نفت در شبکه‌های اجتماعی

10 چهره کلیدی توئیتری نفت

8 ارديبهشت 1398 ساعت 10:39

پژوهشگران موسسه گلوبال دیتا، همه ساله تاثیرگذارترین چهره های صنعت اکتشاف و‌ تولید نفت را براساس عملکرد آنها در شبکه های اجتماعی و فضای دیجیتال در 90 روز ابتدایی هر سال میلادی انتخاب می کند.


پژوهشگران موسسه گلوبال دیتا، همه ساله تاثیرگذارترین چهره های صنعت اکتشاف و‌ تولید نفت را براساس عملکرد آنها در شبکه های اجتماعی و فضای دیجیتال در 90 روز ابتدایی هر سال میلادی انتخاب می کند. در ادامه با 10 چهره تاثیرگذار سال 2019 میلادی آشنا می شویم:
 
1. سمیر مدنی


وی یک کارآفرین است که در 20 سال گذشته در صنعت فناوری فعالیت داشته است. اما وی هم اکنون بر بازار نفت و گاز تمرکز دارد. در سال 2016 میلادی، مدنی وبگاه تانکر ترکرز را با هدف پایش روزانه میزان تجارت و قیمت نفت خام تاسیس کرد. موسسه اویل تریدینگ توییترز نیز توسط وی و با هدف انتشار سریع اخبار و آمار بازارهای جهانی نفت راه اندازی شده است.
دنبال کنندگان توییتر: 26800 کاربر
امتیاز تاثیرگذاری: 100
 
 
 
2. آناس الحاجی


وی که در گذشته از مدیران ارشد موسسه انرژی اوت لوک ادوایزرز و از اقتصاددانان ارشد مرکز ان جی پی انرژی کپیتال منیجمنت بوده، به عنوان‌ نویسنده، اقتصاددان، پژوهشگر و سخنران در حوزه نفت و انرژی شناخته می شود. وی در حوزه هایی نظیر چشم انداز بازار نفت و‌ گاز، امنیت انرژی، ژیوپلیتیک و نقش دیجیتالی شدن در عرضه و تقاضای نفت نیز صاحب نظر است.
دنبال کنندگان توییتر: 31000 کاربر
امتیاز تاثیرگذاری: ۹۷
 
 
۳. استیو اورلی  


وی مدیر عامل موسسه مشاوره اف تی آی است که در حوزه انرژی و منابع طبیعی فعالیت دارد. اورلی سخنگوی انجمن تولیدکنندگان گاز طبیعی ایالت تگزاس و از مشاوران ارشد پژوهشی برنامه انرژی این دپس نیز است. در می سال ۲۰۱۱ میلادی، استیو به عنوان یکی از مشاوران سیاست های انرژی در انستیتوی آمریکن اینترپرایز اند سولوشنز برگزیده شد. این مرکز در بخش راه حل های نفت و گاز فعال است. 
دنبال کنندگان توییتر: ۹۸۷۰ کاربر
امتیاز تاثیرگذاری: ۹۰
 
۴. فرانسیسکو مونالدی   

وی از پژوهشگران انرژی در چند دانشگاه نظیر دانشگاه رایس، تگزاس دانشگاه کلمبیا و دانشگاه فنی مکزیکو است. موالدی از موسسان و اساتید مرکز دولتی انرژی و محیط زیست ونزویلا ( آی ای اس ای) است. وی از اساتید پیشرو اقتصاد و سیاستگذاری صنعت نفت و مدیریت ثروت نفتی در منطقه آمریکای لاتین و کشورهای توسعه یافته محسوب می شود.
دنبال کنندگان توییتر:  ۲۶۲۰۰ کاربر
امتیاز تاثیرگذاری: ۸۴
 
 
۵.اد کروکس 

آقای کروکس از سال ۱۹۹۹ میلادی با نشریه فایننشال تایمز همکاری دارد. پیشتر نیز به عنوان سردبیر حوزه انرژی با رسانه های انگلیسی همکاری داشته است. در کارنامه وی فعالیت در شبکه بی بی سی و نشریه اینوستور کرونیکل نیز به چشم می خورد. آقای کروکس از تحلیلگران اقتصادی انستیتوی مطالعات مالی ( آی اف اس) می باشد. 
دنبال کنندگان توییتر: ۳۷۳۰۹ کاربر
امتیاز تاثیرگذاری: ۷۳
 
۶. دیوید شپارد   

وی سردبیر بخش انرژی و محیط زیست در روزنامه فایننشال تایمز است. دیوید در حوزه گذار انرژی و تحولات بازار نفت و گاز چهره ای شناخته شده محسوب می شود. در کارنامه فعالیت های وی سردبیری بخش بازارهای انرژی فایننشال تایمز در لندن و خبرنگاری در شبکه رویترز نیز به چشم می خورد.   
دنبال کنندگان توییتر: ۱۷۴۰۰ کاربر
امتیاز تاثیرگذاری: ۷۲
 
 ۷. روث هایهورست  

وی یک روزنامه نگار مستقل در حوزه انرژی، محیط زیست و دولت های منطقه ای است. خانم روث مدیر وبگاه  ‏www.drillordrop.com‏ است.  این سایت در بخش اکتشاف و تولید نفت و گاز از میادین خشکی و فناوری شکست هیدرولیک فعالیت دارد. وی ۳۰ سال سابقه نویسندگی در نشریات انگلیسی نظیر رادیو و شبکه خبری بی بی سی دارد. 
دنبال کنندگان توییتر: ۵۴۰۴ کاربر
امتیاز تاثیرگذاری: ۶۶
 
 
۸. کریستوفر جانسون 

وی از سال ۱۹۹۰ میلادی تاکنون سردبیر بخش انرژی رویترز است. جانسون همواره تحولات بازارهای انرژی و رویارویی قدرت های جهانی به ویژه اوپک و ایالات متحده و راهبری قیمت ها را دنبال می کند.
دنبال کنندگان توییتر: ۱۸۲۰۰ کاربر
امتیاز تاثیرگذاری: ۶۳
 
 
۹. تام کویین   

کویین از متخصان موسسه گس تک است که در بخش فعالیت های نمایشگاهی و کنفرانس های صنعت گاز، ال ان جی و صنایع انرژی فعال است. در دو دهه اخیر، وی مسایل تولید انرژی و ایجاد پلتفورم های تبادل دانش را در دستور کار دارد.
دنبال کنندگان توییتر: ۱۸۵۲ کاربر
امتیاز تاثیرگذاری: ۵۸
 
 
 ۱۰. روسل نورمن  
وی مدیر اجرایی صلح سبز نیوزیلند است و از بنیانگذاران حزب سبز این کشور محسوب می شود. آقای نورمن به عنوان یکی از اعضای صلح سبز بر مسایل انرژی های تجدیدپذیر، تغییر اقلیم و تاثیر صنعت نفت و گاز بر محیط زیست تمرکز دارد.
دنبال کنندگان توییتر: ۲۴.۴ کاربر
امتیاز تاثیرگذاری: ۵۷


کد مطلب: 23459

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/report/23459/10-چهره-کلیدی-توئیتری-نفت

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir