۰

رونمایی مدل جدید مرسدس بنز / عکس

مرسدس بنز در راستای هدف خود برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین سازنده خودروهای لوکس در جهان به معرفی خودروی اسپورت جدیدی با قیمتی حدود نصف مدل قبلی برای جذب طرفداران پورشه اقدام کرد.
ه گزارش گروه وبگردی «ميزنفت» ، مرسدس جی تی که در آفالترباخ آلمان معرفی شد، با قیمتی که از حدود ۱۰۰ هزار یورو (۱۲۹ هزار دلار) آغاز می‌شود، جایگزین مدل اس ال اس ۲۲۵ هزار یورویی می‌شود.

قیمت ارزان‌تر مدل جدید به معنی بی‌توجهی مرسدس به عملکرد نبوده است به طوریکه این خودرو با ظرفیت دو سرنشین، قدرت و شتاب سریع‌تری نسبت به پورشه ۹۱۱ دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مرسدس بنز پس از اینکه اس ال اس برای جذب خریداران بسیار گران از آب درآمد، حجم بالاتر فروش را با قیمت پایین‌تر برای خودروی جدید خود در نظر گرفته است. دیتر تسچه، مدیرعامل دایملر مدل‌های کامپکت جدیدی مانند سی ال ای را عرضه کرده تا این دیدگاه را که مرسدس خودروی افراد سن بالا است را تغییر دهد.

استراتژی این شرکت جلو زدن از بی ام و و آئودی فولکس واگن برای تبدیل شده به بزرگ‌ترین برند لوکس جهان تا پایان دهه جاری است.

مدل جدید مرسدس بنز مجهز به موتور تازه طراحی شده وی ۸ با قدرت ۴۶۲ اسب بخار است که اجازه می‌دهد خودرو در مدت کمتر از چهار ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد در حالیکه مدل اسپورت ۹۱۱ پورشه با موتور ۳۵۰ اسب بخار در ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

جی تی با حداکثر سرعت ۳۰۴ کیلومتر در ثانیه می‌تواند براند که از این نظر تنها ۹۱۱ بالاتر از این خودرو قرار داد. فروش مدل اس جی تی در اکتبر و چند ماه قبل از عرضه مدل اصلی شروع می‌شود.

موسسه تحقیقات بازار آی اچ اس برآورد کرده است جی تی بیش از دو برابر اس ال اس فروش خواهد کرد با این همه حجم فروش آن کمتر از خودروهای اسپورت پیشرفته دیگری مانند ۹۱۱ و اف تایپ جگوار خواهد بود.
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 2511
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *