۰
۱
جزئیات قراردادهای لندن / 1

لندن گردی با مدیران نفتی

رونمایی از قراردادهای نفتی درلندن؛ قراردادهایی که حالا به IPC مشهور شده اند و پس از تعویق های چند باره قصد دارد خود را در یکی از هتل های معروف جهان «خودمعرف» باشد. این کنفرانس که ابتدا قرار بود در شهریور سال 93 برگزار شود، پس از آنکه بدون ذکر دلیل چند بار به تعویق افتاد نهایتاً قرار است در تاریخ 14 تا 16 دسامبر (23 تا 25 آذرماه) برگزار شود.
به گزارش «ميزنفت»، این کنفرانس که در شهر لندن برگزار می شود به نام "نفت و گاز ایران پس از تحریم ها" نامگذاری شده است. این کنفرانس قرار است به صورت همایش و کارگاه هایی برای بازدید کنندگان و سرمایه گذاران ارائه شود.

*هتل وست مینستر لندن از مجموعه هتل های پارک پلازا برای این کنفرانس انتخاب شده است. این هتل 4 ستاره یکی از هتل های معروف در مرکز شهر لندن و در کنار رودخانه تیمز است.

*مکان این هتل به دلیل قرار گیری در مرکز شهرلندن، در کنار برج معروف بیگ بن قرار گرفته و نمای زیبایی را برای اتاق های آن ایجاد کرده است.

*یکی دیگر از جاذبه های بصری که از پنجره اتاق های این هتل به چشم می خورد، "لاندن آی" یا چشم لندن است. چشم لندن که یک چرخ و فلک با ارتفاع 135 متر از معروف ترین جاذبه های گردشگری لندن به شمار می رود در کنار رودخانه معروف تیمز لندن قرار گرفته است.

*آکواریوم معروف" سی لایف" یا زندگی دریایی شهر لندن نیز در کنار این جاذبه قرار گرفته و فاصله چندانی با هتل وست مینستر ندارد.

از دیگر مزایای این هتل قرارگیری در کنار متروی شهری است که فاصله پیاده روی تا ایستگاه وست مینستر را به 6 دقیقه رسانده است. علاوه بر آن ایستگاه راه آهن واترلو لندن نیز همین میزان فاصله با هتل دارد.

*همچنین اگر 12 دقیقه به سمت غرب بر روی پل وست مینیستر پیاده روی کنید، به وست مینیستر اَبی یا کلیسای معروف گاتیک لندن می رسید، و کمی بیشتر از این زمان شما را به کاخ باکینگهام یا محل اقامت ملکه انگلیس  و باغ باکینگهام که یکی از جاذبه های گردشگری لندن به شمار می رود خواهید رسید.

*تراس اختصاصی با منظره بیگ بن و لاندن آی، آشپزخانه کوچک واتاق های مجهز به سیستم های صوتی و تصویری از دیگر مزایای این هتل است.

*قیمت هر شب اقامت در اتاق های این هتل جذاب در قلب لندن حداقل 199 پوند (نزدیک به 1 میلیون تومان) برای اتاق های معمولی و حداکثر 573 دلار (نزدیک به 3 میلیون تومان) برای  اتاق های پرزیدنتال با صبحانه است.
باید دید آیا مقامات نفت کشورمان می توانند با استفاده از این فرصت و امکانات گسترده ای که در اختیار خود و سرمایه گذاران قرار می گیرد استفاده کنند و موفق به جذب سرمایه های خارجی برای توسعه صنعت نفت و گاز کشور شوند یا خیر؟
 

 
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 8801
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مهندس حزب اللهی
Iran, Islamic Republic of
بله.......... فعلا که وزارت نفت دستشون و آقایون دارند بهر شکل ممکن نیروهای پاک و انقلابی رو از صحنه خارج می کنند تا جا برای دوستان کرسنتی باز باشه... انشالله خدای هست که نذاره پولای دزدی از گلوی بعضی ها پائین نره....!!!!!