۷
۵
استانداردهای وزارت نفت غیرقانونی است

سندی که یک دروغ را رسوا کرد

تعارض‌ها و تناقض‌های وزارت نفت در قبال دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت تمامی ندارد؛ سرعت این تناقض‌ها به حدی بالا رفته است که به «دروغ» رسیده است٬ دروغ‌هایی که یار کمکی وزارت نفت در پیشبرد اهداف خود شده است.
سندی که یک دروغ را رسوا کرد - میز نفت
سندی که یک دروغ را رسوا کرد - میز نفت
به گزارش ميزنفت٬ دو هفته پیش بود که خبر حکم دیوان عدالت اداری درباره استخدام همه دانش آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت شنیده شد٬ حکمی که کار را برای وزارت نفت تمام کرد ولی وزارت نفت چند روز پیش از انتشار این خبر٬ در یک اقدام پیش دستانه از همه دانش آموختگان گروه الف برای مراحل مصاحبه دعوت کرد.

این دعوت در حالی انجام شد که وزارت نفت برای استخدام 200 نفر از این دانش آموختگان مجوز کسب کرده بود و بر همین اساس بسیاری از دانش آموختگان گروه الف را از پیش حذف کرده بود. با این وجود و ابلاغ حکم دیوان عدالت اداری به وزارت نفت٬ در مرحله اول گفته شد اصلا حکمی به این وزارتخانه ابلاغ نشده است  و در مرحله بعد که صدای اعتراضی شنیده نشد این حکم به کلی کتمان شد.

سندی که یک دروغ را رسوا کرد

با این وجود سندی که در ادامه می‌آید نشان می‌دهد حکم دیوان عدالت اداری هم وجود دارد و هم وزارت نفت را ملزم به استخدام این گروه از دانش آموختگان صنعت نفت کرده است. موضوعی که برای این وزارتخانه و مدیریت پادگانی‌اش کمی سخت است لذا راه‌هایی برای فرار از این حکم در نظر گرفته شده است از جمله سخت تر کردن شرایط مصاحبه با سوالاتی که اصولا هیچ ارتباطی به رشته تحصیلی این فارغ التحصیلان ندارد.

اینکه وزارت نفت به راحتی به دروغ مشغول است در شان یک نهاد دولتی نیست و برای آنکه حرف حرف خودش باشد به چنین افعالی چنگ می‌زند که نه اخلاقی است و نه شرعی اما چه می‌توان کرد که بهره گیری از چنین پدیده‌ای تبدیل به یک رویه عادی در وزارت نفت شده است.

بر اساس حکم دیوان عدالت اداری که کتمان می‌شد٬ تمامی ادعاهای دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت صحیح و منطقی بوده است و وزارت نفت باید به تعهد خود عمل کند و کلمه «الزام» را برای این وزارتخانه به کار برده است. با این وجود برخی مدیران وزارت نفت برای فرار از این واژه بازی با کلمات را انتخاب کرده‌اند که نشان می‌دهد نه کسی به قانون پایبند است و نه کسی بابت این موضوعات تشری به وزارتخانه ای می‌زند که به راحتی «دروغ» می‌گوید.
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 19110
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه بالاتر از قانون مگر داریم؟؟؟ اینو چی میگی؟
گروه الف
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه ملجاء و پناهگاه مردم ستمدیده است
رتبه تک رقمی کنکور
Iran, Islamic Republic of
بیش از 2ساله به طرق مختلف توسط وزارت نفت و شخص وزیر تحقیر میشیم. دروغهایی که حیثیت ما رو نزد خانواده و اطرافیان خدشه دار کرده.. از جمله معدل 12 و 13 یا نداشتن حداقل سواد و... اما به راهمون ایمان داشتیم به خدایی خدا ایمان داشتیم و از امام حسین ع یاد گرفتیم حتی اگر همه ظالمای عالم علیه ما باشن دست از حقمون نکشیم
فارغ التحصیل گروه الف دانشگاه صنعت نفت
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر روحانی ما به شما رای دادیم که به عقب برنگردیم اما برخی اقدامات غیرقانونی در وزارت نفت، مارو یاد سالهای بیقانونی و خودرایی پادشاهان انداخت. کاش سردر وزارت نفت بنویسید اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید بلکه مسئولینش کمتر با آبروی نخبه های مملکت بازی کنن
دانشگاه نفت
Iran, Islamic Republic of
باید دید عالی ترین مقام وزارت نفت تمکین میکنند یا بازهم به دروغ ها و فرافکنیها ادامه میدن! دروغهای بزرگی که هر عقل سلیمی رو وادار به تفکر و ریشه یابی علل این خصومتها میکنه.
درنهایت در این دنیا قانون و در آخرت عدل الهی مسیر رو مشخص میکنه