۰

7 جسد نفتی در خزر پیدا شد

براساس آمار جدیدی که مقامات جمهوری آذربایجان روز دوشنبه اعلام کردند پس از گذشت سه روز از آغاز آتش سوزی در سکوی نفتی در دریای خزر، دستکم هفت جسد پیدا شده است.
7 جسد نفتی در خزر پیدا شد
به گزارش ميزنفت ، آمار قبلی از پیدا شدن یک جسد و ناپدید شدن 29 نفر خبر داده بود. پس از کشف شش جسد، مقامات همچنان در جستجوی 29 نفر هستند. این در حالی است که پیش از این 33 نفر نجات پیدا کرده اند.

وزیر امور اضطراری جمهوری آذربایجان در بیانیه ای اعلام کرد « اجساد شش تن از کارکنان در 65 تا 70 کیلومتری سکوی نفتی پیدا شده است.»

به گفته کارشناسان این سکوی نفتی، در حالی که سه روز از آتش سوزی در سکوی نفتی وابسته به شرکت دولتی این جمهوری سوکار Socar می گذرد، بخت آنکه بتوان نجات یافتگان را پیدا کرد به تدرج کاهش می یابد.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از باکو، رئیس کمیته مدافع حقوق کارکنان نفتی گفت : «‌ هیچ بختی برای یافتن کسانی که زنده اند وجود ندارد. در این شرایط آب و هوا و آب سرد، هیچ امکانی برای آنکه آنها زنده بمانند وجود ندارد.»

در عملیات نجات که بالگردهای شرکت نفتی سوکار، وزارت امور اضطراری و دیگر کشتی ها مشارکت داشتند، دستکم 33 نفر نجات پیدا کردند. مهندس ارشد شرکت سوکار بامداد دوشنبه در کنفرانس خبری گفت : « آتش سوزی همچنان ادامه دارد و جستجوها نیز ادامه دارند.»
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب: 10826
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *