۰

تویوتا از خودروی شگفت آور خود رونمایی کرد

ماه گذشته تویوتا اخباری از کانسپت کراس‌اوور هیبریدی C-HR خود منتشر نمود. اکنون زمان آن رسیده تا این کمپانی از این کانسپت خود در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی نماید تا اطلاعات بیشتری در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

C-HR درواقع جنبه‌ها و خصوصیات سه خودروی تویوتا را با یکدیگر ترکیب کرده است. بنا به اعلام کمپانی سازنده، کانسپت C-HR، طراحی و ظاهر ابتکارانه‌ی RAV۴ را در پیش گرفته و به معرفی یک نسخه‌ی جدید از تکنولوژی پیشرانه‌ی کاملا هیبریدی و پیچیده که برای اولین بار در Prius دیده شده بود پرداخته و در ویژگی‌های پویایی و زیبایی از GT۸۶ الهام گرفته است.

برای اطلاع آن دسته از افراد که نام GT۸۶ برایشان آشنا نیست، باید گفت که این خودرو درواقع یک خودروی اسپرت ۲+۲ مانند Subaru BRZ و Scion FR-S است.

C-HR اگرچه الهام گرفته از وسایل نقلیه‌ی دیگر است، اما بر اساس پلتفرمی کاملا جدید ساخته شده و با جدیدترین تکنولوژی‌ها در زمینه‌ی هندلینگ و قابلیت کنترل همراه شده است. این کانسپت با طول ۴۳۵۰ میلی‌متر، عرض ۱۸۵۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۵۰۰ میلی‌متر طراحی شده و دارای فاصله‌ی بین محور ۲۶۴۰ میلی‌متر می‌باشد.

پیشرانه‌ی هیبریدی جدید آن به منظور ارائه‌ی تجربه‌ی منحصربفرد در رانندگی و مطابقت با شرایط ترافیکی قرن ۲۱ بهینه سازی شده و در عین حال بهترین بهره‌وری ممکن را ارائه می‌دهد. اگرچه هنوز مشخصات کامل آن منتشر نشده است.

پایین‌بدنه‌ی کم ارتفاع این خودرو نشان‌دهنده‌ی برش‌های دقیق صورت گرفته است که شامل برش‌هایی در گوشه‌های بدنه نیز می‌باشد که نه تنها بر زیبایی ظاهر C-HR افزوده، بلکه وزن کلی آن را نیز پایین آورده است.

به طور کلی، این کانسپت دارای طراحی منحصربفرد تویوتا می‌باشد. هنوز صحبتی مبنی بر برنامه‌ی تولید این محصول عنوان نشده، اما کمپانی سازنده اعلام کرده که از ویژگی‌های طراحی C-HR حداقل در خودروهای آینده‌ی تویوتا استفاده خواهد شد.
 
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 3221
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *