۰

ارتقای شغلی کارمندان با حضور در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

در محیط های اداری یکی از دغدغه اصلی کارمندان برای ارتقای شغلی افزودن به سطح تحصیلات آکادمیک بوده تا از این طریق به پیشرفت کاری دست پیدا کنند. آنچه در برخی موارد کارمندان را از این هدف گذاری بازداشته دو عامل کمبود زمان کافی برای حضور در دانشگاه ها و مهمتر از آن تداخل کلاس های آموزشی با زمان اشتغال در محل کار است.
دانشگاه آزاد - عصر نفت
دانشگاه آزاد - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، در محیط های اداری یکی از دغدغه اصلی کارمندان برای ارتقای شغلی افزودن به سطح تحصیلات آکادمیک بوده تا از این طریق به پیشرفت کاری دست پیدا کنند. آنچه در برخی موارد کارمندان را از این هدف گذاری بازداشته دو عامل کمبود زمان کافی برای حضور در دانشگاه ها و مهمتر از آن تداخل کلاس های آموزشی با زمان اشتغال در محل کار است.

بر همین اساس دانشگاه مجازی در واقع یک مامن و ماوایی برای حل دو مشکل فوق الذکر برای کارمندان اداره های خصوصی و دولتی بوده، جایی که کلاس های آموزشی آن اکثرا پس از ساعت های اداری برگزار و عدم حضور فیزیکی دانشجویان در کلاس درس خود موجب صرفه جویی زمانی در زندگی کارمندان می شود.

این در حالیست که در گذشته به منظور پیمودن پله های ترقی در حوزه تحصیلات تکمیلی باید روندی طولانی مدت را برای قبولی در دانشگاه ها طی می شد، در واقع پس از مطالعه منابع درسی باید در کنکور آن رشته تحصیلی شرکت کرده و در نهایت منتظر قبولی در یکی از دانشگاه های سراسر کشور می شدیم؛ اما با رشد فزاینده شبکه های اینترنتی به عنوان زیرساخت اصلی دانشگاه مجازی، هر کارمندی از هر شهر و حتی روستایی که به شبکه اینترنت متصل بوده قادر خواهد بود تا در معتبرترین دانشگاه های کشورادامه تحصیل دهد و این امر موجب تشویق هرچه بیشتر کارمندان برای ثبت نام در دانشگاه های مجازی و به تبع آن افزایش سطح تحصیلات و ارتقای شغلی می شود.

بی شک با یک برنامه ریزی صحیح در زندگی شخصی و کاری، هریک از کارمندان سازمان های خصوصی و دولتی در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه قادر به ادامه تحصیل در رشته دانشگاهی دلخواه بوده و شاهد ارتقای همزمان شغلی و تحصیلی در زندگی خود هستند. در واقع به تعبیر بهتر می توان این گونه بیان کرد که دانشگاه های مجازی، بهشت تحصیلی و آموزشی برای کارمندان بوده که بهترین شیوه ممکن برای کسب علم را برای کارمندان ایجاد می کنند.



منبع:خبرنگار
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 11017
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *