۰

موافقت دولت برای گازرسانی به این شهر

فرماندار بم از موافقت دولت با انتقال گاز به شهر بروات به عنوان خبری خوب و امیدبخش برای اهالی این شهر نام برد و گفت: بزودی گاز شهری به بروات که در سه کیلومتری شهر بم واقع شده است انتقال پیدا می کند.
گاز رسانی - عصر نفت
گاز رسانی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ،رضا اشک فرماندار بم  در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت با انتقال گاز به بروات همزمان با اجرای طرح گازرسانی به بم و لوله گذاری گاز در این شهر موافقت کرده است.

وی با اشاره به اینکه مطالعات میدانی طرح گاز رسانی به شهر بروات بزودی آغاز می شود گفت: پیش بینی می شود عملیات اجرایی این طرح اوایل سال آینده آغاز شود. 

وی تعداد مشترکان گاز شهری را در شهر بروات حدود هفت هزار اشتراک اعلام کرد.

فرماندار بم همچنین به اجرای لوله گذاری گاز در شهر بم اشاره کرد و افزود: بیش از 30 کیلومتر خط لوله گاز در کمتر از دو ماه تاکنون به کمک دو گروه پیمانکار در این شهر اجرا شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری شرکت گاز استان کرمان در راستای تسریع در روند اجرای طرح انتقال گاز به شهر بم، از انعقاد قرارداد با پیمانکار سوم خبر داد. 

اشک اظهار کرد: سرعت کار در انجام عملیات لوله گذاری گاز شهری در بم رو به افزایش است و امیدواریم طبق وعده استاندار کرمان در سه ماه نخست سال آینده، اهالی شهر بم از نعمت گاز بهره مند شوند.

وی به سرعت بالای اجرای خط انتقال گاز از ماهان به بم اشاره کرد و گفت: گاز به بخش گلباف در 100 کیلومتری شهر بم رسیده است.
فرماندار بم بیان کرد: خط انتقال لوله گاز نیز تا 20 کیلومتری شهرستان بم اجرا شده است.

شهرهای بم و بروات حدود 140 هزار نفر جمعیت دارند و پیش بینی می شود در این دو شهر حدود 60 هزار انشعاب گاز واگذار شود.
 
دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 10687
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *