۰
واکنش زنگنه به صحبت های ب.ز

بابات که کاره ای نبوده!

زنگنه با اشاره به این که این روزها باید مواظب بود که جای بدهکار و طلبکار عوض نشود، اظهار کرد: آدمی پیدا می شود که می گوید ٢ میلیارد یورو برای ما پول خرد است؛ چقدر داری که ٢ میلیارد یورو برایت پول خرد حساب می شود؟ ولی برای مردم ایران ٢ میلیارد یورو پول خرد نیست.
بابات که کاره ای نبوده!
به گزارش ميزنفت ، وی با اشاره به این که مردم ایران نفری حدود ١٣٠ هزار تومان از تو طلب دارند، ادامه داد: برای یک خانواده ٤ نفره، حدود ٥٠٠ هزار تومان پول کمی نیست.

وزیر نفت افزود: یعنی شما ٢٠٠ میلیارد یورو داری که ٢ میلیارد یورو برایت پول خرد است؟ از کجا آورده ای؟  زحمت کشیده ای؟ داستان سرهم کردن هم حدی دارد. حالا باشد پول خرد تو است، دستت درد نکند همین پول خرد را بده که حق ملت ایران را بدهیم.

زنگنه با اشاره به این که مرتب اعلام می کنند که وزارت نفت شماره حساب اعلام نمی کند، یادآور شد: شما تو حساب خودت یا دادگاه این پول را بریز  و بگو ٢ میلیارد و ٧٠٠ میلیون دلار در حساب من پول هست، بسیار خوب خیال ما راحت می شود که پول هست، بالاخره جمهوری اسلامی ازتو این پول را می گیرد. چطور اين پول خرد است پس سرمايه تو چقدر است كه اين پول خرد است؟ از كجا آوردى اين پول را؟ بابات كه كاره اى نبوده. زحمت كشيدى اين پول را به دست آورده اى؟

وزیر نفت با بیان این که فردا ادعا شده است که این پول را می دهند، گفت:  عده ای برای دور زدن تحریم، مردم و اقتصاد ایران را دور زدند؛ و بزرگترین فشارها را در سخت ترین شرائط به ملت ایران تحمیل کردند.
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 10037
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *