سرقت مسلحانه ناکام در خیابان ری +عکس

15 مهر 1393 ساعت 15:53

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری سارق مسلح یکی از بانک‌های پایتخت در محل سرقت خبر داد.


سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۴ روز هفتم مهرماه امسال ماموران از طریق مرکز پیام از حضور سارقی مسلح در یکی از بانکهای خیابان ری با خبر شدند و بلافاصله تیم تخصصی سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای بررسی و صحت سقم گزارش دریافتی به محل اعزام شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل بانک اظهارکرد: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که فردی با یک قبضه اسلحه کمری زعاف دارای خشاب و سه تیر فشنگ جنگی وارد بانک شد اما بوسیله عوامل بانک محاصره شده و متهم با مسلح کردن اسلحه و سرقت هشتاد میلیون تومان وجه نقد قصد فرار داشت که ماموران با حضور در مقابل بانک مانع خروج وی شده و در نهایت متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت هویت نامبرده را جاسم و ۲۵ ساله اعلام کرد و افزود: متهم در جریان بازجویی‌های پلیسی ادعا کرد که مدت پانزده روز است از شهرستان برای پیدا کردن کار به تهران آمده و در آن روز به خاطر داشتن اسلحه وسوسه شده و به فکر سرقت از بانک افتاده و با توجه به خلوتی محل، وارد عمل شده است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه سرانجام به علت عمل نکردن تیر اول و گیر کردن گلوله در جان لوله و حضور به موقع ماموران، متهم دستگیر شد گفت: نامبرده دستگیر و به کلانتری انتقال شد در ادامه ماموران از رییس بانک به عنوان شاکی اقدام به تحقیق کردند.

به گفته وی، پس از بازجویی از متهم در این خصوص پرونده‌ای برای وی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


کد مطلب: 3157

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/gallery/3157/1/سرقت-مسلحانه-ناکام-خیابان-ری-عکس

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir