۰
۵
با حکم دکتر آیت اللهی

غلامرضا امیرشقاقی مدیرعامل تاپیکو شد

با حکم دکتر آیت اللهی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مهندس غلامرضا امیرشقاقی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین اجتماعی (تاپیکو) منصوب شد.
غلامرضا امیرشقاقی ؛ مدیرعامل تاپیکو - عصر نفت
غلامرضا امیرشقاقی ؛ مدیرعامل تاپیکو - عصر نفت
به گزارش ميزنفت به نقل از روابط عمومی شرکت تاپیکو، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) صبح امروز (دوشنبه 11 آبان) با حضور مدیرعامل و شورای معاونین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برگزار و طی آن از خدمات مهندس محمود شیری در زمان تصدی مدیرعاملی شرکت تاپیکو تقدیر و حکم انتصاب مهندس غلامرضا امیرشقاقی برای تصدی این مسئولیت به وی اعطا شد.

 دکتر آیت اللهی همچنین در احکام جداگانه دیگری دکتر سیدعماد حسینی معاون سابق وزیر نفت در امورفنی و مهندسی را به سمت ریاست هیات مدیره، دکتر غلامرضا گرزین نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و مهندس عباس کفاش طهرانی را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این شرکت منصوب کرد.

در این مراسم همچنین از خدمات آقایان دکتر وزیری هامانه رئیس سابق هیات مدیره، دکتر وحید باقری، عضو هیات مدیره و مدیرعامل سابق مالی و پشتیبانی و همچنین بهمن طاهریان مبارکه عضو سابق هیات مدیره این شرکت تقدیر به عمل آمد.
مهندس غلامرضا امیرشقاقی دارای مدرک مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی شریف بوده و مدیرعاملی شرکت پایانه‌ها و مخازن کشور، مدیرعاملی پالایشگاه نفت تبریز، قائم مقام مدیرعامل شرکت پتروشیمی خارک و ریاست مطالعات تخصصي شركت ملي پالايش و پخش فراورده‌های نفتی را در کارنامه خود دارد.

شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپيكو) با در اختيار داشتن 31 شركت مديريتي و غير مديريتي در 4 حوزه اصلي كسب و كار شامل نفت و گاز، پتروشيمي، صنايع لاستيك و صنايع سلولزي، سهم قابل توجهي در اقتصاد كشور داشته و با در اختيار داشتن طيف وسيعي از محصولات متنوع، یکی از مهم‌ترین بازیگران اصلی اين كسب و كارها در كشور و منطقه محسوب می‌شود .

همچنين اين شركت با سرمايه گذاري وسيع در پروژه هاي بزرگ ملي مانند پالايشگاه نفت ستاره خليج فارس با ظرفيت پالايش 360 هزار بشكه در روز و ارزش 3.8 ميليارد يورو ، 3 طرح متانول با مجموع ظرفيت 4.8 ميليون تن در سال و مجموع ارزش 1.5 ميليارد يورو و همچنين ساير پروژه هاي بزرگ ملي ، نقش مهمي در توسعه صنايع نفت و گاز و پتروشيمي كشور ايفا مي کند.
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 10059
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


رضاقلی دوست محمدیان
Iran, Islamic Republic of
اقای مهندس غلامرضا امیرشقاقی فردی صالح ،مدیری لایق ،شایسته وتوانا می باشد این انتخاب اصلح را به اقای مهندس ایت الهی وایشان تبریک عرض می نمایم
انشا..این انتصاب موجب ارامش بیشتر کارکنان وپیشرفت مادی ومعنوی کشور گردد
Iran, Islamic Republic of
سلام
ممنون میشم لطف کنید بفرمائید انتصاب جدید مهندس شیری چه خواهد بود؟
Iran, Islamic Republic of
در بهشت خواهد بود
صدرا
Iran, Islamic Republic of
دكتر عماد حسيني از نخبگان نفتي و فردي دست پاك و اصلح است اين انتخاب واقعا اصل شايسته سالاري را تأييد ميكند دكتر عماد كردستان لايقه واقعا
فرامرز نادرخانی
Iran, Islamic Republic of
معلومه اصلا تو باغ نیستی