۱
۲

کارت بازی با تایلندی ها

در حاشیه تفاهمنامه ای که میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی نفت تایلند امضا شد.
به گزارش میز نفت،  تفاهم‌نامه همکاری میان غلامرضا منوچهری، معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران و «پراپات سوپون‌پونگ‌پیپات» معاون اجرایی شرکت ملی نفت تایلند (PTTEP) امروز امضا شد.

بر اساس توافق انجام گرفته بین شرکت نفت ایران و تایلند، مطالعات توسعه سه میدان نفتی چنگوله، بلال و دالپری به این شرکت تایلندی واگذار شده است.

غلامرضا منوچهری، در آئین امضای این تفاهم‌نامه گفت: مطالعه این میدان‌ها به شرکت‌های دیگری نیز سپرده شده است و شرکت ملی نفت تایلند هم، ٦ ماه فرصت دارد تا نتایج مطالعات خود و طرح‌های پیشنهادی را برای توسعه این سه میدان، به شرکت ملی نفت ایران ارائه دهد.

این مقام مسئول با اشاره به الگوی جدید قراردادهای نفتی و طولانی مدت بودن دوره عملیاتی در این قراردادها، افزود: پیش نویس قرارداد نیز در اختیار شرکت PTTEP قرار خواهد گرفت.

معاون شرکت ملی نفت تاکید کرد: این شرکت تایلندی باید از همه توان کارشناسی خود برای مطالعه میدان‌های یاد شده استفاده کند.

وی، به سابقه فعالیت‌های شرکت PTTEP اشاره کرد و گفت: این شرکت در ١٤ نقطه جهان فعالیت می‌کند و سال‌ها پیش در حوزه‌های اکتشاف،  با ایران نیز همکاری داشته است.

«پراپات سوپون‌پونگ‌پیپات»، معاون اجرایی شرکت ملی نفت تایلند هم یادآور شد: این تفاهم‌نامه به مشارکت راهبردی و بلندمدت با شرکت ملی نفت ایران منتهی خواهد شد.

این مقام تایندی، افزود: همه توان خود را در مطالعه این میدان‌ها به‌کار می گیریم و بر این اساس، پیش‌بینی می‌شود این تفاهم‌نامه حداقل در یکی از میدان‌ها به امضای قرارداد بینجامد.
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 15911
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


شکرالهی
Iran, Islamic Republic of
کریمی خودت ببین وازگذشته درس عبرت بگیر تاکی به این ستمها میخواهی ادامه بدهی فکر میکنی تاکی این حضرات توراپشتیبانی میکنند پس قبل از اینکه دوباره کنار گذاشته شوی خودت گذشته ات را یاداوری کن وبه رفقایت هم بگو تا عبرت بگیرند
نفت مرکزی
Iran, Islamic Republic of
شمارو بخدا ببینید کار مملکت به کجا رسیده که سلبعلی خان شده نماینده شرکت ملی نفت.
آقای کاردر شمارو بخدا تا فاتحه نفت مرکزی رو نخونده عوضش کنین