۰

یک مشکل عجیب بنزینی

مشکل تامین منابع بنزین آزاد آمبولانس‌ها برطرف نشده است
آمبولانس | میز نفت
آمبولانس | میز نفت
به گزارش میز نفت ، پیر حسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به جذب نیروی جدید در سازمان اورژانس اظهار کرد: در اوایل امسال بیش از ۵هزار نفر به عنوان پرسنل فوریت‌های پزشکی در سازمان اورژانس کشور جذب و در کنار سایر همکاران بر بالین بیماران و مصدومان حوادث حاضر و خدمات در سطح کیفی بالا ارائه خواهند داد.

او با بیان اینکه نیروی انسانی جذب شده در بخش عملیات در سراسر کشور مشغول به فعالیت خواهند شد، ادامه داد:  امروزه ارایه خدمات خوب و با کیفیت یکی از اهداف اصلی سازمان اورژانس کشور است و خوشبختانه مردم از عملکرد ما رضایتمندی بالایی دارند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به مشکل سهمیه سوخت دستگاه‌های آمبولانس در کشور بیان کرد: در حال حاضر آمبولانس‌های ما هیچ سهمیه بنزینی ندارند و در زمان انجام عملیات بنزین آزاد استفاده خواهند کرد. منابع مالی مربوط به هزینه‌های بنزین آزاد آمبولانس‌ها به طور کامل تامین نشده است و ابن موضوع باعث شد هزینه‌های سازمان اورژانس بالا برود.

کولیوند افزود: پیشنهاد خوبی برای بودجه سازمان اورژانس به مجلس ارائه کرده ایم و در این خصوص با مجلس و سازمان برنامه و بودجه جلسات متعددی برگزار شده است. هرچقدر منابع بیشتری به سازمان اورژانس کشور تعلق بگیرد کیفیت ارائه خدمات به بیماران و مصدومان ارتقا پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: سال گذشته دچار کمبود بودجه‌ بودیم و امیدوارم که امسال دیگر این اتفاق رخ ندهد. هرچقدر اورژانس در حوزه‌های مختلف مورد توجه باشد، خدمات ما بهتر از گذشته می‌شود و این مسئله باعث نجات جان بیشتر هم وطنان ما در سراسر کشور خواهد شد.


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 29496
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *