۰
۲
منوچهری:

توسعه ۴ میدان مهم نفتی با مدل قراردادی مناطق نفت‌خیز جنوب

کلیات مدل به تایید شرکت ملی نفت رسیده است
معاون امور مهندسی و توسعه شرکت ملی نفت از توسعه ۴ میدان مهم نفتی با مدل قراردادی مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد و گفت: شرکت ملی نفت از تحقق این مدل قراردادی برای میادین مشخص شده مناطق نفت‌خیز جنوب استقبال می‌کند.
غلامرضا منوچهری ؛ معاون امور مهندسی و توسعه شرکت ملی نفت - عصر نفت
غلامرضا منوچهری ؛ معاون امور مهندسی و توسعه شرکت ملی نفت - عصر نفت
غلامرضا منوچهری با اشاره به مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در تکمیل و تصحیح موضوع اعلام شده در مصاحبه با خبرگزاری محترم فارس در ارتباط با قراردادهای بالادستی مناطق نفت خیز جنوب باید اعلام کنم چارچوب کلی این قراردادها در راستای مصوبه اخیر دولت درخصوص قراردادهای جدید بالادستی به تایید هیات مدیره شرکت ملی نفت رسیده و شرکت ملی نفت از تحقق این مدل قراردادی برای میادین مشخص شده مناطق نفت‌خیز جنوب استقبال می‌کند.

وی افزود: موافقت شده است که 4 مخزن نفتی عمده از میادین تحت مدیریت نفت‌خیز جنوب، مستقیما توسط  شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به قرارداد برود.

معاون امور مهندسی و توسعه شرکت ملی نفت تصریح کرد: در همین رابطه هیات مدیره شرکت ملی نفت موافقت کرد در چارچوب اصول قراردادی مصوب هیات مدیره شرکت ملی نفت این مدل قراردادی تدوین گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر متن این قراردادها توسط شرکت مناطق نفت خیز جنوب آماده شده است.

به گزارش فارس، مدل قراردادی مناطق نفت‌خیز جنوب بر خلاف مدل قراردادی IPC بر گرفتن خدمات از شرکت‌های خارجی بدون واگذاری مسئولیت کلی میدان به آنها و پذیرش ریسک توسط شرکت‌های ایرانی تکیه دارد.
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 18642
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
معلومه زنگنه بدجوري دنبال رأي هستش كه منوچهری رو در عرض يك روز مجبور به عذرخواهي از مناطق نفتخیز جنوب كرد.
حالا اگر اون مدل بهتره، پس چرا از مدل IPC استفاده كرديم؟
علی
Iran, Islamic Republic of
مجبوری یه چیزی بگی، که بعد تکذیب کنی...؟!