم رونق به كارخانه باز مي گردد
ملکی
Iran, Islamic Republic of
اگه کمی اطلاعات درست داشته باشید بد نیس...
چطوری میتونید مطالب غیر واقعی رو اینجا بنویسید؟
ورشکستگی مال بخور بخورای خارج از برنامه ایه که خودتون دارید انجام میدید...لطفا به گردن قرار داد موقتیهای با حقوق یک و نیم تومن نندازید!
نيما جنوب
Iran, Islamic Republic of
سلام، دوستان گلم رسمى هاى عزيز، شماكه باوجود نيروهاى شركتى ديگه دست به سياه و سفيد نمى زنيد، پس الان هم ساكت باشيد، مگه از جيب شما ميخوان بدن؟؟؟شمااگر كارتون رو بلد باشين هراسى ندارين،، قطعاً كسى معترض ميشه كه ريگى به كفشش باشه، اينهاميخوان از بيت المال بدن شما زورتون مياد، بيچاره كسانيكه رو سفره شما نون ميخورن كه با منت بهشون نگاه ميكنيد،متاسفم براتون، اگر يك ماه نيروى رسمى فقط سركار باشه وزارت نفت به ركود ميرسه و به صفر مى رسه، پس لطفا سكوت كنيد و در مسائلى كه به شما ربط نداره دخالت نكنيد.
کارمند رسمی
Iran, Islamic Republic of
به شما میگن قراردادی برادر..یعنی یه زمانی هستی ...که این زمان موقته... این سایت های نفتی هم متعلق به نیروهای رسمیه..پس کسی که اضافس شمایی نه ما... بعدشم معلومه که از جیب ما حقوق شماهارو میدن...نفت از وقتی به فلاکت افتاد که نیروهاش از 90 هزار نفر شد 230 هزار نفر... حالا سر کار اومدنتون یه بحثه ..ادعاهای بعدش هم یه بحث..یه نون مفتی گیرتون اومده قدر نمیدونین...مدام چشمتون به این چندرغاز نفت کارته... والا اونم به شما بدن ببینیم باز چی میخواین...
حسن
Romania
به همين دليل اكثر نيروهاي قراردادي دانش و كاربردي بروز دارند و گرنه مثل شما رسمي ها يا كارايي خود را از دست مي داديم و يا مثل جنابعالي معزمان فسيل مي شد
انشالله شايستگي ملاك پرداخت مزد شود تا روسياه مشخص گردد
رضا
Germany
شما رو نمیدونم کجا کار میکنی برادر ولی تو خارک سال 79 نیروهای پیمانگاری رو اخراج کردن تمام کارها خوابید .رسمی نفت کار نمیکنه از 100% شاید 10% کار کنن.پس سکوت رو رعایت فرما.بعدشم در عرض چند ماه چند برابر نیرو گرفتن .
میثم
Germany
برادر عزیز رسمی...با این نوع صحبت شما که مشخصه شما ناآگاه هستید... اگر بنا صحبتای این گونه باشد که نان مفت را شما رسمی ها از بیت المال کشور می خورید؛ خانه مفتی.. هزینه بیمارستان مفتی.. حقوق چند میلیونی.. سفرهای مجانی.. پاداش های بی دلیل آنچنانی.. پس لطفا سکوت کنید... اگر بنا به چنین صحبت هایی باشه؛ مفت خور شما هستین نه ما...
قراردادی
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز قراردادی و رسمی
این مطلبی که سایت گذاشته به فکر من و شما نیست به فکر آمار بازدید سایت خودشه هممونو انداخته به جون هم و اینم مطمئن باشید که تا این دولت هست هیچ اتفاقی نمیوفته چون این طرح احمدی نژاد بوده اونا هم مخالفش هستن پس بیخودی به جون هم نیفتیم بلکه اگه راهکاری به نظرتون میرسه رو به مقام بالادستیتون پیشنهاد بدین شاید فرجی بشه . از سایت عصر نفت هم ممنوم میشم انتشار بدین .
حسن
Iran, Islamic Republic of
بله و اينگونه گذر زمان پيگيري حقوق چهل و پنج هزار نفر را با خود به فراموشي مي برد
و پس از چهار سال كه تك رسانه اي همت نمود تا از ايشان دفاع كند
گوش شنوايي در ميان مديران و مسئولان و وزير پيدا نمي كند و اين قصه ظلم همچنان ادامه دارد اميد كه يا صاحب عصر بيدادمان بستاند يا همت ما شما بيدارشان بنمايد
حسن
بی کس و کار
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بیا ک مردم ب تو نیاز دارند
محسن روزبان
Romania
باسلام واحترام ،ضمن تشکر از پرداختن به این موضوع لازم دانستم مطلبی رو گوش زد کنم که شما حد اکثر دریافتی به همراه پاداش و عیدی یک کارمند قراردادموقت رو ذکر کردید که در طول سال به یک یا دو بار میرسد ومابقی سال مثلا خود بنده با سه حق اولاد وبین شصت ساعت اضافه کاری به یک و پانصد می رسد و لی نیرو های محترم رسمی با کسورات از جمله صندوقها کسر وام هایشان حداقل چهار میلیون دریافتی دارن در ضمن مبلغ نفت کار ماهی ششصد تا هشتصد هزار تومان است نه هر سه ماه پانصد تومان در ضمن در زمان پاداش نیز پاداش نیرو های رسمی باتوجه به پایه حقوق است و برای قراردادی ها مبلغ مشخصی که با کسر مالیات پرداخت می شود وهزاران تبعیض دیگر.....
پخش نفت
Iran, Islamic Republic of
عزیزان کاری با بن کارت و....ندارم
فقط در جایی که حقوق یه کارمند قرارداد مدت موقت اصلا قابل مقایسه با یه کارمند رسمی نیست
درحالیکه کار عملیاتی و سخت رو دوش نیروهای قراردادی هست...
این انصاف نیست...
توکلت علی الله
قرارداد موقت
ممنون از عصر نفت که شفاف این بی عدالتی رو به دید عموم گذاشت. همینطور که در کامنت ها هم میشه متوجه شد از تنگ نظری نیروهای رسمی هست که تا الان این نیروهای قراردادی زحمت کش تبدیل وضعیت که نشدن هیچ حقوقشان هم یکسان سازی نشده. جالب هست بدونید داخل یک منطقه جغرافیایی با شرایط یکسان اب و هوایی نیروی رسمی ایتم بدی اب وهوا میگیره ولی قراردادی خیر. آیا اب و هوا تاثیر متفاوت روی انسانها داره؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از نظر آقایون زنگنه و نوبخت و مخصوصا کلید دارشون داره برادر داره
طرفدار عدالت
ببین جوجه شرکتی رسمی اون موقع که تو داشتی زیر کولر با اب پرتغال واسه ازمون ارشد و نفت میخوندی که متاسفانه رسمی شدی خیلی از این نیروهای قراردادی تو گرمای جنوب هلاک شدند و متاسفانه فرصت نکردند واسه ازمون اماده بشند.تجربه کاری و اداری یه چیزه تست و ازمون چیز دیگه. پس زیاد بخودت غره نشو کوچولو. از لحن صحبتهای این شرکتیهای رسمی مشخصه که تازه استخدام هستن چون رسمیهای قدیمی اینجوری گستاخ نیستند
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه نیروهای رسمی که آزمون آزمون میکنن.به خداوندی خدا قسم جایی که من کار میکنم فقط یکی از نیروی رسمی با آزمون وارد سیستم شده.وگرنه بقیه اصلا نمیدونن آزمون با چه کدوم ز نوشته میشه
نیروی مازاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
دوستان چند سال پیش ما یه پارتی داشتیم تو نفت که داداشم رو برد سر کار با مدرک فوق دیپلم بهداشت و من اون زمان هنوز دانشجو بودم متاسفانه و سربازی هم نرفته بودم بعدش این آشنای ما سال ۸۸ اسم داداشم رو تو قبولیای آزمون شرکت نفت گذاشت و مصاحبه و بقیه مراحلم کمکش کرد و الان خدا رو شکر نیروی رسمی هست متاسفانه تا من درسمو تموم کردم و خدمت بعدش این فامیلمونم بازنشسته شد و من بیچاره شدم حالا بجان یدونه دخترم قسم من شدم نیروی مازاد و اون داداش گلمم شده نخبه وزارت نفت و حالا من با فوق لیسانس دانشگاه دولتی و داداشم با لیسانس علمی کاربردی
فقطم کاش یکی بیادو وضعیت زندگیشو ببینه که هزار ماشالا هم سهامدار بورسه و زمین و مسکن و هم الان رییس واحده.
یا علی.
حسین
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگر نیروهای قرارداد مدت موقت نباشند دست نیروهای رسمی رو می شود چون قطعا توان و عرضه کار کردن را ندارند اینو هم ثابت میکنم و هم اونایی که توی کشور اسلامی ایران زمین تفاوت حقوق و کار بین رسمی و مدت موقت را نمی دانند از طریق رسانه ها به همه اعلام میکنم تا نا عدالتی ها در وزارت نفت و شرکت گاز برای همه ملت عزیز کشور مان مشخص گردد. واین کار به خواست خدا روزی به سرانجام خواهد رسید یا علی .
نیروی مازاد
Iran, Islamic Republic of
بحول و قوه الهی ما بچه های قرارداد مستقیم و شرکتی هر کدوممون باید در حد توانمون و از هر طریقی که امکانش هست یک رسانه بشیم و این از خدا بیخبران رو رسوا کنیم و کاخ ظلمتشون رو که چون طاغوتیانند در هم شکنیم.
خدا وکیلی هر کسی در مورد حقوقهای نجومی این رسمیهای وزارت نفت روشنگری نکنه فردای قیامت باید پاسخگوی خون شهیدان و امام باشه چون این حق مردم مظلوم ایرانه که دارن تو حلق یه مشت مفت خور میریزنش.
امین
Romania
با سلام خدمت همه برادران عزیز
این دوست عزیز ما که اسمش را گذاشته شعبون ...، باید خدمتش عرض کنم که واقعا اسم با مسمی و برازنده ای برای خودت انتخاب کردی . شعبون هم در زمان خودش بدون اینکه فکر بکنه قداره می کشید . آخه عزیز من تو هنوز فرق قرارداد موقت و ،معین را نمی دوتی چطور اسمت رو یک شرکت نفتی گذاشتی . سرکارت هم این جوری کارشناسی می کنی . اگه 10 تا مثل نو تو نفت باشه باید فاتحه نفت رو خوند . گند زدی داداش . گند زدی دیگه . دیگه بدون تفکر اظهار نظر نکن .
امین
Iran, Islamic Republic of
با سلام
برادران رسمی ، ما که ناراحت نیستیم شما در رفاه باشید . اصلا من میگم شرکت نفت ارثیه پدری شما . حقوقهای کلان و امکانات رفاهی هم نوش جانتون . ولی خداوکیلی یه سوزن به خودتون بزنید یه جوالدوز هم به مردم .
من با 23 سال سابقه و داشتن مدرک تحصیلی از یکی از بهترین دانشگاههای ایران و داشتن 2 فرزند و خانه مستاجری باید دریافتی ام 1800 باشه . بینی و بین الله شما با این دریافتی می تونید 10 روز هم دوام بیارید . اگر تونستید من دهنم را گل میگیرم . خدا وند هیچ مردی را شرمنده خانواده اش نکنه . بردن یک مسافرت و حتی یه رستوران به دل بچه هام مونده . خدایا همه ما را به راه راست هدایت کند .
منظری
Iran, Islamic Republic of
آخه تا کی میخاین بین پرسنل قراردادی و رسمیها تبعیض قایل بشی زنگنه ؟ خدا از تو نمیگذره و باید جون دادنت رو همه صنعت نفتیها ببینن. به چند تا از اطرافیانت نگاه نکن که به به چه چه میکنن به دور تر ها نگاه کن که چه لعنت و فحاشی میکنن ، بی انگیزگی موج میزنه همه دارن دزدی میکنن و دیگه زنگنه رو ریاست اون رو نمیخان دروغگو پست فطرت
Iran, Islamic Republic of
حقوق توالت شور رسمی درنفت ۶تا۷میلیون تومان است .و کارمند قراردادی یک میلیون وپانصد هزارتومن . توالت شوری که پررو وبیتربیت وپرمدعا ست و مثل گداهاهای خیابانی رفتارمیکند.
عدالت خواه
Iran, Islamic Republic of
از این رسمی هایی که نخبه هستند هم بگین که باپارتی جذب شدندوچقدر ادعا شون میشه وزیر نفت در مجلس شورای اسلامی گفته از2500نفر نخبه جذب شده 7نفر واقعا" نخبه هستند-
نیما نفت
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین ظلم در حق قراردای ها انجام میگیره چون 11 ماه سال کارگر هستن ولی موقع پاداش و سنوات کارمند تلقی میشوند..آخر ما نفهمیدیم کارگریم یا کارمند
رضا
Iran, Islamic Republic of
قرداد موقت که شرکت نفت لطف کردن در اختیار ما گذاشت در اصل یه مارک بنز چسبوند( کارمند بدون .نفت کار.بلیط هواپیما.منزل.خدمات رفاهی.خدمات درمانی.سختی کار.آب و هوا . وام.و و و و و ) ولی قطعات کاملا پیکان ( تامین اجتمایی . پاداش عید کارمندی . قرارداد سفید امضا کاملا یک طرفه . کار کشیدن از نفردر حد بوندس‌لیگا . حقوق بخور و نمیر .شماره پرسنلی جهت دل خوشی .و و و و و هزاران مشکل دیگه ) دوستان عزیز اگه شما با آزمون اومدید ما هم با آرزو اومدیم فرقش یه امتحان هست ولی مهم تر از همه اینکه همون اجزا بدن که شما دارید ماهم داریم همون مشکلات که شما دارید ما هم داریم همون زن و بچه که دارید ما هم داریم فقط شما یه امنیت شغلی دارید که اونم جناب وزیر در آینده نه چندان دور براتون سورپرایزداره که ما نداریم متشکر
Iran, Islamic Republic of
انبار نفت کرمان رو فروختن رفت و نیروهای رسمس شو بزور دراوردن و بقیه زیر نظر پیمانکار.نفت دیگه رفت.
بلاتکلیف
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه دوستان رسمی و قراردادی؛
ای صحبتهایی که دوستان قراردادی کردند مثل اینکه برای دوستان رسمی سوء تفاهم پیش اومده. آره واقعا قراردادیا حق دارند بحث نفت کارت نیست . من با 12 سال سابقه کار و مدرک کارشناسی ارشد حقوقم یک چهارم یه رسمی با مدرک بیسوادی است بعدش هم خیلی در حق ما بی انصافی میشه که ما هم تجربه کاری و هم مدرک مورد نیاز رو داریم اونوقت میان از طریق آزمون استخدام میکنن
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
این گزارش کاملا واقعی می باشداین رقم ها ی که نوشتن میانگینه من خودم نفتی هستم ولی رسمی نیستم بعضی از دوستانم نفت کارتشان بیش از یک میلیون شارژ می شود و در خصوص پاداش به همه پیمانکاری وقرار دادی با هر شغلی وسمتی حدود 800 دادن ولی رسمی ها تا 3.5 میلیون دادن اینها واقعیت داره و دروغ نیست
جواد کارمندرسمی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه همکاران زحمتکش ولی خدایش همکاران رسمی چطور وجدانتون قبول میکنه این حرفا را بزنید طوری دم از آزمون میزنید که...سهمیه وسفارشات مصاحبه خودتون هم یادتون نره ولی از اینا بگذریم خدایش حق نیروهای قراردادی داره ضایع میشه کارشون مطممئن باش اگه از نیروی رسمی بیشتر نباشه کمتر نیست حقشونه از همه امکانات استفاده کنن چون واقعا 90درصدشون نیروهای کارآمد وکاربلدی هستن حالا به هرشکل که اومدن سرکار باید ظلم بهشون بشه فقط یه لحظه خودتو برادرتو بذار جای اونا ما باید ظلم ستیز باشیم وحامی مظلوم درآخر امیدوارم واز خدامیخوام هرچه زودتر به حقشون برسن
پوریا
Iran, Islamic Republic of
این اراجیف چیه مینویسین وقتی خبر ندارین، شما لاقل به عنوان یه خبرگزاری باید یکم بررسی کنین بعد به خودتون اجازه بدین اینارو بنویسیم. خجالت داره باور کنین
Iran, Islamic Republic of
اراجیف اون که همکتخصصیهاران رسمی در ساختمانهای مرکزی وزارت نفت مدعیشند.با لابی خودتون رو تو قانون مجزا کردید که همه جا متفاوت باشید. بی انصافاقراردادیها رو هم دریابید.
حسنوند
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بنده با سابقه چهار سال و اندی با مدرک لیسانس حقوقی برابر 1350 هزار تومان میگیرم اون هم اگه رئیس مون عشقش بکشه اضافه کاری که حق خودمونه رو درست بده، در صورتی که افرادی هستند در مجموعه ما به هر عنوانی مثل خانواده شهدا، ایثارگران و....رسمی شده اند با مدرک دیپلم و کارایی در حد صفر،بله واقعاً صفر حقوقی حدود 6500 هزار تومان میگیرند باز بگید عدالت عدالت
واقعاً عدالت کیلویی چند
امثال من چطوری میتونن ازدواج کنن چطوری میتونن شکم زن و بچه نداشته شون رو سیر کنن حاضرم فیش حقوقی خودم رو هم بذارم همه ببینن
عادل
Spain
رسمی قدیمی
رسمی های قدیمی و زحمت کش و کار بلد هیچ وقت در مقابل پیمانکاری ها و قراردادی ها این جور نا جوانمردانه صحبت نمی کنند،اتفاقا این رسمی هایی هستند که بیست درصدشان ، نبودشان در شرکت از بودنشان منفعت بیشتری برای شرکت دارد ،بی سواد ،بی کار، رانتی و،،،،،،پول مفت میگیرند و می ترسند که اگر قراردادی ها رسمی شوند جای آنها را بگیرند.والا هشتاد درصد رسمی ها بخصوص قدیمی تر ها کارآیی دارند و زحمت میکشند و تنگ نظر نیستند و از رسمی شدن بقیه هم ترسی ندارند.اصلا معنی ندارد یک شرکت ده رقم استخدام داشته باشد.همه این کارها غیر قانونی است من شخصا شاهد بوده ام یک نفر پیمانکاری لیسانس در یک اطاق با یک نفر رسمی دیپلم قلابی همکار بوده به اندازه حداقل دو نفر کارمند کارا زحمت میکشیده و یک پنجم اون رسمی آویزان و سر بار اداره ،عابدی نداشته و همه مسئولان هم این مطلب را میدانند و سکوت میکنند تا یک روز شاهد بلوایی در این مورد باشیم.بهترین کار آن است که آن بیست درصد آویزان به تدریج مرخص شوند و پیمانکاری ها و قراردادی های کارآمد بمرور و با اولویت کارآیی و صداقت و دلسوزی به تدریج رسمی شوند
سلام
سلام خدمت همه دوستان من یک نیروی رسمی هستم.
واقعا در عجبم که چرا باید همچین اظهارنظر های بشود برای نیروهای قرار داد موقت مثلا ما مسلمانیم.
در دین یهود اگر کسی از نظر مالی و قدرت در سطح پایین تری باشد بقیه انقدر ان فرد را بالا می کشند تا در سطح خود یا حتی ببالاتر از خودش شوند حالا ما مسلمانیم و در کشور اسلامی زندگی می کنیم باید برای هم فرق بزاریم همه باید از این نعمت برخوردار شوند فرقی نیست به خدا چطور این نیروها باید جلو زن وبچه ها شون شرمنده بشن وو حتی نیروهای پیمانکار....
ابی
Romania
درود بر شما برادر گرامی بخدا داعش از این بالا دستی های ما بهتره اینم از عدالتشون دیگه قضاوت با خود شما
نیروی قرار داد مستقیم شرکت گاز
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خیلی دنیای بدی شده طرف نیروی رسمی هستش بعد از ما امده سر کار ماهی 4 میلیون میگیره گاز کارت هم داره پیکاب اداره هم سواره بنزین اداره هم استفاده میکنه درمان هم رایگان چون دفترچه نفتی هستش
ولی نیروهای قرارداد مستقیم بدبخت با 14 سال یابقه مدرک لیسانس
ماهی 1300 میلیون تامین اجتماعی گاز کارت 1200000 هزار تومان
همه هزینه ها هم بر دوش خودمون
حالا کیه قضاوت کنه
بخدا کسی جوابگو نبست
هیچ کس
اقای زنگه چرا این همه تبعیض چرا
باید فرق نیروی رسمی با نیروی قرارداد مستقیم که بیشتر کار کرده این همه فرق باشه
فریدون
Russian Federation
باسلام .خداوکیلی شمانیروهای قراردادموقت فقط میخواستید که پیمانکاربالای سرتان نباشد!من خودم نیروی ارکان ثالثم وخیلی خوب میدونم ارکان ثالث یعنی چی/حالا شماچطورنمیدانیدقراردادموقت یعنی چه؟؟آقایان وخانمها اگردرهنگام گزینش برای ورود به جمع کارکنان شرکت بفهمندکه شرکت ومسئولین شرکتی رابراحتی زیرسؤال وبه اوتهمت میزنیم آیاآن شرکت چنین نیروئی رامبپذیرد؟؟!!!؟ حالا منتظرباشیدتا بااین همه مشکل درست کردن برای مسئولین تأییدشوید مطنئن باشید شماعزیزان چهل وپنج هزارنفر درمقابل چندمیلیون نیروئی که بتازگی سابقه ی آنها به ده سال رسید وجوان هم هستند زیادنیستید!!اگربه نرمی وباانتخاب وکیل بدون سروصدای رسانه ای خواسته داشتید بگوئیدنه اینجوردادوبیداد!!/دیگه فکرنکنم مسئولین شماراتأییدصلاحییت کنند!//
احسان
Iran, Islamic Republic of
اقای ارکان ثالث تا افراد با دل وجراتی مثل شما هست هیچ مشکلی برای قرار دادیها نمی افته
Ferey soon amiri
Russian Federation
بخداازوقتی این نیروهای قرادادمستقیم اومدند همه ما جرأت کردیم که ازحقمون دفاع کنیم چون بدون ترس ازبریده شدن نون زن وبچه هاشوندهمه چی به مسئولین میگن
قراردادمستقیم
Iran, Islamic Republic of
انسانم آرزوست
دادش رسمی اگه من نباشم تو هم نیستی چون توانایی انجام کاری را نداری
جوان
Iran, Islamic Republic of
بنازم..
سید حامد حسینی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
باید این مهم رو هم نوشت که ما نیروهای قراردادی مدت موقت عیدی پایان سال رو کارمندی دریافت می کنیم که طبق قرار داد باید طبق قانون کار و تامین اجتماعی پرداخت گردد که دوبرابرپایه حقوق هست.
وبرعکس ان پاداش بهره وری که هر 6 ماه پرداخت میشه کارمندی دریافت نمی کنیم و کارگری پرداخت می شد
مهندس احمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا انصاف نیست من یک مهندس هستم و دریکی از پتروشیمی های ماهشهر کار میکنم حقوق من باید دو ملیون باشه چون قرارداد تامین اجتماعی هستم و پرسنل نفت 14ملیون تومن باید باشه و مزایای دیگر همچون کارانه و بن کارت و پرواز و .... داشته باشند ولی چون ما نیروی قرارداد تامین اجتماعی هستیم نباید داشته باشیم آخه تا چه حد تبیض باید باشه؟ امیدوارم دولت طرح رو به اجرا دربیاره
نیروی بیچاره قرارداد مستقیم شرکت گاز
Iran, Islamic Republic of
واقعا این پیامها که دوستان نوشته اند کی هست بخواند یا حتی به انها نگا کند چه برسد به رسیدیگی وردد دل نیروها؟
واقعا پیامها یا مشکلات رو میخونه؟
اقای زنگه میخونه؟
راستی وزارت نفت رئیس منابع انسانی داره؟
کیه ؟
اقای سلحشور یه مدتی بود الان کیه؟
اصلا کسی هستش؟
ان هم میخونه؟
من که چشام اب نمیخوره کسی بخونه
بهبود
Satellite Provider
باسلام.اکثر مطالب دوستان را خوندم و چند نکته رو باید بگم.اول اینکه ما باید مطالبه حقوق از دست رفته خودمونو بکنیم و نه مقایسه و اصرار به زیاد بودن حقوق رسمیها چون همونطور ک جذب نیروهای بیسواد به بدنه دولت با پارتی بازی بوده به همان نسبت هم ما نیروهای قراردادی ادمهای بیسوادی ک واقعا لایق قراردادی بودن نیستند،کم نداریم.این یک واقعیته و باید پذیرفت.دوم اینکه در همه ارگانها منجمله اموزش وپرورش و سایر ادارات نیروها را بعد از پنج سال استخدام قراردای میکنند و چیز عجیبی نیست ک الان برای ما سخت شده و نیروهای رسمی فشارشان کم و زیاد میشه!!چون حق ماست.سوم اینکه الان مثل قدیم نیست ک هر سه ماه یک ازمون برگذار بشه و از شانس بد از زمانی ک ما امدیم شاید یک ازمون و با سیل عظیم داوطلب بیکار روبرو شدیم ک قبولی حین کار واقعا میسر نبود.بی ثباتی مملکت باعث سردرگمی همه ما نیروهای ظلم دیده قرارداد موقت شده و ما مقصر نبودیم ک الان نیروی رسمی دید از بالا نظاره گر ما باشند.من نیروی قرارداد موقت با مدرک فوق لیسانس شش سال پیش با ده سال سابقه هستم دوست رسمی.
بلاتکلیف
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اول که از صحبتهای توهین آمیز بعضی از دوستان رسمی مشخصه که سابقه کاریشون پایینه، بعدش باید بگم که میانگین سابقه کارکنان قرارداد مستقیم لااقل در شرکت پایانه های خارگ بیش از 13 سال است واز نظر تجربه کاری از بسیاری از دوستان رسمی بالاترند.
امیر
Iran, Islamic Republic of
اقای نیروی رسمی من که قراردادی هستم امتحان ندادم ولی مدرک وسوادم حداقل دوبرابر تو هست نه دانشگاه ازاد بلکه تو بهترین دانشگاه .من متولدا1351 هستم ووقتی کلاس دوم راهنمایی بودم تو ماووت عراق چندتا ترکش به بدنم خورد .اگر نبود خون شهدای عزیز. نه نفتی بود نه نفت کارتی ونه مسئولیت شما .امروز باید کشور رابسازیم خواهش میکنم کمتر فک بزن ودهانت را ببند .
یک مرد
Iran, Islamic Republic of
باسلام. برادران رسمی و قراردادی باهم دعوا نکنید لطفا. من یک قراردادی هستم. در این مدت خدمت 12 ساله در نفت همه کاری کردم از بنایی و جوشکاری و مکانیکی گرفته تا تهیه شرح نیاز پروژه و مستندات و درخواست مالی و کار با انواع اقسام نرم افزارهای کنترل پروژه. سوالم اینجاست که زحمات امسال بنده در این سالها اندازه یه ازمون برای نفت ارزش نداره؟ بخدا شده به جای یه کارگروه تو ادارمون کار میکنم. شاهدم که خیلی از برادرای رسمی دست به سیاه و سفید هم نمی زنن. به نظر شما این انصافه؟
Romania
این که عادیه در نفت کل کشور
جوان
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان. من چند ساله که به صورت قراردادی بدون بیمه! بدون حقوق منظم ماهیانه و بدون عدالت و با مدرک فوق لیسانس نخبه!! در شرکت نفت کار میکنم و همه این بی عدالتی ها را به چشم دیده م. به خدا قسم اگر این وضعیت بیکاری نبود لحظه ای این جو آلوده را تحمل نمیکردم... اللهم عجل لولیک الفرج
فف
Iran, Islamic Republic of
13ساله با وجود فرزند معلول شدید در شرکت نفت مشهد کار میکنم.حداقل حقوق قانون کار را میدهند.بیشترین فشار کار بر روی ما پرسنل بارگیری هستش.
نیروی رسمی از همدان
Romania
هر نفتکشی رو 10.000 تومن تا 100.000 تومن میگیری بار اضافه بزنی.کاش منم مث شما قراردادی بودم.
حسن
Russian Federation
حرام خواري طريقه توست
كه با هزاران امكانانات اعم از
گريد ورتبه
سمت و انتصاب
خدمات درماني
خدماتي رفاهي و فرهنگي
منزلگاه و تفرجگاههاي زمستانه و تابستانه
استخر و باشگاه غذا
وام هاي كلان
پاداش هاي آنچناني
نت كارت و گاز كارت
حق مسئوليت و حقوقهاي چند برابر افرادي كه بيش از شما زحمت مي كشند
خانه سازماني و كلاسهاي آموزشي مختلف
و غيره وغيره و غيره
هنوز چشم به چنر غاز نيروهاي غير رسمي داري
البته همه رسمي ها اينگونه نيستند و اين رفتار بيشتر از ناپختگاني است كه طي سنوات اخير به واسطه فرزند كاركنان بودن و پسر ايكس و واي بودن جذب شده اند
وگرنه پختگانه با شرافتي كه من مي شناسم مايه حرمت و مباهات نفت هستند كه چند نفري كه در اين سايت نظراتي مشابه نظر شما داده اند شمول نمي گردند
Iran, Islamic Republic of
همدانی رسمی بیمعرفت
قرارداد موقت
Romania
نیروهای رسمی،اکثریت تخصص نفتی ندارند،قدیمیها چرا.ولی نیروهای جذب شده در ده سال اخیر فرق بین پیچ و مهره رو نمیدونند
پرسنل زحمتکش قراردا موقت منطقه قم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خدمت تمامی پرسنل شرکت نقت اعم از قرارد موقت و رسمی که درکنارهم برای چرخیدن اقتصاد این آب و خاک فعالیت میکنیم.
باتوجه به این که پدران ما برای رسیدن به عدالت اجتماعی و حکومت اسلامی شاه را از مملکت بیرون راندن چرا هنوز هم باید شرایط گذشته در مملکتی که امام (ره) فرمودند که من خادم مردم هستم به این صورت فاصله طبقاتی و تبعیض اجتماعی صورت گیرد.
ایادرست است خون شهیدانی این گونه پایمال شودچرا که باید یکی حقوق 7 میلیون بگیرد یک مهندس باید دراینجا یک میلیون و پانصد با 10سال سابقه حقوق بگیرد ایا درست هست چرا که با حترام زیاد برای همکاران رسمی برخی از انها حتی ازبیکاری جدول حل میکن تا زمان را بگذرانند ایا رهبر خبر دارداز وضعیت ما که بردگی میکنیم.
حرف آخر..... فقط ظهور آقا امام زمان که به قول کارمندا ما سیاه پوستها که بردگی میکشیم برسد
علی
Romania
باسلام خدمت همکاران گرامی .دوستان رسمی فک میکنن شرکت نفت ارثیه اوناست وهیچکس حق استفاده از نفت رو نداره .میخوان نیرو جذب بکنن شما میگید حق بچه ماست بیادسرکار مازحمت کشیدیم.میخوان بن بدن میگید سهم ماست میخوان کوفت بدن میگین سهم ماست ولی موقع کارکردن میگید بگوبه نیروی قراردادی انجام بده .دوستان مانمیگیم چرا همه به شما میدن میگیم نوش جونتون هرچی میگیرید حلالتون ولی بحث سرتبعیضه میگیم به ماهم بدید میگیم تکلیف ماروهم روشن کنن .اصلاشماراست میگیدماباپارتی اومدیم یعنی بعد20 سال حق مانیست رسمی بشیم ؟یعنی ماجزاین مملکت نیستیم؟چرااینقدرخودخواه چرااینقدرحسود ؟اخه اگه مارسمی بشیم چیزی ازشما کم میشه ؟خودتونواصلاح کنیدبرادران رسمی .ازعذاب خدابترسید.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
با سلام . یک زمانی هر کسی وارد سیستم میشد استخدام رسمی میشد الان این طوری شده . لطفا نیروهای شرکتی جبهه نگیرند . بعضی از دوستان شرکتی از دادن یه امتیاز ساده به نیروهای قراردادی ناراحت میشن . طرز رفتارشون با ما مثل انگلیسیا با ایرانیا تو زمان طاغوته. بابا ما هم هموطنتونیم . بخدا داریم با سیلی صورتمونو سرخ میکنیم . ما هم زن داریم بچه داریم .
حسین
Russian Federation
با سلام
جناب آقای وزیر در خصوص پاسخ گلایه های نیروه های انسانی . نیروهای مدت موقت را به عنوان سربازان خط مقدم یاد کرد وگفت یکی از دغدغه های ایشون میباشد چرا پس از گذشت چهار سال تا کنون کاری انجام نگرفته ؟
م.ج
Iran, Islamic Republic of
اقای زنگنه این خصوصی سازی شدنهاشامل فرزندان خود شما هم میشود
شرکت نفت فلات قاره
Iran, Islamic Republic of
در شرکت نفت فلات قاره تبعیض بیداد میکنه و تفاوت حقوقی بسیار بسیار فاحش میباشد و قانون برده داری حکمفرماست،به نیروهای قراردادی بی احترامی می شود و به شخصیت و شعور قرارداد یها توهین میشود و رسمیها حکومت میکنند و استراحت و کارها را قراردادیها
وحید
Iran, Islamic Republic of
در کدام قسمت از زیر مجموعه های وزارت نفت خارج از این موضوع حقیقت داره؟؟؟؟؟؟؟؟همه میدونن رسمیها فقط روزنامه و اینترنت و لاین و تلگرام و اینستاو.........................................و ماهی 7.000.000 حقوق و کارو بدبختی و استرس برای قراردادیها با ماهی 900.000 تومن پایه
Iran, Islamic Republic of
20
Iran, Islamic Republic of
اقاوضعیت ما که مشخص شد نیروی قراردادیم بعد 18 سال سابقه کار گفتن جایگاه رو فروختیم اخراج اینم عدالت دیگه چی بگم به کی بگم
علی
با سلام خدمت دوستان عزیز
کسی خبر از اوضاع نیروهای ارکان ثالث نداره
کی تبدیل وضعیت میشن?
سپهر
Iran, Islamic Republic of
واقعا طمع افراد بالا دستی و حسادت همکاران رسمی تو شرکت های خصوصی نفت بیداد میکنه،همشونم دم از عدالت و انصافو دین و پیغمبر میزنن بخدا،خدا خودش کمک کنه
هموطن
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه همکاران عزیز وزحمت کش من یک نیروی رسمی هستم که از نزدیک شاهد زحمات نیرو های قرار دادی وپیمانکاری هستم من یکی ارزو میکنم که همه دوستان قرار دادی وپیمانکاری صنعت نفت تبدیل وضعیت بشن
وحید
Iran, Islamic Republic of
سلام.بخدا رسمی نیستی.من با یکی از نیروهای رسمی همه کار و خلافی کردم(بیرون از اداره )و دنیایی رفیق بوذیم باهم.ولی برام بد جوری زد.هیچوقت یه رسمی با ما قراردادیها و پیمانکاریها جور نمیشه و دوست مون نمیشن.
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم.برات متاسفم که خیلی دیر فهمیدی.
حسن
Romania
حتما از اين رسميهاي جديد تنگ نظر نيستي
و از قديميهايي هستي كه ارزش تجربيات يك ماهت از صدتا فوق ليسانس نيروهاي تازه وارد و بخيل رسمي بيشتره
اگر رسمي هستي دستي باهاش اين متن رو نوشتي از دور مي بوسم
اگر رسمي نيستي نيت خيرت رو تبريك مي گم چؤن نفاق و تبعيض امروز ما تفكرت كيمياست
قراردادموقت
Iran, Islamic Republic of
من با 14سال سابقه و دوتا لیسانس تازه امسال حقوقم با همه مزایام تا 1400میره ...اما کاش همه به این درک واحد برسیم که ایران عزیز مال همهست نه یه عده خاص ..
قراردادي
نميدونم إز دروغ گفتن چه نتيجه اَي ميگيريد اولا نفت كارت برأي شما رسمي ها هر سه ماه نزديك يك و نيم ميليون شارژ ميشه مگه شما مسلمان نيستيد حالا بماند كه هزار و يك مزاياي ديگهً هم كه دارين در ضمن در هسچ كجاي دنيا اين چند گانگي در يك سيستم اداري ديده نميشه در شركت نفت نيروي رسم و پيماني و قراردادي مدت معين و قراردادي مدت موقت داريم كه جالبه قراردادي هاي مدت معين كه اگلا سوابق استخداميشون رو بروسي كنيمً نود درصد انها فرزندان كاركنان صنعت نفت هستند و ده درصد ما بقي هم به كسي يا جايي وصل هستند إز تمامي مزاياي صنعت نفت برخوردارند إز نفت كارت گرفته تا استفاده إز تسهيلات رفاهي نفت بعلاوة اينكه حتي حقوق و مزاياي اينها هم با ما مدت موقت ها حد اقل دو برابر فرقشونه اين ديگهً خيلي فاجعه هستش كاس آقاي وزير أين ها رو هم ببين اخه قراردادي قرارداديه ديگهً جه فرقي داره واقعا وضع نابساماني تو شركت نفت وجود داره
کارمند قرارداد موقت
Iran, Islamic Republic of
سلام 10 سال سابقه دارم مدرک کارشناسی داحقوقم با بقیه که دیپلم و زیر دیپلم هستند و قراردادی هستند 30 تا 40 تومن فرق داره؟؟!! چرا؟ چون قراردادیم .. هیچ کدام از مزایای یک رسمی شامل حالم نمیشه حتی باشگاه! چرا؟ کی باید تکلیفمون روشن بشه
قراردادموقت
Iran, Islamic Republic of
خیلی تفاوت هست خیلی .. من لیسانس دارم همکارم دیپلم خیاطی بعد ایشون تفاوت حقوقش با من 30 تا 40 تومنه اون هم قراردادموقته بعد این تفاوت مدرک بین رسمی ها خیلی فاحشه واقعا یکی به ما کمک کنه
البته روسا خودشون رسمی هستند وقت ندارن به ما فکر کنن بچه هاشونم که تا میان رسمی میشن
کاظم
Iran, Islamic Republic of
هیجده ساله که شاغل در اچ اس ای هستم
هرسال دمه انتخابات شورا و مجلس ریس جمهور و خبرگان دولت یادش میفته نیروهای پیمانکاری و قراردادی هم تو کشور وجود داره
بخدا گناه داریم کم گولمون بزنید
من بیست سالم بود اومدم شرکت الان چهل سالمه و موهام سفید اما حقوقم جوون مونده یک و نیم کل دریافتیمه
قراردادی گچسارن
Iran, Islamic Republic of
با 19سال سابقه،1/650/000تومان میگیرم.
جوانی ودلخوشی مارو گرفتن،طی کی باید منتظربمونیم.خدا به راه راست هدایتشون بکنه
عبدالحسین
Iran, Islamic Republic of
بسیار جالب است مشکل مربوط به سقف بازنشستگی نیروهای رسمی که باید در مجلس تعیین تکلیف میشد با پیگیریهای اقای وزیر در مدت کوتاهی حل شد اما مشکل حقوق نیروهای قرارداد مدت موقت که باید در خود وزارت نفت حل شود پنج سال است که هنوز به جای نرسیده است.بسیار به جا گفتید که وعده داده اند یعنی همه سر کاریم
حسن
Romania
امان از لابي و دادن امتياز امان
از تركمانچاي نوين و كاپيتولاسيون حاكم بين نيروهاي رسمي و غير رسمي نفت
رهبر كبير ما كجايي تا بداد ما رسي و انقلابي دگر بپا كني تا اين برده داري به پايان رسد
A
Romania
نظرات همه عزیزان روخوندم و به یک نتیجه ای رسیدم که هزاران بار رسیده بودم حتی اینجا که خبرکذبی درموردتبدیل وضعیت نوشته میشه آقایان رسمی طاقت شنیدنش راندارند خبری که اصلا درموردآنها نیست واین تنگ نظری که حتی با یک خبر تجلی پیدا میکنه درمحیط کاربسیارشدیدتراست واقعا احساس مالکانه حضرات رسمی که ازطرفی هم فکرمیکنند استعدادهایشان درصنعت نفت ایران تلف شده است چه برسراین صنعت وبه تبع آن برسر ایرانمان خواهدآورد
محمدامین
Iran, Islamic Republic of
سلام
مختصر میگویم
چرا ما نیروهای قراردادی خلاف مقررات 5 سال است به همین حالت هستیم و همگی دارای مدرک دانشگاهی میباشیم، به چه دلیل حقوق ما باید 1 میلیون تومان باشد ولی نیروهای رسمی 8 میلیون تومان حقوق بگیرند و مزایای دیگر . . . ؛ ماهم انسانیم و زن و بچه داریم.
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زنگنه وزیر محترم نفت سلام
لطفا وضعیت ما نیروهای قراردادی رو مشخص کنید.یک نیروی رسمی در نفت انگیزش به شایستگی آخر سال و گریدش میباشد و مزایایی که از خدمات رفاهی شرکت استفاده میکند ما نیروهای قراردادی با چه انگیزه ای باید کار کنیم.شما رو به خدا قسم میدم به وضعیت اسف بار ما رسیدگی کنید.باتشکر.
حسن
Iran, Islamic Republic of
بخدا ما نبروهای قرارداد موقت که تمام مراحل استخدام را بجز آزمون گذراندیم، که تقاضا داریم آزمون را نیز بگزار نمایید با حقوق ماهی 1 میلیون تومان واقعا توانایی زندگی و امرارمعاش را نداریم. زن و بچه هایمان گرسنه ان.
محسن
Iran, Islamic Republic of
✅با سلام و خسته نباشید✅
(درد دل)
حقوق من فقط تا۲۴ساعت دوام میاره بقیه روزهای ماه تاحقوق بعدی رابا۱۰۰الی ۲۰۰سرمیکنم...امایه سری هزینه های پیش بینی نشده در زندگی همه ما طبیعی هست ازجمله مریضی،میهمان یهویی،گرفتاری....این ماه بچه شیرخوارکه نه میدونه قسط چیه،نه میدونه کرایه خونه وهزارمشکلات دیگه چیه روی آورد به شیرخشک ،رفتم داروخانه هرقوطی شیرخشک ۲۹هزارتومان ازآنجاییکه دیگه جایی نبود که قرض نگرفته باشم ایندفعه سری به صندوق صدقه خونه خودم زدم بازش کردم خداراشکربدنبود رفتم براش شیرخشک گرفتم ،فکرشوبکنید به جایی رسیدم دیگه نتونستم تافرداشب صبرکنم تایارانه ها واریز بشه چون شکم گرسنه تعارف نداره ،میشه نپوشید،میشه مسافرت نرفت،میشه توخونه نشست اما نمیشه نون نخورد...اصل سخن من اینجاست فشارزندگی کاری به سرم آورده که باخیال راحت درصندوق صدقه که دوسال باتوجه به اعتقادی که داشتم مبلغی بهش اضافه میکردم اما من به این نتیجه رسیدم که ....
بخدا چاره ای نداشتم....
سقف آرزوهای من پرمیشه با۲۰میلیون وام (بامنتی که میزارم بازم حاضرم)با بازپرداخت ماهی ۵۰۰،اگراین آرزوی یک انسان با خانواده ۴نفری آرزوی بزرگی هست دیگه زنده ماندن ما چه سود؟!!!
ازطرف پرسنل پیمانکاری شرکت نفت باسابقه ۱۰سال...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای زنگنه. برعکس همه من مخاطبم شما نیستید. مخاطبم زییس محترم جمهور، آقای دکتر روحانی است.
جناب رییس جمهور گرانقدر
ای شاعر تدبیر و امید
4سال پیش به امید تحقق این شعار و تغییر وضعیت قراداد ما نیروهای ارکان ثالث و مدت موقت نفت, به حضرتعالی رای دادیم.
اما این روزها که روزهای آخر این دولت می باشد رفتاریهای آقای زنگنه باعث شده موجی عظیم از دلسردی و یاس و نومیدی از دولتتان ما فقرا را فرا بگیره. مطمئن باشید دیگر هیچکدام از این موج عظیم به دولت شما رای نخواهیم داد.
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر آقای مهندس .....بنده از پرسنل قرارداد موقت یکی از شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت جنابعالی میباشم!برادر گرامی پیشنهادی دارم که اگر آنرا عملی نمایید مطمئناً به مشکلات معیشتی پرسنل فقیر و تهیدست قراردادمستقیم پایان خواهید داد.پیشنهاد بنده این است که اینجانب حقوق یک ماه خویش را که با توجه به وضعیت شغلی ام ماهانه یک میلیون پانصد هزار تومان (با دارا بودن یک فرزند و اضافه کاری کامل میباشد)تقدیم جنابعالی نمایم تا تجربه کنید که گذران زندگی و سایر مسایل مرتبط با معیشت یک خانواده سه نفره چگونه با این مبلغ ناچیز تا سی روز دوام می آورد.آقای وزیر آیا تا بحال عرق سرد شرمندگی را بدلیل عدم توان
مالی برای خرید یک کیلو انار شب چله برای فرزند خردسال خود روی پیشانی حس کرده اید..
Iran, Islamic Republic of
گل گفتي برادر .
رسمی قراردادی
Romania
با سلام.تمام نظرات سروران گرامی من رو به یاد داستانی انداخت که آخرش به خلایق هر چه لایق میرسه.
عزیزانم رسمی و قراردادی ی بحث ایجاد و اجرای قانون صحیح ی بحثه.
هم رسمی خوب داریم هم قراردادی خوب و البته بد اونها هم داریم.
در ممالک کفر کارمند رو بر اساس توانایی انتخاب میکنند و بر اساس نوع کار و مسولیت حقوق میدن.
یادمون باشه اونجا سواد کاری مهمه نه مدرک دانشگاهی.
بزرگواران قراردادی برای گرفتن حق رسمی ها رو ملاک نذارند.
قانون رو ملاک بذارن.
مثل ادمهای کوتاه فکر به جون هم نیوفتیم.دنبال اصلاح قانون کار باشیم.
همه حق دارن زندگی در رفاه داشته باشن.
از این به جون هم افتادن نتیجه ای حاصل نمیشود.
موفق و شاد باشید
دین دار
Iran, Islamic Republic of
بابا باز به وهاب که دین ندارند اینها میگند الله اکبر یعنی همه در برابر دین خدا یکسانند ولی اینها دیر آمدهاند با پارتی وهمه را در دست گرفتند اینجانب 26سال است کار می کنم وقرار دادی هستم حتی نمی توانم از خمات درمانی استفاده کنم آیا این دین وعدل علی است یا علی مولا
افشين
Iran, Islamic Republic of
سلام
مشكلات حل خواهد شد.لطفا آرام باشيد.
والسلام
کارگر با افتخار
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا..با سلام و عرض ادب به همکلران محترم عزیز رسمی.قراردادی و پیمانکاری که همه از سفره پربرکت شرکت نفت استفاده میکنیم. به نظر من اختلاف سلیقه های که وجود دارد به شکلی ما ما کارکنان در آن بی تقصیر هستیم..همکاران محترم رسمی هم سختی ها و گزینش های مخصوص خود را گذرانده و برای ما قابل احترام و ارزش هستند..از سوی دیگر باید تشکر ویژه ای از دولت آقای دکتر احمدی نژاد داشته باشم که تلاشهای ویژه ای در مورد بحث تبدیل وضعیت داشتند که هیچکس یادی از ایشان نکرد..در مورد همکاران قراردادی هم عرض کنم که ناشکری نکنند چرا که آنها هنوز یک پله از ما کارگران جلو هستند چرا که حداقل حقوق آنها دقیقا 30 واریز شده بعضا از صندوقهای بدون سود داخلی استفاده میکنند و..ولی کمی هم به درد دل ما کارگران گوش کنید ممنون میشویم...دقیقا پشت یه میر کار انجام بدهی..دقیقا یک کار..مدرک تحصیلی شما هم در حد فوق لیسانس باشد ولی همکار محترم کناری شما نه دغدغه حقوق دارد چرا که طرف قرارداد مستقیم هست...ولی ما باید دهم به دهم با هزار ترس و دلهره حقوق داشته باشیم..شرکت نفت اگر مریض شویم ما کارگران را بهداری قبول نمیکند ولی همکار قرارداد موقت را چرا..اضافه کار ماهیانه ثابت 60 ساعت دارند ولی ما پیمانکاریها خیر.باید سرویس ما از سرویس قراردادی ها جدا باشند..ولی جالب است که دقیقا یه کار مشابه و پشت بک میز هم هستیم..جالبتر اینکه مدرکت در آن مجموعه هم از همه بالاتر باشد..ولی اشکال از کجاست..به نظر من کار باید ریشه ای حل شود همکارانی که بصورت آزمون وارد سبستم میشوند که مشکلی ندارند.کسانی که به شکل کارگر وارد میشوند بعد از چند سال با داشتن شرایطی به قراردادی تبدیل شوند و قراردادی ها نبز پس از چند سال با شرابط دیگری رسمی شوند نه اینکه وضعیتی باشد که همه نیروها اعم لز رسمی .قراردادی و پیمانی با هم دشمن شده اند در حالی که هیچیک گناهی هم ندارند پس بیایم با هم هم صدا باشیم تا کار ریشه ای حل و فصل شود..در اینصورت هم نیرو روحیه کاری بالا دارد و هم امید به آینده و این آرامش در بهره وری تولید هم ااثر گذار خواهد بود.ولی با توهین به همدیگر گره ای باز نخواهد شد..ارادتمند شما محمدی از دالان
فراز
Russian Federation
دوباره تبلیغات شروع شد . برای 4 سال دیگر تنفس دروغین. آقا بسته دیگه.
Iran, Islamic Republic of
همکارهای قراردادی عزیز ازقدیم گفتن کارکردن خروخوردن یابو
Gas co
Romania
من قصد بی احترامی به کسی رو ندارم فقط میخوام در جواب دوستمون بگم که هیچکس مادرزاد,فنی وکاربلد نبوده,سابقه و تجربه,میشه ی کارگر یا کارمند خوب....پس نفرمایید که اشنای پیمانکار بودید که قرار دادی شدی,نه برادر من همه ما زحمت کشیدیم و عرق ریختیم تا به اینجا که حقمون خیلی بیشتر از ایناست رسیدیم.جسارت نباشه,زمانی که همکار رسمی که بالا دست منه اوردن,از پشت میز خمیر گیر نونوایی اوردنش,و الانم ی چیزو خوب بلده خمیر کردن دیگرونو,بدون ی کلاس سواد حسابی.ووووو.پس خواهشن نفرمایید برادر بزرگوار من..
رضا
Iran, Islamic Republic of
من شرکت نفتی نیستم، ولی به نظرم نیروهای رسمیتون باید برن فکر آخرتشون و این پولهای غیرحلال بکنند انسانیت حکم می کنه اگه من رسمی هستم من از حقوق همکار قراردادیم که از قضا هم اتاقیم هست یا کار مشابه من ولی با حقوق بسیار کمتر از من داره حمایت کنم وگرنه مطم ءن باشید شما هم مثل مسءولین عزیز اگه آخرتی باشد برای اینکه از حق مظلوم حمایت نکردید و به حال مسلمانی بی توجه بودید بازخواست خواهید شد و آنجا شفاعتی برای شما نیست. متاسفم
صديق
Iran, Islamic Republic of
كانال كاركنان مدت موقت نفت
صديق
Iran, Islamic Republic of
https://t.me/gharardadi_naft_ir
كانال تگرامي مدت موقت ها
مریم
هرچی نوشته شده حقیقته محض ...تبعیض تاکی..با۱۰سال سابقه مدرک حقوق قضایی .دریافتی۱۴۰۰ انصافه.....
Iran, Islamic Republic of
سلام اگه خصوصی سازی بشه 100%بنفع همه است چرا که همه بر اساس لیاقت حقوق میگیرن دزدی رشوه کثافت کاری کمتر میشه با تشکر
خرم آبادی
Iran, Islamic Republic of
سال 96 رای به دکتر احمدی نژاد
درسته نمیاد ولی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قرار داد مستقیم منطقه ویژه پارس
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان و همکاران عزیزم
فقط اینو میدونم که تنها راهش رأی ندادن به روحانی هس.. 4 سال قبل رأی دادیم زنگنه رو گذاشت بالاسرمون.. این شد وضعمون!
بخدا من و همکارا و خانواده هامون هم قسم شدیم اگه فروردین امسال فکری بحالمون نکن یه دونه رأی به اقای کلید ساز ندیم... بذار همه چیز بپوکه اونایی ک بیشتر میخورن بیشتر ضرر میکنن. ما ک چیزی برا از دست دادن نداریم.. یا علی
کارمند رسمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
بنده کارمند رسمی در یکی از سازمان های زیر مجمعه وزارت .
خوبه قبل از پرداختن به تبعیض در حقوق کارمندان رسمی و قراردادی یک مطلب در مورد تبعیض در شیوه استخدامشان بگید.
کارمندان رسمی هفت خان رستم را عبور میکنن تا وارد شرکت شوند اما بسیاری از کارمندان قراردادی با سفارش بستگان و آشنایان و به راحتی آب خوردن و بدون آزمون کتبی،مصاحبه،هوش،گزینش، طب صنعتی وارد سازمان می شوند و بعد از چند سال که سابقه کارشان زیاد شد مدعی هستن که باید مثل یک کارمند رسمی که با زحمت و استرس و با دانش و نه با سفارش وارد شده است مزایا دریافت کنند.
البته خوب این ذات انسان است که همیشه به دنبال منافع خود و تخریب دیگران است.
Iran, Islamic Republic of
سلام،ما که بعضی از نیروهای رسمی رو میبینیم انگار از هیچ خانی رد نشدن و خیلی داغونن بخدا
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
سر خودتونو درد نیارین . همه سر کاریم.
وحید شیردیمی
Iran, Islamic Republic of
دوستان سلام.من یه نیروی قرارداد موقت هستم که سال ۸۳ استخدام شدم البته بصورت پیمانکاری و سال ۹۲ مثل خیلیها قرارداد موقت شدم.الان با همه زحمتها ومصیبتها دریافتی بین دو تا دو میلیون دویست هست با حق شیفت وحق راه و اضافه کاری اینقدر میشه.من تو شرکت مارون واحد عملیات بهره برداری کار میکنم و الان چند سال هست که مچ دست راستم آسیب دیده و نمیتونم مثل قبل کار کنم .با اینکه سر این کار آسیب دیدم شرکت هیچ هزینه ای رو تقبل نمیکنه و حتی برای مرخصی استعلاجی هم مشکل دارم چون هم بهم به راحتی داده نمیشه و هم به شدت از حقوق و مزایام کم میشه وحتی اگه این مساله رو عنوان کنم برام حکم عدم نیاز صادر میشه .حالا من موندم با یه دست معیوب و حقوق بسیار ناچیز و قسط زیاد و به علت مشکل دستم نمیتونم کار دیگه ای انجام بدم
قرارداد موقت
Germany
بابا ما خسته شدیم از این ...ی ها وزیر نفت میگه بایدکه کارکنان قرادادی تغیر وضعیت بشن و پیمانکاری ها را باید مستقیم قرارداد بشن خوب آقای زنگنه اگر اینطور میگی کاری بکن برای ما خوب فقط وعده میدی او عمل نمیکنی باید همراه حرف عمل باشه نه فقط ...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سوادی در بزرگان نفت وجود نداره و تنها چیزی که هست منافع شخصی افراده کارمندان رسمی وزارت نفت با وجود نیروهای قراردادی گمان می برند نخبه هستند و در سازمان ناسا فعالیت می کنند با شانزده سال سابقه حقوق 8 میلیونی و منزل سازمان و گاز کارت 650 تومان دریافت می کنند ...ولی تا صحبت از تبدیل وضعیت می شه مسلمونی فراموش می شه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید
تغییر وضعیت ما نیروهای پیمانکاری با 10 سال سابقه کار و با مدرک کارشناسی کی انجام میشه؟ شما روخدا ما رو از این وضعیت بد مادی و... که واقعا حقوق پایین هست و از لحاظ کاری پیمانکاران وضعیت خوبی ندارند , لطفا رسیدگی نمایید.
با تشکر
امیر شریف زاده
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید . زمانیکه میبینیم در دورترین نقاط از دنیا به مسلمانان ظلم میشود اعتراض میکنیم و کمک میکنیم ولی وضعیت امرار معاش کارکنان قراردادی نفت از آنها خیلی بدتره . من نمیدانم تا کی آقای زنگنه خودش را به خواب میزند من به مسلمان بودن زنگنه شک دارم چون اگر به روز قیامت و خدا اعتقاد دارند تا به حال فکر نکرده اند که چه جوابی برای این ظلم وستم خواهند داشت .
امیر
Iran, Islamic Republic of
اقای رسمی خواهشا دم از هوش و سواد نزن چون در اداره ما رسمی حتی بلد نیست برگه خروج برا خودش بنویسه یا‌رئیس بنده بلد نیست یه در خواست بنویسه به ارکانی‌ التماس میکنه بعد رسمی که شماره پرسنلیش اولش ۵۷یا ۵۸ بود برو امتحان کن بلد نیستن اسم خودشون بنویسند .چون هم تست هوش و هم امتحان دادند ....برو بابا همه مفتخور وتنبل‌ ولی سواد هستید .
کارکنان مدت موقت فلات قاره لاوان
Iran, Islamic Republic of
دریغ از کار در نفت نفرات رسمی همین که مطمئن هستند حقوقی هست کار نمی کنن و استخدام نخبه در نفت کاربردی ندارد فقط حقوق میگیرن تاسیسات فرسوده و تحریم فقط نیرو تکنسین نیاز نوآوری جای ندارد به حقوق و اضافه کاری ما قرارداد مدت موقت گیر میدن اضافه کاری نفرات رسمی حقوق کارکنان مدت موقت است متاسفم همین
سعید
Iran, Islamic Republic of
دوستان قراردادی
من پیشنهاد میکنم جهت همفکری و پیشبرد اهداف ی گروه تلگرام ایجاد کنیم
طاهر
Iran, Islamic Republic of
اخه تا کی تبعیض بنده با 17سال سابقه مدت موقت مستاجر با دو بچه فوق دیپلم دریافتی 25000000
طاهر
Iran, Islamic Republic of
اخه تا کی تبعیض بنده با 17سال سابقه مدت موقت مستاجر با دو بچه فوق دیپلم دریافتی 25000000
Iran, Islamic Republic of
سلام بر عزیزان حق گرفتنی است
م ن
Romania
سلام جناب زنگنه
قرار بود کارکنان قرارداد مستقیم تبدیل وضعیت بشن ویا آزمونی مخصوص اینها برگزار بشه تا تکلیفشون مشخص بشه واز این وضعیت در بیان این آزمونی که شما با این شرایط انحصاری گذاشتین به چه دردی می خوری برای اینکه بگین نفت هم آزمون گذاشته این کار را کردین پس این زحمت کشایی که چند سال دارن با این اوضاع زندگی میکنن محکومن برای همیشه این جوری باشن ارگانهایی را من سراغ دارم که از کارکنانشون از دیپلم تا دکترا از ۱۸ سال تا ۵۰ سال آزمون گرفت و همه را استخدام کرد نفت درآمد کشوره چطور نمی تونین شما هم این کار را بکنین اگه خود شما دو ماه مثل ما زندگی میکردین حتمن می تونستین قراردادیها را استخدام کنین با این شرایط آزمونی که گذاشتین تازه داغ دل همه را تازه کردین وزخم عمیق تری به روح مردم گذاشتین همه را ناامید تر کردین خدا شاهد و ناظر بر همه هست همه چیز در این دنیا موقتی است ولی گربانگیر
یه آدم
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود دوستان تو دستگاهای ما همه یه رابطه داشتن اومدن حتی کارهای روز مزد پس دم از آزمون و گزینش و امتحان و مدرک نزنید حالا شما سر کاری موقعیتت خوبه رسمی هم هستی کسی نخواست جای شما رو بگیره که داغ کردی هر چهارسال سابقه معادل یه مدرک تحصیلیه دوست عزیز پس بیخودی مدرک به رخ نکش پس تفکر لازم است یکم به دورو برت نگاه کن یکم به طریقی که همه میرن سرکار سوال کن یکم ببین چشاتونو باز کنید .........
احمد
Iran, Islamic Republic of
بابا هربار به بهانه گزینش میاین جزیره ها برای حق ماموریت کسی که 20سال سابقه داره گزینش برای چی خودتون که هزار ماشاءالله نفر مخبر تو همه جا دارین بخدا هم می فهمیم اصول دین چیه هم نماز بلدیم هم روزه میگیریم امام رو همه بلدیم و صایح امام روبلدیم فروع دین بلدیم روز های مهم سال روبلدیم به نظر شما برادران گزینش خودتون به گزینش نیازندارین
نصیب الاه انصاری منش
Iran, Islamic Republic of
با سلام با توجه به اینکه شعار دولت عدالت محور می باشد باید عملکرد ان هم عدالت محور باش اما اینجانب قریب به دوازده سال است که در شرکت گاز کار می کنم ولی متاسفانه هنوز نیروی شرکتی هستیم ان هم با مدرک کارشناسی من از همین جا از مسولین تقاضا دارم که فکر اساسی در باره نیرو های ارکان ثالث داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
سلام ما در خوزستان داریدم زجر می‌کشیم و هیچ مسولی در بالادست نیست که به داد ما برسه من یک نیروی قرارداد موقت نفت هستم که امسال 3بار تو گرما پوست عوض کردم نه برق داریم نه امنیت نه اتاق داریم الان تو فکر تابستون هستیم تورا خدا به دادمان برسین شرکت نفت امیدیه هیچ کمکی بهمون نمی کنه دقیقأ مثله تیتر بالا که نوشته همین رفتار با ما میشه
Iran, Islamic Republic of
پس ميروهاى پيمانكارى چى،،،،،،،،،،،،،
فرزام
Iran, Islamic Republic of
دروغ پشت دروغ. اگه یه روزی که هرگز نمیاد 100 برابر حق و حقوق واقعیمونم دریافت کنیم هممون اطمینان داریم بازم دارین دروغ پرداخت میکنین. بابا خسته شدیم از این همه چاخان.
قرارداد موقت
Iran, Islamic Republic of
ماکه واگذارشون کردیم به خدا بعداز بیست ویک سال
جهان
Iran, Islamic Republic of
سلام
دل من به در د می اید که وزیر نفت ماهیانه حدود 9 میلیون حقوق دارد . بیچاره خدا خوش نمی آید با اینهمه مشغله کاری این حقو ق غیر مکفی از دولت دریافت دارند . کاش دولت با ایشان همیاری میکرد و دورکاری به ایشان تعلق می گرفت . حبف است با اینهمه خدمت صادقانه که کل نیروهای صنعت نفت اعم از قرار دادی و رسمی از ایشان رضایت وافی و کافی دارند با این قوت لایموت گذران زندگی نماید . ما کار گران قرار دادی که حدود 20 سال رد صنعت نفت بلا تکلیفیم و قطعا حقوق مان از آقای وزیر به تناسب بیشتر است حاضر یم در پیشگاه خدای ایران زمین قسم یاد نموده که از حقوق هر یک از ما بکاهندو به حقوق ایشان بیفزایند تا آبادانی این مملکت به دست غیور مردانی چون وی تضمین گردد . 18 فرودین 97
نیروی قراردادی مدت موقت جنوب
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از وزیر محترم و مسئولین محترم که بالاخره بعد از 6سال میخواهند اقدامی برای ما انجام دهند.امیدوارم که اینبار این ابلاغیه بعد از 6 سال قراردادی شدن ما، عملی شود، فقط واقعاً بی عدالتی در این جا در مورد کارکنان که با وضعیت بد آب و هوایی در جنوب مشغول به کار هستند دیده می شود. چرا بایدکارکنان قراردادی مدت موقتی که در جنوب کار می کنند باید همان آیتم هایی را بگیرند که کارکنان در شمال و یا ستاد و نقاط خوش آب و هوای کشور می گیرند، حداقل باید یک آیتم مانند کارکنان رسمی به نام بدی آب و هوا و بعد مسافت برای ما کارکنان جنوب درنظر گرفته می شد. لطفا مسئولین این آیتم ها را نیز در نظر بگیرند و تجدید نظر بفرمایند.
Iran, Islamic Republic of
در شرکت پخش فرآورده های نفتی فرزندان اکثر مدیران و روسا طی چند سال گذشته به صورت قرارداد معین که مزایای خیلی بهتراز موقت دارن به کارگرفته شده اند.که همه آنها سابقه های کاری خیلی کمی دارند.همه هم دارند میبینند ولی هیچکس پاسخگو نیست.به بعضی ها هم که مراجعه میکنیم و دلیل این استخدام ها رو میپرسیم جواب مبهمی میدهند.حتی به داشتن ژن خوب اشاره میکنند.کاش میشد اسامی این کارکنان قرارداد معین و سمت های پدرهای آنها در زمان استخدام مورد بررسی قرار میگرفت.کاش یکی پاسخگو بود.
Iran, Islamic Republic of
من ۲۴سال سابقه کار در پالایشگاه اصفهان دارم ولی هنور قراردادی باحقوق۲میلیونی کار میکنم
یک قرارداد مستقیم
United States
باسلام به همگی
من یکی از کارکنان قرارداد مدت موقتم با مدرک لیسانس و 10 سال سابقه
اولا ما قراردادی ها از طریق آزمون نیامدیم سرکار که انتظار حقوق و مزایای رسمی ها رو داشته باشیم.
دوما وقتی توی یک سازمان یک فعالیت رو دو نفر انجام بدهند که یکی مدرک و سابقه اش بیشتر ولی رسنی نباشد و حقوقش 3یا4برابر کمتر از فرد رسنی معادلش باشد
این انصاف نیست و تبعیض محض است.
سوما باید حقوق قراردادی ها و مزایای آنها نزدیک حقوق و مزایای رسمی بالا بیاید تا انگیزه کاری قراردادی ها بیشتر شودو انصاف و عدالت هن رعایت شود.
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
همش دروغه. همش سر کاریه
عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
به خدا من دیگه کلافه شدم ای این چه عدالتی هست آخه من با مدرک فوق لیسانس مکانیک ماهی 1500000میگیرم اون وقت یکی با مدرک فوق دیپلم 5 برابر من وای خدا منو بکشه دیگه شرمنده خانواده ام هستم مرگ بهتر از این زندگی هست
حمید گودرزی
Iran, Islamic Republic of
با سلام باتوجه به اینکه اطلاع رسانی در وزارت نفت ضعیف می باشد جدیدا متوجه شدم در سال ۱۳۸۶ افراد در ازمون استخدامی شرکت گاز شرکت کرده اند قبول نشده اند ولی در شرکت گاز مشغول به کار هستند استخدام شده اند اینجانب در سال ۱۳۸۱ در ازمون استخدامی شرکت گاز شرکت نمودم و قبول شدم اما در مصاحبه رد شدم و از سال ۱۳۸۲ در شرکت گاز اسنان فارس مشغول به کار می باشم لطفا راهنمایی فرمایی
ع
Iran, Islamic Republic of
تبدیل وضعیت ، اصلا وجود ندارد و کارکنان صنعت تبدیل وضعیت نمی شوند پس وعده پوچ و واهی ندهید. اونی که فکر میکنید ما نیستیم
Iran, Islamic Republic of
چقدر دروغ بسه دیگه