۱
۳
اعتراض مجازی به زنگنه

آقای وزیر، از وضعیت ما خبر دارید؟

کمترین و بی اهمیت ترین موضوع برای شیخ الژنرال پرسنل صنعت نفت می باشد و ایشان حتی با متخصصان و کارکنانی که واقعاً زحمت می کشند مثل پادو و نوکر رفتار می کنند که این رفتار ایشان با توجه به اینکه از 27 سالگی وزیر شدند و هیچ وقت کارمند نبوده و در سلسله مراتب اداری قرار نگرفته اند قابل توجیه است.
وزیر نفت - عصر نفت
وزیر نفت - عصر نفت
به گزارش ميزنفت،با بی توجهی وزارت نفت و شرکت ملی نفت به خواسته کارکنان، نوشته ها و نامه های کارکنان صنعت نفت در فضای مجازی دست به دست می شود و کارکنان این صنعت، نسبت به بی تفاوتی اعتراض می کنند.

متنی که در زیر می آید تنها یکی از این نمونه هاست که در ادامه می آید:

عدم اجرای افزایشات توسط زنگنه:
1-آیین نامه افزایشات که توسط رئیس جمهور و آقای نوبخت امضا و پس ازابلاغ به وزارت نفت توسط خود وزیر به سایر معاونت های ذیربط ابلاغ شده بود و از طریق سیستم اتوماسیون اداری نیز به تمامی معاونان وزیر(من جمله مدیران عامل چهار شرکت اصلی) و مدیران کل و حتی کارشناسان ابلاغ شد.

2- در حال حاضر در مکاتبات اداری به این آیین نامه استناد می شود.

3- به استثنای بخش بازنگری در حقوق پرسنل و کارکنان خیلی از بخشهای آیین نامه مثل سن بازنشستگی و مدت قرارداد پیمانی و ... در حال حاضر اجرا می شود!

4 -مشکل کمبود نقدینگی دروغ محض می باشد چون در دو سال گذشته خیلی از وزارتخانه ها مثل وزارت اقتصاد و دادگستری و بهداشت و نهاد ریاست جمهوری و بانکهای دولتی و امسال وزارت
آموزش و پرورش با پول نفت حقوق پرسنل خود را حتی تا 70% ترمیم کردند.

5- کمترین و بی اهمیت ترین موضوع برای شیخ الژنرال پرسنل صنعت نفت می باشد و ایشان حتی با متخصصان و کارکنانی که واقعاً زحمت می کشند مثل پادو و نوکر رفتار می کنند که این رفتار ایشان با توجه به اینکه از 27 سالگی وزیر شدند و هیچ وقت کارمند نبوده و در سلسله مراتب اداری قرار نگرفته اند قابل توجیه است.

6- در سال 93 و پس از پیشرفت در پارس جنوبی رئیس جمهور از آقای زنگنه خواستند تا از کارکنان صنعت نفت به نحو شایسته ای تقدیر شود و ایشان نه تنها هیچ پاداش مالی به کارکنان پرداخت نکردند بلکه صرفا به نصب یک پوستر تشکر با جملاتی شعاری و سرد در بورد طبقات ادارت بسنده کردند. مزید استحضار حق الزحمه بهره وری پارسال را در مهرماه امسال و با جرح و تعدیلاتی پرداخت کردند.

7- اگر آقای زنگنه به پرسنل اعتقاد داشتند، سمت های سازمانی را حذف و پرسنل قراردادی را تعدیل و بیکار نمی کردند.

8- آقای زنگنه خودشان یک فرد کارمند ستیز هستند و طی دوران وزارت قبلیشان نیز یک تنه علیه کارمندان انقلاب کردند و باعث خروج بخش زیادی از متخصصان از نفت و فراری دادن آنها به کشورهای حوزه خلیج فارس شدند. آقای زنگنه هنوز نمیخوان باور کنند که ازدیاد برداشت خیلی از کشورهای عربی از میادین مشترک نتیجه حضور مهندسان و متخصصین ایرانی هست.

9- آقای زنگنه فقط و فقط به خودشون و دستیارشون و مدیران بازنشسته ای که به نفت آوردن و اطلاعات فنی و تخصصشون به دوره قرارداد ... برمیگرده اعتقاد دارند. متاسفانه در انتصابات دو سال گذشته ایشون نیز اگر نگاهی بیندازیم افراد بی تجربه و نالایق و حتی بسیار ... در مجموعه سکان دار شده اند که در صورت عدم اطلاع در ابتدای انتصابات با کمی دریافت بازخورد میتوانست به نالایق بودن انها پی برد.اما افسوس.

آقای زنگنه انشاءالله 120 سال وزیر باشی ولی یه خدابیامرز ناقابل برای خودت باقی بگذار!
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 10194
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


فرید
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف حرف حق جواب نداره
Iran, Islamic Republic of
واقعا ایشان اصلا اعتقادی به کرامت انسانی و وضعیت معیشتی کارکنان ندارند. در این میان ما جوانان با سابقه کاری کم که هزاران مشکل در ایتدای زندگیمان داریم واقعا در حال له شدن هستیم. مدیران رده بالای نفت بدلیل حقوقهای نجومی و بهره مندی از انواع امکانات شرکت، اصلا مشکلات ما برایشان قابل تصور نیست... از قدیم گفتند شکم سیر خبر از گرسنه ندارد؟!؟!؟
همکار نفت
متاسفیم برای وزارت نفت با این وزیرش. خدا عاقبتمان را به خیر کند.آمین