۰
کنفرانس لندن به کجا می رود؟

وین یا پاریس؟

پس از بروز مشکلاتی چندباره در برگزاری کنفرانس لندن، حالا خبرها حاکی از برگزاری این کنفرانس در یکی از شهرهای وین یا پاریس است تا رویای رونمایی از قراردادهای نفتی یا همان پیش نویس سوم یا چهارم در اروپا محقق شود.
پاریس - عصر نفت
پاریس - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، با وجود آنکه سید مهدی حسینی برای بار چندم از برگزاری کنفرانس لندن در تاریخی دیگر می گوید و قرار است این کنفرانس چند ماه دیگر در لندن برگزار شود، افزایش حواشی مربوط به IPC و شفاف سازی پشت پرده آن موجب شده تا مدیران شرکت ملی نفت خواستار برگزاری این کنفرانس در شهری جز شهر لندن باشند.

هنوز مشخص نیست که کدام یک از این شهرها به عنوان محل رونمایی از قراردادهای نفتی ایران انتخاب شود اما رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی بشدت به لندن تاکید دارد زیرا این شهر را چهار راه اقتصاد و انرژی جهان می داند.

اصرار دو ساله برای برگزاری این کنفرانس در لندن در شرایطی حوصله همه را سر برده است که وزیر نفت هفته پیش اعلام کرد هنوز قراردادی تدوین نشده است که بخواهد از آن انتقاد شود که همین موضوع این پرسش را به اذهان متبادر می کند که اگر قراردادی تدوین نشده است دلیل رونمایی از آن در لندن چیست؟

اخبار موثق حاکی از آن است که هنوز تصمیم نهایی برای برگزاری این کنفرانس در یکی از شهرهای اروپایی گرفته نشده است و شاید هم به طور کلی لغو شود. علی کاردر معاون سرمایه گذاری شرکت ملی نفت چندی پیش از لغو کامل این کنفرانس در لندن خبر داده بود که سید مهدی حسینی بلافاصله از برگزاری این کنفرانس در تاریخ دیگری آدرس داد.
 
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب: 12001
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *