۰
۱
ریگ زون منتشر کرد:

برترین شرکت‌های نفتی ازنظر شرایط کاری

در گزارش ریستاد انرژی اعلام‌شده که تولید شرکت کونوکو فیلیپس در سال ۲۰۱۸ میلادی با افزایش روبرو خواهد شد. در افق سال ۲۰۲۱ میلادی، رشد تولید این غول آمریکایی ۹ درصد پیش‌بینی‌شده است.
کونوکو فیلیپس - میز نفت
کونوکو فیلیپس - میز نفت
میز نفت | پایگاه ریگ زون همه‌ساله فهرست بهترین شرکت‌های غیردولتی نفت و گاز را اعلام می‌کند. در ادامه با این شرکت‌ها آشنا می‌شویم:

شرکت کونوکوفیلیپس در سال 2018 میلادی در صدر این فهرست قرارگرفته است.نتایج این پژوهش پس از مصاحبه با ۶۶۲۱ پاسخ‌دهنده با بیش از ۱۰۰ ملیت مختلف به‌دست‌آمده است.

یکی از سخنگویان شرکت کونوکوفیلیپس در گفتگو با ریگ زون اعلام کرد: ما خوشحالیم که توانسته‌ایم جذاب‌ترین شرایط کاری را برای متخصصان صنعت نفت و گاز فراهم کنیم. بدین ترتیب این دستاوردها به بخشی از واقعیت‌های صنایع نفت و گاز تبدیل‌شده است. درمجموع، این دستاوردها در سایه تلاش‌های مدیران و کارکنان شرکت کونوکوفیلیپس به‌دست‌آمده است.

این شرکت بزرگ‌ترین غول غیردولتی اکتشاف و تولید دنیا بر اساس مقدار ذخایر اثبات‌شده و تولید مایعات نفتی و گاز طبیعی است. در سال ۲۰۱۷ میلادی این شرکت آمریکایی که دفتر مرکزی آن در شهر هوستون قرار دارد، دارای معادل ۵ میلیارد بشکه ذخیره نفت خام و تولیدی برابر با ۱.۳۷۷ میلیون بشکه در روز بوده است.

در گزارش ریستاد انرژی اعلام‌شده که تولید شرکت کونوکو فیلیپس در سال ۲۰۱۸ میلادی با افزایش روبرو خواهد شد. در افق سال ۲۰۲۱ میلادی، رشد تولید این غول آمریکایی ۹ درصد پیش‌بینی‌شده است.

این ابر شرکت صنعت نفت در سال ۱۸۷۵ میلادی تأسیس‌شده و هم‌اکنون در ۱۷ کشور دنیا شامل ایالات‌متحده، انگلستان، لیبی، کلمبیا، چین و استرالیا فعالیت دارد. تعداد کارکنان شرکت کونوکو فیلیپس ۱۱ هزار نفر اعلام شده است.

با بهبود قیمت نفت و ثبات در سرمایه‌گذاری پروژه‌های بزرگ صنعت نفت شاهد افزایش رقابت هستیم.
آدیتیا راوی از کارشناسان ارشد موسسه ریستاد انرژی می‌گوید: با افزایش قیمت نفت خام، جریان نقدی شرکت‌های نفتی بهبودیافته است. چشم‌انداز فرارو شرکت‌های فعال در این صنعت نیز درخشان و جذاب است.

در رتبه دوم این فهرست شرکت آنادارکو قرار دارد. این شرکت از یک فضای کاری جذاب مشوق خلاقیت و حامی نوآوری سود می‌برد. تمرکز بر حفظ ایمنی کارکنان از دیگر ویژگی‌های شرکت آنادارکو محسوب می‌شود. پاسخ‌دهندگان به این پیمایش معتقدند شرایط کاری این شرکت از امتیاز بالایی برخو‌ردار است. در سال ۲۰۱۷ میلادی رتبه شرکت آنادارکو بوده است. همه‌روزه ده‌ها نفر از دانش‌آموختگان و متخصصان صنعت نفت، فرم‌های تقاضای همکاری در این شرکت را تکمیل می‌کنند. فرهنگ‌سازمانی و ارزش‌های این شرکت از دلایل تمایل کارجویان محسوب می‌شود.

 در جدول یک فهرست ۱۰ شرکت برتر صنعت نفت و گاز ازنظر شرایط کاری و تغییرات رتبه آنان در سال‌های 2017 و 2018 میلادی ارائه‌شده است.
 
 
 

نویسنده: آندریاس اکزارهیاس
منبع: ریگ زون
مترجم: محسن داوری
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 21899
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نفت
Iran, Islamic Republic of
ایران چندمه؟